Aziz
Üye
- Katılım
- 14 Kas 2020
- Mesajlar
- 743
- Puanları
- 93

27.10.2022 günü Burhan Bey discord üzerinden crafting hakkında soru cevap yaptı. Ancak genel olarakta bazı konulara değindi. Her soruyu yazmayacağım. Bana göre veya oyuncu topluluğunu etkileyebilecek konuları özetleyeceğim.
Tüm meslekler için genel bir düzenleme düşünülüyor. Ancak hangisinde neye ihtiyaç olduğu irdelenip ona göre düzenleme yapılacak.
Her mesleğin, o mesleğe harcanan zamana göre karşılığı alınabilecek.
Balıkçılık çok fazla ödüllendirmeli olmamalıydı, ancak sonra olması gereken olduğu zaman çok fazla tepki oldu. Bu sefer ne yaptık idealin biraz altında başlattık. Böyle yerini bulana kadar düzenleyeceğiz.
Mesleklerle elde edilen eşyaların oyundan elde edilen eşyalardan daha iyi olmayacak. Elbette bazı şeyler değerli olabilir. Bunlara bakacağız.
Materyaller artırılacak. Ancak bazı materyaller sadece dorionda çıkıyor. Death Valleye de eklenecek. Örnek Dorionda çıkan eşyalar, krallıklarda, krallıklarda çıkanlar haggardda çıkabilecek. Bir üst haritada bir altın materyalleri çıkabilecek. Performansa göre düzenleme yapılacak.
Köklü bir değişiklik olmayacak. Ancak ihtiyaç olan değişikler olabilecek. Örnek olarak skinning canavar gibi kesiliyor. Şu an herhangi bir meslek özelliği istemeden yapılabiliyor. Skinning yetişemediği için bu şekilde oldu. Çalışması yapılıyor. Bunu yapmasaydık leatherworking olmayacaktı. Şimdi bununla ilgili düzenleme olmasın mı? Doğrusu neyse o olacak.
Kanal olayı değişmeyecek. Bir sürü kanal açıldı. Oyunculara rahat ortam sağlamak için. Daha fazla materyal elde edilmesi gibi sorunlar oldu. Bundan dolayı kanal değişimi süresi getirildi.
Envanter genişletme yakın zamanda getirilecek.
Yarım kalan materyallerin orada olmaması gibi geliştirici ekiple görüşeceğim. Eğer orada bir süre kalırsa başka yerde random çıkabilir.
Alchemy ile Cookingin dengesi eşit olmalı. Sonuçta alt meslek. Buna göre düzenleme olacak.
Kostümlere meslek bonusları olabilir. Bunun yazılım tarafı var. Orada da çok iş var. O yüzden dahil edemedik. Notlarım arasında var. Oduncuysam mesela sadece oduncuya özel bonus veren yapı olsun istedik. O yüzden o tarz bonuslu eşyaların olması gerekiyor. Notlarımda var.
Meslek sistemi bir MMOnun üç saç ayağından biri gibidir. En az 1 sene üzerinde uğraşılması gerekiyor.
Xp oranlarına bakacağız. İlk seviyede ki oyuncuların daha rahat ileriye geçip sonra zorlaşması gerekiyor. Onlara motivasyon olmalı.
Craftla yapılan eşyaların ticareti olması gerekiyor. Yoksa bir önemi yok mesleğin. Ekstra ticareti olmayan bir eşya olabilir. Ancak onu sadece kendisi için üretebilir. Bir altını satmak için kullanabilir.
Zindanlarda craftlarla alakalı farklı materyaller olabilecek.
Koordinatların bildirilmesine rağmen materyallerin düzeltilmemesini not aldım.
İleride crafting için tezgahlar olabilir. Ancak yine bu yakın zamanda olmaz.
Önümüzdeki hafta tamamen crafting ile ilgili çalışma yapacağım. Elinizdeki biletleri atın lütfen. Bildirilmemiş olanları bildirin lütfen.
Balıkçılık ile ilgili death valleyde 2 bölgede tutma alanı olacak. Yeni balık ve üst balıklar orada çıkabilecek.
Değerli taşlar çok düşük olacak şekilde arkeolojiye eklenebilir.
Clan Binaları Hakkında
İnşa etme süresi ve istediği materyallere göre değişiyor. Ana bina 5.seviyesindeyse örnek olarak diğer binalar maksimum 5.seviye olabilir. Ana bina limitör olacak. Sürpriz çalışmalar var.
Yeni Yamadan Bilgi
Önümüzdeki yamada silah ve zırh güncellemeleri gelecek. Sadece priest sınıfında zırh güncellemesi olacak. İnt değerleri düşürüldü.
Rünler Hakkında
Rünler geldiği zaman örnek olarak Epic bir eşyayaya Epic ve alt rünler takılabilecek. Unqie rün takılamayacak. Bundan dolayı düşük seviye giyen büyücüler daha yüksek zırh takmaya başlayacaktır. Çünkü o zaman sadece common rün kıllanacaklar. Bu da onlar için dezavantaj.
