jon_irenicus
Yeni Üye
- Katılım
- 25 Ağu 2025
- Mesajlar
- 1
- Puanları
- 1
- Race
- Lunaskar
- Job
- Rogue(Archer)

Merhaba,
Bildiğiniz gibi 14 Ağustos'ta 11.0.0 güncellemesi geldi. Bir yazılım mühendisi olarak yazılım ekibinin emeğine sağlık, büyük güncelleme ve emek var.
Ancak, toplayıcılık yaparken bazı konular dikkatimi çekti, güncelleme notlarını dikkatle okudum ancak herhangi bir bilgiye erişemediğim için burada paylaşmak istedim.
1. Güncelleme notlarında Odunculuk (Woodcutting) hakkında bir değişimden bahsedilmiyor ancak Oak/Pine/Aspen topladığım sırasında gördüğüm %50 civarı odun çıkıyor %50 civarı da Aarvad Leaf çıkıyor. Ancak daha önceden hatırladığım kadarıyla (ayrıca rise online odunculuk rehberinde de yazıyor) %75 - %80 gibi oranlarda wood çıkıyordu, %20 - %25 aarvad leaf çıkıyordu.
2. Güncelleme notlarında Dericilik(Skinning) hakkında bir değişimden bahsedilmiyor ancak ben her yerde stag / zebra / wolf %50 deri %50 et alıyorum. Eskiden oranlar %66 deri - %33 et gibi idi Genelde deri daha yüksek oranda çıkıyordu
3. Haddar'da / Death Walley'de arkeolojiyi hiç alamıyorum (gathering system disabled diyor)
4. Crafting'de enhanced unique aletlerden kürek (shovel) ve bahçe makası(secateurs) +1 olmuyor
Bu durum bundan sonra hep böyle mi devam edecek, yoksa sonradan eski haline mi gelecek ? Ya da ikisinden de farklı oranlar mı olacak ? Düzelecekse ne zaman düzeleceğini bilen var mıdır ?
Herkese iyi oyunlar,
Bildiğiniz gibi 14 Ağustos'ta 11.0.0 güncellemesi geldi. Bir yazılım mühendisi olarak yazılım ekibinin emeğine sağlık, büyük güncelleme ve emek var.
Ancak, toplayıcılık yaparken bazı konular dikkatimi çekti, güncelleme notlarını dikkatle okudum ancak herhangi bir bilgiye erişemediğim için burada paylaşmak istedim.
1. Güncelleme notlarında Odunculuk (Woodcutting) hakkında bir değişimden bahsedilmiyor ancak Oak/Pine/Aspen topladığım sırasında gördüğüm %50 civarı odun çıkıyor %50 civarı da Aarvad Leaf çıkıyor. Ancak daha önceden hatırladığım kadarıyla (ayrıca rise online odunculuk rehberinde de yazıyor) %75 - %80 gibi oranlarda wood çıkıyordu, %20 - %25 aarvad leaf çıkıyordu.
2. Güncelleme notlarında Dericilik(Skinning) hakkında bir değişimden bahsedilmiyor ancak ben her yerde stag / zebra / wolf %50 deri %50 et alıyorum. Eskiden oranlar %66 deri - %33 et gibi idi Genelde deri daha yüksek oranda çıkıyordu
3. Haddar'da / Death Walley'de arkeolojiyi hiç alamıyorum (gathering system disabled diyor)
4. Crafting'de enhanced unique aletlerden kürek (shovel) ve bahçe makası(secateurs) +1 olmuyor
Bu durum bundan sonra hep böyle mi devam edecek, yoksa sonradan eski haline mi gelecek ? Ya da ikisinden de farklı oranlar mı olacak ? Düzelecekse ne zaman düzeleceğini bilen var mıdır ?
Herkese iyi oyunlar,