Balerion
Üye
- Katılım
- 31 Ağu 2022
- Mesajlar
- 592
- Puanları
- 93

Merhabalar,
Oyunu oynayan herkes farkındadir sanırım belirli yaratiklardan belirli item düşüyor.
Bunun mantıklı olmadığını düşünen bir tek ben miyim? Hem leveli düşük insanlara yuksek item elde etme şansı birakmiyor hem ne değerliyse onun slotunda mafyalaşma oluyor. Ayrica yonetim icin oyuna item girisini dengelemek inanılmaz zorlaşmiyor mu? Hatred değerli diye, nerden hatred düşüyorsa 5 aydır 7/24 herkes onu kesiyor. O mobu görmekten milletin midesi bulaniyor artik. Bir slotta 2-3 psrti ksleşiyor kavga ediyor... Yönetim de item girişine mudahale etemek istedigi zaman bu mobun drobuna müdahale ediyor. Sonucta herkes mutsuz...Ne gerek var?
Onun yerine soothsayer'dan dread servantına kadar her moba her itemin düşme ihtimali RNg sistemiyle getirilmeli. tabiki soothdan hatred düşme olasılığı 100.000de 1 olacak. Troll beastten 1000de 1. Bu durumda tum oyuncular tüm slotlara eşit ve makul şekilde dağilir. Dahası, fsrm yapan oyuncular habire aynı itemden düşurmediği için piyasa dengelenir. Hatta denge de değil her item gücüne göre fiyatlanır.
Buna alternatif olarak, canavardan drop olarak direk item yerine; hilt of arch sword, shard of arch sword gibi o iteme ait parcalar droplanır. Bunlar non tradeable olur, gerekli parçalar toplandığında belli bir para karşılığında npc size tradeable +1 arch sword verir. Böylece şu 3 şeyin önüne geçilir:
1. Kimse 2 saat farm attım hiçbir şey düşmedi demek durumunda kalmaz (parti farmında bana hic item denk gelmedi durumu olmaz)
2. oyuncu farma devam etmeye teşvik edilir, "ulan elimde iki tane hilt kaldı, gidip diger psrcalsri da dusureyim arch sword yapayım der
3. İtem uretilirken npc'ye ödenen para her itemde farklı olur bu da o itemin piyasasinı belirlemede önemli rol oynar. Mesela parcalardan hatred balde yaptirmak 15 m olsaydı, bugun hatred blade fiyatı bu kadar çakılır mıydı?
4. Mafyalaşmanın önüne geçilir. Parcalarin biri bi çara digeri öteki çara gidecek, bunlar trade edilemeyeceği için toplanıp paylanamaz. Veya bi saatte gerekli tüm parcalar düşürülüp birleştirilip solo oyuncularin önune geçilemez.
4,5. Eğer parcalar tradeable olacaksa her yaratiktan her parcanin dusmesi daha mantikli olur. Boylece X itemin piyasasinı/ droplarini ele geçiren, kontrol eden ekipler ortadan kalkar.
Oyunu oynayan herkes farkındadir sanırım belirli yaratiklardan belirli item düşüyor.
Bunun mantıklı olmadığını düşünen bir tek ben miyim? Hem leveli düşük insanlara yuksek item elde etme şansı birakmiyor hem ne değerliyse onun slotunda mafyalaşma oluyor. Ayrica yonetim icin oyuna item girisini dengelemek inanılmaz zorlaşmiyor mu? Hatred değerli diye, nerden hatred düşüyorsa 5 aydır 7/24 herkes onu kesiyor. O mobu görmekten milletin midesi bulaniyor artik. Bir slotta 2-3 psrti ksleşiyor kavga ediyor... Yönetim de item girişine mudahale etemek istedigi zaman bu mobun drobuna müdahale ediyor. Sonucta herkes mutsuz...Ne gerek var?
Onun yerine soothsayer'dan dread servantına kadar her moba her itemin düşme ihtimali RNg sistemiyle getirilmeli. tabiki soothdan hatred düşme olasılığı 100.000de 1 olacak. Troll beastten 1000de 1. Bu durumda tum oyuncular tüm slotlara eşit ve makul şekilde dağilir. Dahası, fsrm yapan oyuncular habire aynı itemden düşurmediği için piyasa dengelenir. Hatta denge de değil her item gücüne göre fiyatlanır.
Buna alternatif olarak, canavardan drop olarak direk item yerine; hilt of arch sword, shard of arch sword gibi o iteme ait parcalar droplanır. Bunlar non tradeable olur, gerekli parçalar toplandığında belli bir para karşılığında npc size tradeable +1 arch sword verir. Böylece şu 3 şeyin önüne geçilir:
1. Kimse 2 saat farm attım hiçbir şey düşmedi demek durumunda kalmaz (parti farmında bana hic item denk gelmedi durumu olmaz)
2. oyuncu farma devam etmeye teşvik edilir, "ulan elimde iki tane hilt kaldı, gidip diger psrcalsri da dusureyim arch sword yapayım der
3. İtem uretilirken npc'ye ödenen para her itemde farklı olur bu da o itemin piyasasinı belirlemede önemli rol oynar. Mesela parcalardan hatred balde yaptirmak 15 m olsaydı, bugun hatred blade fiyatı bu kadar çakılır mıydı?
4. Mafyalaşmanın önüne geçilir. Parcalarin biri bi çara digeri öteki çara gidecek, bunlar trade edilemeyeceği için toplanıp paylanamaz. Veya bi saatte gerekli tüm parcalar düşürülüp birleştirilip solo oyuncularin önune geçilemez.
4,5. Eğer parcalar tradeable olacaksa her yaratiktan her parcanin dusmesi daha mantikli olur. Boylece X itemin piyasasinı/ droplarini ele geçiren, kontrol eden ekipler ortadan kalkar.