Anket: Rise Online'da En Rahatsız Olduğunuz Şeyler

Rise Online'da En Rahatsız Olduğunuz Şeyler

  • Death Valley'in özgün bir tasarım olmaması

    Oy: 28 35.0%
  • Skill'leri veya skill ağaçlarını beğenmiyorum

    Oy: 9 11.3%
  • Optimizasyon sorunu

    Oy: 39 48.8%
  • Karakter çizimlerini beğenmiyorum

    Oy: 6 7.5%
  • Stat dağılmını beğenmiyorum

    Oy: 5 6.3%
  • Skill efektlerini beğenmiyorum

    Oy: 9 11.3%
  • Yaratık çizimlerini beğenmiyorum

    Oy: 4 5.0%
  • Oyun yönetimini beğenmiyorum

    Oy: 4 5.0%
  • İtem ve Armor çizimlerini beğenmiyorum

    Oy: 6 7.5%
  • Oyun mekaniklerini beğenmiyorum

    Oy: 9 11.3%

  • Kullanılan toplam oy
    80

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
224
Puanları
43
Anketin amacı oyunun gelişimine katkı sağlamak, fikir alışverişi ortamı oluşturmaktır. Okçuların avantajlı olması veya karakterlerin skill menzillerinin kısa olması gibi "kolay" düzeltilebilir konuları eklemedim.
 

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
124
Puanları
43
Stat dağılımı kendine özgü olmalı, malum oyundan birebir kopyala-yapıştır hiç olmamış ki , malum oyundaki stat sistemi 2005 oyun yapısına göre yapılmış ama sonradan değişmemiş saçma bir sistem.
 

Nart

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
369
Puanları
63
Ben çok sorun yaşamasam da optimizasyon önemli. Onun dışında oyunun renklerinin daha canlı olmasını isterdim. İlerde mutlaka değişecektir zaten.
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
224
Puanları
43
Seçilebilir şık sayısını 2'ye çıkardım. Birden fazla rahatsız olduğunuz şey varsa seçebilirsiniz
 

Nart

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
369
Puanları
63
okçuları beğenmedim çok fazla okçu var ve çok fazla damage atıyolar, kaçış mekaniği eklenebilirdi uskoda slayt atıyoruz atması zor ve herkes atamıyor bu tarz birşey eklenmeliydi, warriorların her attığı ayak kırma tutmamalı ve bunun nasıl önleneceği hakkında klavuz olmalıydı hangi takıyı takarsak bunun tutması azalır diye
Katılıyorumm. Hedefini takip eden ok skillerinin damagesi az, bir bölgeye doğru gönderilen skillerin damagesi yüksek olabilir. Loldeki varusun ok vuruşu gibi bir şey hayal ettim mesela. Rise Onlineye uyarlanabilir sanırım.
 

shady19071907

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
350
Puanları
63
ALFA sürecinde olan bir oyun için "optimizasyon beğenmiyorum" demek ne kadar doğru. ALFA'da olup süper optimizasyon sağlayan yoktur diye düşünüyorum
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
skill efectlerini beğenmiyorum death valleyin kendine öz bi tasarım olmasına rağmen diğer oyuna benzemesini hiç beğenmedim bunun yerine daha basit bi death walley düz mantıkla çizilebilirdi gidişatın o oyuna benzemesini beğenmiyorum mekanikleri beğendim skill effectleri güzel olduğunda mekaniklerde oyuna ayrı bi renkt katıyor. oyunun müziklerinide beğendim işte diğer haritaları. mapleri hepsini beğendim.
 

slmaster11

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Optimizasyon la ilgili düzeltme yapılmış zaten Bİ ŞİKAYETİM YOK herşeye bir kulp takılacak olursa zaten bu beğenmemezlik nedir bilemedim allahtan forumda moderatör değilim gibi gibi konular hepsi çöp kaldır anı yaşayalım bence cokta umrumdaydı death valley :)
 

Jackass

Üye
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
134
Puanları
43
Skill animasyonları değişebilir. Örneğin okçu dümdüz ok değilde yayı yan tutarakta ok atabilmeli. Skillere upgrade eklenmeli her skilin kendi içinde geliştirilmesi gerek. Örneğin Critikal skili sv1'de %10 Kritik sağlar, sv2de %15 ve sv3de %20 gibi. Tabi alfa sürecindeyiz bunların hepsi oyuna eklenebilir bilemeyiz.
 

MachuPicchu

Üye
Katılım
30 Nis 2021
Mesajlar
89
Puanları
18
Ticket sürelerine geç dönülmesi en rahatsız olduğum şey olabilir.
Fakat bunu anlayışla karşılıyorum, çünkü ekip çok çalışkan ve elinden gelen tüm gayreti gösteriyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt