DUYURU 15.12.2020 - Güncelleme Notları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BEARFACT

Yönetici
Game Master
Katılım
21 Eki 2020
Mesajlar
1,275
Puanları
112
Herkese merhabalar. Uzun süredir sizlerle güncelleme notlarını paylaşamadığımızın farkındayız ancak alfa öncesi yoğun bir dönem olduğu için tüm güncellemeleri toplayarak bir seferde paylaşmak istedik. Siz bu güncelleme notlarını okurken, biz hali hazırda yeni düzeltmelere ve geliştirmelere devam ediyor olacağız. En kısa sürede hep beraber Rise Online World deneyimini yaşamak dileğiyle.

Karakter Yetenek (Skill) Düzenlemeleri
  • Mage
1) Buz alan yetenek efektlerinin birden kaybolması düzenlendi, artık daha soft bir şekilde efekt sona eriyor.
2) Alan yeteneklerinde efektin havada durma sorunu düzenlendi.
3) Karakterin ayaklarının altında dönen efektlerin (Örn; Ice Meteors) karakteri takip etmeme sorunu düzeltildi.
4) "Ice Frozen" yeteneği ile karakterin önünde çıkan kürenin karakteri takip etmeme sorunu düzeltildi.
5) Hareket halinde olan birisini teleport ettiğinizde koşmaya devam etmesi sorunu düzeltildi.
6) Teleport ettiğiniz oyuncunun üstünde teleport edildiğini belirten ancak çıkmayan efekt sorunu düzeltildi.

  • Priest
1) "Prophecy" ve "Misfortune" yeteneklerinde bulunan bazı hatalar düzenlendi.
2) Kalkan ve topuz kullandığında hedef seçememe veya yanlış hedef seçme sorunu düzeltildi.
3) Friendly Map (Dorion gibi) olarak belirtilen haritalarda karşı ırka buff yetenekleri atılamaması sorunu düzeltildi.
4) Protean Female Priest koşma animasyonu düzenlendi.
5) Düşman hasar verirken, "Uplift" yeteneğinin kullanılamama sorunu düzeltildi.
6) Cooldown bulundurmayan (Tekrar kullanımı için bir süre istemeyen) yeteneklerde (Örn; healing) seri kullanılamama sorunu düzeltildi.

  • Rogue
1) Seri vurulabilen (Örn; smash) yeteneklerde hızlı vurma hatası düzeltildi.
2) "Stunning Bolt" yeteneğinin etki alanı genişletildi.
3) Scout sekmesindeki "Devotion" yeteneği pasif olmasına rağmen skill bara konulabiliyordu, düzeltildi.
4) "Minor Sacrifice" yeteneğinin açıklamasındaki değerler "240 HP - 375 MP" olarak güncellendi. Skill cooldown süresi 0,5 sn olarak ayarlandı.
5) "Rush" yeteneğinin cooldown süresi düzenlendi.
6) "Smoke Bomb" yeteneği kullanıldığında efekt bazen görünmüyordu, sorun düzeltildi. Ayrıca yeteneğin etki alanı genişletildi.
7) Düşman Rogue "Camouflage" yeteneği kullandığında hedef bazen seçilemiyordu, bu sorun düzenlendi.
8) Etrafınızda "Camouflage" yeteneği kullanmış ve görünmeyen bir oyuncu varken relog ile oyuna tekrar girdiğinizde anlık görünüp kaybolması sorunu düzeltildi.
9) "Camouflage" kullanıldığında saydam görünmeme sorunu giderildi.
10) "Camouflage" yeteneği aktifken etrafındaki yaratıkların oyuncuya vurmaması gerekiyordu, bu sorun düzeltildi.


Arayüz (UI) Düzenlemeleri

1) Başka bir oyuncudan özel mesaj geldiğinde mesaj kutucuğunun bildiri efekti daha belirgin hale getirildi ve yeni mesaj simgesi eklendi.
2) Inventory'de bulunan çöp kutusuna 2 kere tıklandığında bozulan mouse imleci düzeltildi.
3) Ayarlar bölümündeki tuş atamalar aktif hale getirildi.
4) Ayarlar bölümündeki düzenlemelerin oyuna tekrar giriş yapıldığında son ayarları kayıt etmeme sorunu düzeltildi.
5) Npc'lerde mouse tekerleği ile sayfa değiştirmeme sorunu düzeltildi.
6) Karaktere sağ tıklandığında açılan mini menüdeki pm-party-trade gibi butonlardaki sorunlar düzeltildi.
7) Parti sağ tık aksiyonları (taşıma, tıklama, atma, devretme) düzeltildi.
8) Rank tablosuna belirli bir süre sonra otomatik sıfırlanma özelliği eklendi.
9) Birden fazla hedef seçme sorunu düzeltildi.
10) Partideki üyeleri seçme sorunları düzeltildi
11) Yetenekler sıfırlandığında skill bardaki yeteneklerin silinmeme sorunu düzeltildi.
12) W tuşu basılı koşarken parti üyelerine tıklayınca karakterin durma sorunu düzeltildi.
13) Partide olan birisi yanınızdayken üstüne tıklandığında party menüsünde seçili hale gelmiyordu, bu sorun düzeltildi.
14) Silahlar kullanıldıkça dayanıklılık değerleri (durability) anlık olarak düşmüyordu. Bu sorun düzeltildi.
15) Dokuz özel mesajdan sonra mesaj pencelerinin üst üste dizili hale gelme sorunu düzeltildi.
16) Çöp kutusuna koyulan eşya onay penceresinde beklerken (Ok - Cancel) başka eşyayı çöpe sürükleyebilme sorunu düzeltildi.
17) Kamera açılarını değiştirebilme ve yönleri kilitleme seçeneği eklendi.
18) "View Distance Scale" özelliği geçici olarak ayarlardan kaldırıldı.
19) Zırh ve silahlardaki sınıf açıklamaları düzenlendi.
20) Genel Ticket / Raporlama sisteminde düzenlemeler yapıldı.

Eşya Düzenlemeleri

1) "Golden Dagger", "Vixen Bow", "Arbalest Bow", "Starlight Staff" ve "Heartseeker Bow" silahları kuşanıldığında ekrana gelen hatalı görüntüler düzenlendi.
2) "Swift Shooter Bow" ve "Cooper Knife" silahlarının hatalı ikonları düzenlendi.
3) Zırh ve silahlara parlama efekti eklendi. Seviyelerine göre parlaklığı artacak.

Launcher Düzenlemeleri

1) Genel optimizasyon yapıldı.
2) Slider resimleri ile Yama ve Not tabloları değiştirebilir hale getirildi.
3) Farklı çözünürlükteki ekranlarda taşma sorunu düzeltildi.

Login Düzenlemeleri

1) Karakter oluşturma ekranındaki sınıf ikonları büyütüldü.
2) Karakter oluşturulduğunda tahtta oturan karakterlerin varsayılan (default) elbise giyme sorunu düzeltildi.
3) Server ismi değiştirildi.
4) Oyundayken karakter seçme ekranına geçildiğinde karakterin tahtın tepesinde doğma sorunu düzeltildi.
5) Oyunda birden fazla "Select Character" yapılınca, oyuna girdikten sonra sürekli oyundan atma sorunu düzeltildi.
6) Karakter seçildikten sonra oyuna giriş yapılırken görünen efekt düzenlendi.

Genel Düzenlemeler

1) Oturan karakter öldüğünde oturur pozisyonda gezme sorunu düzeltildi.
2) En yakındaki parti üyesini seçmek için varsayılan (default) olarak "X" tuşu eklendi.
3) Oturan karaktere hasar vurulduğunda ayağa kalkmama sorunu düzeltildi.
4) Koruma kulelerinin (Guard Tower) menzil sorunu düzeltildi.
5) "Black Mummy" yaratığının animasyonu yeniden yapıldı.
6) Koruma kuleleri ve yaratıkların GM karakterine odaklanma sorunu düzeltildi.
7) "H" menüsündeki güçlendirmelere hızlı basıldığında sadece 1 tanesini basma sorunu düzeltildi.
8) Otururken "spawn olma noktasına gitme" tuşuna basıldığında karakterin ayağa kalkmama sorunu düzeltildi.
9) GM komutları genişletildi.
10) Silah NPC'sine yeni silahlar eklendi.

Harita Düzenlemeleri

1) Protean Kingdom'da çadırların içinden geçilebiliyordu, bu sorun düzenlendi. 2-) Teleport edilen karakterin, objelerin üstünde doğması sorunu düzenlendi.


**Tüm notlara ek olarak bahsi geçmeyen ve not edilmemiş birçok hata düzeltilmiştir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt