8 Kişilik Parti Sistemi

nicolayfc

Üye
Katılım
3 May 2021
Mesajlar
30
Puanları
8
Merhaba

8 kişilik partilerin kurulma sistemi hk;

Her classtan 2job seçilerek partilerin kurulmasının oyunun ve oyuncuların ihtiyacı olduğunu düşünüyorum

teşvik edici özellik yada baflarla bu şekilde kurulacak partilerin avantajlı duruma geleceği bir sistem üzerinde çalışılması gerektiğini düşünüyorum

Örneğin 2 warrior 2 priest 2 rogue 2 mage ile kurulan bir partiye %10 stat bafı %10 exp bafı yada %10 bp bafı vs vs.. gibi özelliklerin getirilip her class ın öne çıkacağı ve parti kurulurken her class ın ihtiyaç duyalacağı bir sistem oluşturulması, oyunu oynayan her jobtaki karakterin kolaylıkla parti bulabileceği bir sistem sağlayacaktır.

Kesinlikle parti bulmak için zaman kaybetmemizin önüne geçiceğine inanıyorum, açıkcası oyunda parti kurulması diğer oyuncularında parti kurmasını mecburiyet haline getiriyor.
Random partiler kurmak büyük dezavantaja sebebiyet verdiği için tercih edilmiyor.
Dolayısıyla burda oynanışı etkileyen bir sorun söz konusu.
Bir çok oyuncu parti kurmak için beklemek istemiyor, yada bi ekip oluşturabilmek için sürekli olarak zamanının beli bir aralığından feragat etmesi gerekiyor buna mecbur hissediyor, aksi durumda o ekibin bir parçası olamıyor ve ekip dışı kalma durumuyla karşı karşıya kalmasına sebebiyet veriyor, ve yahut aranan tek bir job un olma durumu diğer jobların oynanma durumunun önüne geçiyor, genel olarak toparlayacak olursak zamanın bu kadar değerli ve kısaldığı bir zaman da keyifli bir oyun oynamak için daha çok eşit fırsatın oluşturulmasının iyi bir fikir olacağına inaniyorum.
 

Nachden

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
66
Puanları
18
Bu tarz bir yenilik yerine kendine bir ekip bulmayı deneyebilirsin
 

RainOfFire

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
153
Puanları
43
her jobun kasabilmesi icin guzel oneri ama bazi joblarin hasarlari hp ve defanslari dusuk kaliyor slotlar icin sorun oluyor. ornegin benzer sistemde infernoda itemli mageler bile 2 yiyiyor heal gelmeyince. 75 capteki can ve itemsiz olacakalri dusuldugunde biraz sikintili gozukuyor.
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Partide mage varken degil yuzde 10 yuzde 20 buff gelse bile mageleri partiye almazlar. 1 slot bosa gidiyor dungeon partiye mage alinca. Guzel oneri ama asil sorun joblar arasi dengede. Su stat sistemine bir ayar cekseler 3 stat veren priest ve mageler level basina 1 stat puani fazla alsa mesela bence burdaki adaletsizlik kismen de olsa cozulurdu.
 

RainOfFire

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
153
Puanları
43
Partide mage varken degil yuzde 10 yuzde 20 buff gelse bile mageleri partiye almazlar. 1 slot bosa gidiyor dungeon partiye mage alinca. Guzel oneri ama asil sorun joblar arasi dengede. Su stat sistemine bir ayar cekseler 3 stat veren priest ve mageler level basina 1 stat puani fazla alsa mesela bence burdaki adaletsizlik kismen de olsa cozulurdu.

infernoda benim diyen priestten 2 kat hasar vuruyorum. 1700 1800 civari hasar cikariyordum. bp lerden okculardan ve warriorlardan mage yuksek hasar cikartiyor. Yine kalebte de dragonda da diger joblardan asagi kalir hasari yok magenin. dungeonlarda joblarin hasar dengesi iyi sayilir. ama is pvp ye dondugunda magein yedigi hasara gore cikartmis oldugu hasar dusuk kaliyor. job dengesizligi pvp kisminda ucu acik makas gibi. radiant setlerle ve bufflarin dusurulmesiyle bu makas daha fazla acildi. hasarlar degismedi ama canlar azaldi.
O 3 stat konusu cidden olmamasi gereken bir mevzu, duzeleceginden pek umudum yok
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
infernoda benim diyen priestten 2 kat hasar vuruyorum. 1700 1800 civari hasar cikariyordum. bp lerden okculardan ve warriorlardan mage yuksek hasar cikartiyor. Yine kalebte de dragonda da diger joblardan asagi kalir hasari yok magenin. dungeonlarda joblarin hasar dengesi iyi sayilir. ama is pvp ye dondugunda magein yedigi hasara gore cikartmis oldugu hasar dusuk kaliyor. job dengesizligi pvp kisminda ucu acik makas gibi. radiant setlerle ve bufflarin dusurulmesiyle bu makas daha fazla acildi. hasarlar degismedi ama canlar azaldi.
O 3 stat konusu cidden olmamasi gereken bir mevzu, duzeleceginden pek umudum yok
Evet haklisiniz ama duzen boyle gelmis ve boyle gidecekmis gibi gorunuyor.
 

ELFAKIRO

Üye
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
38
Puanları
18
Merhabalar şövalye dostum Niko,
Önerin şahsen çok güzel . üzerine titiz bir çalışma yapılması gereken bir konu. Bu tarz yenilikçi düşüncelere açık olan Rise online MMORPG türündeki oyunumuzda ilerleyen zamanlarda neden olmasın dedirtecek bir öneriyi sunduğun için teşekkürler.
 

DontJudgeMe

Üye
Katılım
11 Nis 2022
Mesajlar
119
Puanları
28
çok mantıklı ekip bul diyen olmus yok su canavarda olmaz dıyenler olmus oncelıkle ekıp bul dıyen arkadasa sunu demek ıstıyorum oyunu KO sanıyorlar hala... burada cesıtlılıgı ve yonetımın sagduyulu davranıslarıyla oyuna neler gelebılecegını hayal edemıyorum. şu canavarda mage tek yer dıye arkadasa da buffları alan partı max exp veren canavara gıtmesıne gerek kalmadan ortalama saatlık expı daha dusuk bır canavarda yakalayabılecegı ıcın bu sorun ortadan kalkacaktır. partide class çeşitliliği teşfiğini arttıracak bir düşünce. BAF olayı değerlidir. ne demişler " olmaz olmaz deme olmaz olmazsa olmaz olmaz "
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt