Animasyon iptalinin magede çalışmaması

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Merhabalar oyunda yarım el skill kullanma (animasyon iptali) mekaniği var cast süresi olan skillerin animasyonlarının tamamını beklemeden yarıda iptal edip kullanabiliyorsun. Cure heal dbler adrenalin vb. Ama mage için sonuna kadar beklemen hatta attıktan sonra yürütüp başka skill kullandıktan sonra basmama gibi durumlar oluyor. Animasyon iptali neden bu sınıfta çalışmıyor bir hata mı mevcut?
Batadan hatırlıyorum aynı priest gibi yarım el skill atabiliyorduk mage ile ama şuan sonuna kadar bekliyoruz iptal denersek sürekli failed veriyor.
 

mertozat

Üye
Katılım
4 May 2023
Mesajlar
4
Puanları
3
Priest oynuyorum normalde. Yan çardan mage kasıyorum ve ciddi manada hareket kabiliyetini kısıtlayan bir olay. Oynanışa etkisi var. Umarım en kısa sürede bir düzenleme yapılır.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Son 2 mesajda yönetimin bu classa bakış açısını özetlemişsiniz :D
 

mertozat

Üye
Katılım
4 May 2023
Mesajlar
4
Puanları
3
Keşke bir tane yönetici dostumuz konuyla ilgili bir geri dönüş verse. Sessiz kalarak haklı olduğumuz hissine daha çok kapılıyoruz. Belki bir açıklaması vardır.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
Mageyi bitirmek için ellerinden geleni yapmışlar, slotlar birleşemesin, birlikte lure atamasınlar, drop alamasınlar, el düşürme gelmesin, canı ve defansı üflesen ölecek şekilde olsun, bi staff yapalım öyle bir int istesin ki canı 2k kalsın, darkness caven yapalım içerisini okçu dolduralım kesemesin gibi eziyet ve zalimane bir şekilde sistem tasarlanmış
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Keşke bir tane yönetici dostumuz konuyla ilgili bir geri dönüş verse. Sessiz kalarak haklı olduğumuz hissine daha çok kapılıyoruz. Belki bir açıklaması vardır.
Discord üzerinden sorduğuma yanıt olarak çünkü rogue ve priestin mekaniği bu mage'in mekaniği olmadığı için animasyon iptali yok gibi über zekice bir cevap geldi taze modlardan birinden.(oyunun değil bir sınıf hariç diğer sınıfların mekaniğiymiş)

Sonra yarım el toplu 9k alabilen priestin olduğu yerde eğer mage animasyon iptaliyle yetenek kullanırsa oyunun bütün dengesi alt üst olacağı ve o sebeple mage'in hasar çıkışını kontrol altında tutmak adına hiçbir zaman priest ve roguedaki gibi animasyon iptali gelmeyeceğini belirttiler. (Hasar falan dedi ben bilmiyorum o nasıl bişey teklilerim 500-600 alanlarımda 1000-1200 vuruyor adamına göre)

Hadi alanları anladık tekli yeteneklerdede durum aynı dediğimde allah allah neden acaba öyle olmaması lazım sen en iyisi bir bilet oluştur diyerek postaladılar beni :)

Özetle mage aşırı fazla vuruyormuş ve şuankinden bi %20 kadar daha hızlı vurursa oyun mahvolurmuş arkadaşlar. Bu bilgi üzerine mp yerine str falan mı verdim diyerek statlarımıda kontrol ettim ama 255mp vermişim yani. Kırık silahla falan oynuyordum heralde sıkıntı kesin bendedir yoksa mage süper bişeymiş evet.
 

JaxSui

J
Bu konudan ben de çok muzdaribim. Bu durumu anlatır bir bilet gönderdim. Umarım en kısa zamanda bir aksiyon alınır.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
mage aşırı zayıf rogue aşırı güçlü diğer joblar dengede. Magenin %5-10 civarında magic power %30 oranında defansa ihtiyacı var
 

RainOfFire

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
153
Puanları
43
3 tane elemantal hasar veren Staffin sadece flame yanmasi kadar kronik bir sorundur. Mage jobunda sorunlar mlaesef bitmiyor.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
mage aşırı zayıf rogue aşırı güçlü diğer joblar dengede. Magenin %5-10 civarında magic power %30 oranında defansa ihtiyacı var
Aslında mage için gereken hasar olarak common ile unique arasında anlamlı bir hasar farkı olmaması sorununun çözümü olurdu. Yakmalık +8 ile 1000 vurup hysterialle 1100 vurduğum videoyu desteğe atmıştım stat farkı %50 damage katkısı %10 civarı. İtemli ve itemsiz arasında hasar makası olursa olay bir nebze çözülür playerlara yakmalıkla boş char tekli yetenekle 500 vuruyorsa archmage +7 ile takılı düzgün bir char 1100-1200 vuruyor olsa hiç bir sorun kalmaz asasın spike +8 ile hatred hasarı vurmasının dezavantajlı versiyonunu deneyimliyoruz bizde.
Defans konusunda da 20 senelik garabet sistemi salıp nasıl warrior ve rogue mana kazanmak için int vermiyor, hp vererek aynı zamanda manada kazanıyorsa priest ve mage içinde int verince belli bir oranda hp kazabilse leather sete mahkûm olmadan düzgünce oyun oynarız.
Yaparlar mı? Hiç sanmıyorum.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Animasyon iptali Magede çalışırsa bu en çok mageye zarar verir. Düşünsenize rakip animasyon iptal ederek meteor atıyor kafanıza priestinizin onu hesaplaması aşırı zor tamamen kendinize zarar verecek bir şey istiyorsunuz.
 

JaxSui

J
Animasyon iptali Magede çalışırsa bu en çok mageye zarar verir. Düşünsenize rakip animasyon iptal ederek meteor atıyor kafanıza priestinizin onu hesaplaması aşırı zor tamamen kendinize zarar verecek bir şey istiyorsunuz.
Burada istenilen daha eli indirmeden ya da kaldırmadan okçudaki gibi bir skill animasyon iptali değil. Gerçekten bir mage karaktere girip bir miktar oynamanızı tavsiye edliyorum. En azından elini indirirken tamamen yanlarına kadar indirmeyi değil de belinden tekrar ikinci skill için kaldırmayı istiyorum ben. Eli havada iken w ya basıp iptal edip 2. skille geçmek değil kastım.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Animasyon iptali Magede çalışırsa bu en çok mageye zarar verir. Düşünsenize rakip animasyon iptal ederek meteor atıyor kafanıza priestinizin onu hesaplaması aşırı zor tamamen kendinize zarar verecek bir şey istiyorsunuz.
Malum oyunda yarım el yetenek kullanmak diyede geçerdi bu. Rise onlineda da mevcut mesela bir priest heal atarken animasyonun ortalarında bir yerde bir adım ileri yürüterek tamamlanmasını beklemeden yetenek kullanabiliyor veya rogue cure alırken adrenaline verirken aynı şekilde yetenek animasyonunu bir noktada iptal ederek aynı şekilde kullanabiliyor. Magedeki durum ise bir yeteneğin animasyonunu en sona kadar beklemek gerekiyor hatta animasyonla elden çıkış biraz uyumsuz olduğundan dolayı yetenek elden çıksa ve hasar vermiş olsa bile ikinci yetenek için yine saliselikte olsa beklemek gerekiyor yoksa yine failed veriyor.
Yoksa r skill kombosu yakından vuran staf yeteneklerinde mevcut onlarda bir sorun yok.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt