Açık Beta'da Görüşmek Üzere

underestimated

Üye
Katılım
19 May 2021
Mesajlar
208
Puanları
43
Herkese selam kapalı betayı kendi adıma yeteri kadar test ettiğimi düşünüyorum. Keşke kapalı betanın içeriği daha da iyi olsaydı en azından LV 45-50den başlasaydık da 60 LVe gelince dungeonlarda ne gibi zorluklar çekiyoruz , official ya da open beta senaryosuna göre neler eksik neler fazla gözlemyebilirdik. Kapalı Betayı test ettiğim süre boyunca dikkatimi çeken ve düzelmesi gereken konular şahsen şu şekilde (bunu ticket olarak da gönderdim)
1. Oyunda etkinlik sayısı şuanda gerçekten yok gibi bir durum PvP etkinlikler ve tatmin edici ödüller gerekiyor.

2. PvP'de okçuların hala biraz fazla güçlü olduğunu düşünüyorum , hem çok hızlılar hem rangeleri çok yüksek üzerine damageleri de gayet iyi ne yakalanıyorlar ne de zayıflar durum böyleyken okçular çoğu sınıftan daha iyi duruma geliyor bu da insanları 6 okçu 2 priest - 7 okçu 1 priest gibi parti kurmaya davet ediyor ve doğal olarak diğer sınıflara olan ilgi azalıyor.

3. Harita değiştirdiğimizde hala ama hala karakterin pixel pixel dibine girmiş şekilde başlıyoruz tekrar uzaklaştır ve oyuna öyle devam et derken bunu sürekli yapmak bir yerden sonra sıkıcı bir hal alıyor.

4. Oracle, Soothsayer, Flame Rock, Poisonus Rock haricinde farm yapılan bir çok slot olmalı aksi halde krallık haritalarında (Lunaskar,Protean Kingdom) diğer slotlar boş kalıyor ve harita "ölü" olarak gözüküyor. Bunlara ek olarak görev şeması bence çok farklı hale gelmeli.Her ne kadar test edememiş olsam da görevlerin bunu al bunu kes şimdi bunu kes sırada bu var bunu kes şu kadar exp şu kadar coinden öteye gitmesi gerektiğini düşünüyorum.

5. Official sürümde epic itemler +7 olduğunda pazarda direk satılmamalı legendary itemlarda da +6 olanlar bence direk satılmamalı oyunun dengesini direk pay to wine çevirecek her türlü durumu olabildiğince uzak tutmanız kanaatindeyim oyunun kitlesini sadece Knight Online oynayanlar olarak düşünüyorsunuz gibime geliyor Türk MMORPG hayranlarını küçük görmeyin Knight Online'dan çok daha fazlası var burda ve o potansiyele sahipsiniz

6. Bu aslında ufak bir eleştiri olacak , ekibinizin kısıtlı ve küçük olduğundan bahsediyorsunuz fakat olması gereken yenilikler haricinde bir çok gereği olmayan güncelleme getirdiğinizi düşünüyorum. Craftingi sonradan da getirebilirdiniz official açıldıktan 1-2 ay sonra gelse kimse neden crafting yok diye şikayet etmezdi diye düşünüyorum hatta 5-6 ay sonra gelse bile craftingin o zaman gelmesi üzmezdi yani elinizde olan oyunu olabildiğince olduğu şekliyle en düzgün şekilde çalışmasına odaklanmalısınız her şeyi yaparken beraberinde bir çok sorun geliyor, official geldiğinde oyuna yavaş yavaş eklemeler yapmak bence daha mantıklı şuan için üzerine düşünülmesi gereken konular optimizasyon, etkinlikler , sınıflar arası denge oynanıştaki hataların giderilmesi ve son olarak tabiki de major bugların fixlenmesi.

Açık Beta'da Görüşmek Üzere :)
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt