1) Z'ile hedef alma mantığı güzel fakat sadece karakterin baktığı yönde çalışırsa hem görünmez gezen asaslara hareket alanı sağlar hemde slotlardaki muhtemel makrocuları hayattan soğutur.
2) Debuff yeteneklerinin daha anlaşılır olması adına etkiyi almış karakterlerin tepelerinde neyin etkisindeyse onu gösteren ufak simgeler çıkabilir.
(Ör: Kırılmış kalkan, Kırılmış kılıç vb.)
3) Alan hasarı veren mage ve tek hedefe yüksek hasar veren mage şeklinde ayrı classlar yapılarak farklı oynanışlar sunulmalı.
4) Priestin destek ve paladin oynanışına imkan tanıyan yeni zırh setleri eklenmeli.
5) Warriorun DPS odaklı halinin yanında defans kısmına aktif işlevsel yetenekler ekleyerek tank/support warrior'a imkan sağlanabilir. Yüksek hasardan ziyade kitleme, yavaşlatma, zincirle çekme ve taunt gibi becerilerle rakibi yıpratan ve vuruşlarında yaratıkların garanti aggrosunu çeken bir etkiyle boss ve zindanlarda işlevsel bir class yaratılabilir.
6) Bütün classların yetenek sayfalarında yeteneğin üstüne gelince vereceği ham hasarı minimum ve maksimum şeklinde görebilmek güzel olurdu.
7) Oyun mağzasında satılacak öğrelerin oyunda herhangi bir adaletsizlik yaratmayacağını ve ekstra avantaj sağlamayacağını belirtmiştiniz. bende bu sebeple bu oyunu oynamaya karar verdim. Ama mağazada satılacak öğrelerin sadece kostüm ve pelerin gibi öğelerle sınırlı tutulmaması gerekiyor. Ölme/öldürme efektleri, skill efektleri vb. göz zevkine hitap eden öğelerede yer verilmeli.
8) Allah aşkına warrior'un 20 metreden vurma sorununu bu şekilde bırakmayın ve biraz CD düzenlemesi yapın.
2) Debuff yeteneklerinin daha anlaşılır olması adına etkiyi almış karakterlerin tepelerinde neyin etkisindeyse onu gösteren ufak simgeler çıkabilir.
(Ör: Kırılmış kalkan, Kırılmış kılıç vb.)
3) Alan hasarı veren mage ve tek hedefe yüksek hasar veren mage şeklinde ayrı classlar yapılarak farklı oynanışlar sunulmalı.
4) Priestin destek ve paladin oynanışına imkan tanıyan yeni zırh setleri eklenmeli.
5) Warriorun DPS odaklı halinin yanında defans kısmına aktif işlevsel yetenekler ekleyerek tank/support warrior'a imkan sağlanabilir. Yüksek hasardan ziyade kitleme, yavaşlatma, zincirle çekme ve taunt gibi becerilerle rakibi yıpratan ve vuruşlarında yaratıkların garanti aggrosunu çeken bir etkiyle boss ve zindanlarda işlevsel bir class yaratılabilir.
6) Bütün classların yetenek sayfalarında yeteneğin üstüne gelince vereceği ham hasarı minimum ve maksimum şeklinde görebilmek güzel olurdu.
7) Oyun mağzasında satılacak öğrelerin oyunda herhangi bir adaletsizlik yaratmayacağını ve ekstra avantaj sağlamayacağını belirtmiştiniz. bende bu sebeple bu oyunu oynamaya karar verdim. Ama mağazada satılacak öğrelerin sadece kostüm ve pelerin gibi öğelerle sınırlı tutulmaması gerekiyor. Ölme/öldürme efektleri, skill efektleri vb. göz zevkine hitap eden öğelerede yer verilmeli.
8) Allah aşkına warrior'un 20 metreden vurma sorununu bu şekilde bırakmayın ve biraz CD düzenlemesi yapın.