Zindan Drop Oranları
Zorluğa göre drop oranı değişiyor.
Tüm meslekler için genel bir düzenleme düşünülüyor. Ancak hangisinde neye ihtiyaç olduğu irdelenip ona göre düzenleme yapılacak.
Her mesleğin, o mesleğe harcanan zamana göre karşılığı alınabilecek.
Balıkçılık çok fazla ödüllendirmeli olmamalıydı, ancak sonra olması gereken olduğu zaman çok fazla tepki oldu. Bu sefer ne yaptık idealin biraz altında başlattık. Böyle yerini bulana kadar düzenleyeceğiz.
Mesleklerle elde edilen eşyaların oyundan elde edilen eşyalardan daha iyi olmayacak. Elbette bazı şeyler değerli olabilir. Bunlara bakacağız.
Materyaller artırılacak. Ancak bazı materyaller sadece dorionda çıkıyor. Death Valleye de eklenecek. Örnek Dorionda çıkan eşyalar, krallıklarda, krallıklarda çıkanlar haggardda çıkabilecek. Bir üst haritada bir altın materyalleri çıkabilecek. Performansa göre düzenleme yapılacak.
Köklü bir değişiklik olmayacak. Ancak ihtiyaç olan değişikler olabilecek. Örnek olarak skinning canavar gibi kesiliyor. Şu an herhangi bir meslek özelliği istemeden yapılabiliyor. Skinning yetişemediği için bu şekilde oldu. Çalışması yapılıyor. Bunu yapmasaydık leatherworking olmayacaktı. Şimdi bununla ilgili düzenleme olmasın mı? Doğrusu neyse o olacak.
Kanal olayı değişmeyecek. Bir sürü kanal açıldı. Oyunculara rahat ortam sağlamak için. Daha fazla materyal elde edilmesi gibi sorunlar oldu. Bundan dolayı kanal değişimi süresi getirildi.
Envanter genişletme yakın zamanda getirilecek.
Yarım kalan materyallerin orada olmaması gibi geliştirici ekiple görüşeceğim. Eğer orada bir süre kalırsa başka yerde random çıkabilir.
Alchemy ile Cookingin dengesi eşit olmalı. Sonuçta alt meslek. Buna göre düzenleme olacak.
Kostümlere meslek bonusları olabilir. Bunun yazılım tarafı var. Orada da çok iş var. O yüzden dahil edemedik. Notlarım arasında var. Oduncuysam mesela sadece oduncuya özel bonus veren yapı olsun istedik. O yüzden o tarz bonuslu eşyaların olması gerekiyor. Notlarımda var.
Meslek sistemi bir MMOnun üç saç ayağından biri gibidir. En az 1 sene üzerinde uğraşılması gerekiyor.
Xp oranlarına bakacağız. İlk seviyede ki oyuncuların daha rahat ileriye geçip sonra zorlaşması gerekiyor. Onlara motivasyon olmalı.
Craftla yapılan eşyaların ticareti olması gerekiyor. Yoksa bir önemi yok mesleğin. Ekstra ticareti olmayan bir eşya olabilir. Ancak onu sadece kendisi için üretebilir. Bir altını satmak için kullanabilir.
Zindanlarda craftlarla alakalı farklı materyaller olabilecek.
Koordinatların bildirilmesine rağmen materyallerin düzeltilmemesini not aldım.
İleride crafting için tezgahlar olabilir. Ancak yine bu yakın zamanda olmaz.
Önümüzdeki hafta tamamen crafting ile ilgili çalışma yapacağım. Elinizdeki biletleri atın lütfen. Bildirilmemiş olanları bildirin lütfen.
Balıkçılık ile ilgili death valleyde 2 bölgede tutma alanı olacak. Yeni balık ve üst balıklar orada çıkabilecek.
Değerli taşlar çok düşük olacak şekilde arkeolojiye eklenebilir.
Clan Binaları Hakkında
İnşa etme süresi ve istediği materyallere göre değişiyor. Ana bina 5.seviyesindeyse örnek olarak diğer binalar maksimum 5.seviye olabilir. Ana bina limitör olacak. Sürpriz çalışmalar var.
Yeni Yamadan Bilgi
Önümüzdeki yamada silah ve zırh güncellemeleri gelecek. Sadece priest sınıfında zırh güncellemesi olacak. İnt değerleri düşürüldü.
Rünler Hakkında
Rünler geldiği zaman örnek olarak Epic bir eşyayaya Epic ve alt rünler takılabilecek. Unqie rün takılamayacak. Bundan dolayı düşük seviye giyen büyücüler daha yüksek zırh takmaya başlayacaktır. Çünkü o zaman sadece common rün kıllanacaklar. Bu da onlar için dezavantaj.
Zindan Drop Oranları
Zorluğa göre drop oranı değişiyor.