CraftWORLD
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 67
- Puanları
- 18

Hepimizin bildiği üzere PvP örnek aldığınız oyunda yıllar içinde oturmuş, karakterler özelinde farklı oynanış biçimleri var. Bunun en büyük örneği TP tank mage ya da STR atak priest, INT atak priest... gibi. Bu oynanış biçimlerine yönelik yeni eşyalar ya da yeni yetenek setleri gelebilir.
Mesela kalkan takabilen bir mage'e özel ona hem büyü özelliklerini güçlendiren hem de defansif yanını güçlendirecek özel bir silah olabilir. (Kalkan ile staff yeteneğini kullanabilecek, TP tank mage mantığına uygun silahlar.) Ya da normal yetenekler dışında tamamen support sınıfı olarak kullanılabilecek yeni bir yetenek ağacı eklenebilir. TP tank mage bu yetenek ağacını seçerek oynanışa özel yeni koruyucu mekanikler ya da karakterini tank yapacak özellikler edinebilir. Bu, TP tank mage'e özgü yeni bir alt sınıf olabilir. (Blink yeteneği gibi TP mage'e özgü yeni kurtarıcı yetenekler keşfedilebilir ve bu alt sınıfa eklenebilir.)
STR priest özelinde teklenmelere karşı özel yeni mekanikler yapılabilir. Yeni hasar türleri yapılabilir. (Zehir gibi) Bu oynanış tarzında priest olmanın yanı sıra hasar ön planda. Karşı rakibe hasar verdikçe onları kıran, zayıflatan yeni silahlar gelebilir. Priest rakibe hasar vererek hem hasar çıkartır, hem de rakibi tüm hasarlara karşı zayıflatabilir...
Özetle demek istediğim oynanışlara özel yeni mekanikler, silahlar ve çeşitli eşyalar düşünülebilir.
Aynı durumlar diğer oynanış tarzları üstünde de düşünülürse çeşitlilik artmış olup ve yıllar içinde oturmuş olan ve oyunun da 'ihtiyacı' olan bu oynanış tarzları oyuna kazandırılmış olur.
Mesela kalkan takabilen bir mage'e özel ona hem büyü özelliklerini güçlendiren hem de defansif yanını güçlendirecek özel bir silah olabilir. (Kalkan ile staff yeteneğini kullanabilecek, TP tank mage mantığına uygun silahlar.) Ya da normal yetenekler dışında tamamen support sınıfı olarak kullanılabilecek yeni bir yetenek ağacı eklenebilir. TP tank mage bu yetenek ağacını seçerek oynanışa özel yeni koruyucu mekanikler ya da karakterini tank yapacak özellikler edinebilir. Bu, TP tank mage'e özgü yeni bir alt sınıf olabilir. (Blink yeteneği gibi TP mage'e özgü yeni kurtarıcı yetenekler keşfedilebilir ve bu alt sınıfa eklenebilir.)
STR priest özelinde teklenmelere karşı özel yeni mekanikler yapılabilir. Yeni hasar türleri yapılabilir. (Zehir gibi) Bu oynanış tarzında priest olmanın yanı sıra hasar ön planda. Karşı rakibe hasar verdikçe onları kıran, zayıflatan yeni silahlar gelebilir. Priest rakibe hasar vererek hem hasar çıkartır, hem de rakibi tüm hasarlara karşı zayıflatabilir...
Özetle demek istediğim oynanışlara özel yeni mekanikler, silahlar ve çeşitli eşyalar düşünülebilir.
Aynı durumlar diğer oynanış tarzları üstünde de düşünülürse çeşitlilik artmış olup ve yıllar içinde oturmuş olan ve oyunun da 'ihtiyacı' olan bu oynanış tarzları oyuna kazandırılmış olur.