Öneri Archer sınıfı hakkında öneri

RionLi

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
184
Puanları
43
Herkese merhabalar bildiğiniz üzere son zamanlarda biz archer classı kürdan fırlatıyoruz. Neyse önerime geleceğim bildiğiniz gibi archer ve asas sınıfından rush ayrımı yapıldı buna nazaran şöyle bir önerim var bu biz archer playerleri için önemli archer karekter 5. Bir karekter olarak ayrılabilir bu mümkün veya ayrılmadan asas skillere sahip biri skill sıfırladığınds archer skilleri sönük kalsın aynı şekil archer içinde geçerli olacak yani iki Class arası geçiş olmasın böylelikle canı sıkılan asas okçu olmasın okçuyu gerçekten sevenler oynasın z1 zihniyeti ile asas okçu oynamasın neticesinde kalabalık yüzünden bu sorunlar yaşanmakta
 
Son düzenleme:

SunRise

Yönetici
Community Manager
Katılım
17 Ara 2021
Mesajlar
264
Puanları
93
Selamlar,

Aktif olarak her sınıfı takip ediyoruz, oynanabilirlik durumunu yakından inceliyoruz. Eğer ortada bir sorun varsa gerekli düzenlemeler yapılacağından emin olabilirsiniz.
İyi forumlar :)
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
Selamlar,

Aktif olarak her sınıfı takip ediyoruz, oynanabilirlik durumunu yakından inceliyoruz. Eğer ortada bir sorun varsa gerekli düzenlemeler yapılacağından emin olabilirsiniz.
İyi forumlar :)
Warriora 235 vurmam hangi ekip için sorun değilse benimle bir tanıştırır mısın?
 

hakan1811

Üye
Katılım
15 Nis 2022
Mesajlar
35
Puanları
8
Kaç bekliyor bu okçular warriora 1k vurmak mı :D
1665495116888.png
 

Stupendous

Üye
Katılım
16 May 2022
Mesajlar
99
Puanları
43
Selamlar,

Sevgili Arkadaşlar,

Başka bir okçu olan arkadaş yine foruma müşabih bir konu açmış ve önerilerde bulunmuştu. Dikkate alınır mı, alınacak mı zaman gösterir. Ben de bir okçu olarak bir kaç gözlemimi yine yeniden paylaşmak isterim.

MMORPG tarzı oyuınlar bana göre değil, birincil olarak bunu söylemek isterim. Tek tecrübem 2004-2005 yıllarında Diez'de "Assasin" olarak oynamak oldu. Tekrar buraya başladığımda, youtube algoritması sebebiyle, diğer oyunun kesitlerine yer verilen videoları ara ara izlemeye başladım. Bura ile orası arasında köprü oluşturacak bir örnek vermek gerekirse, "X" bir okçuyu, bu arada örnekte geçecek tüm arkadaşların itemlerini eşit kabul edelim. Olduğu yerde dursun ve 2 tane asas saldırmaya başlasın, bu arkadaş minor, balık ve can potu basarak maksimum kaç saniye dayanabileceğini ve sonucunda öleceğini imgeleyelim. Aynı senaryoyu bu sefer, "Asas" vs 2 Archer şeklinde tasarlayalım.

Demeye çalıştığım, izlediğim videolarda, sanırım 80 skilli okçuların, kırmızı bir şey dönerek gidiyor, 4k 5k vurduğuna tanıklık ediyorum. 2k 2k peşine hasar verdiğini de gözlemledim. Tek başına bir archer, orada rahatlıkla National Point kasabiliyor insanları öldürebilerek. Şimdi diyeceksiniz ki, orası ora, burası bura. Beni ilgilendiren kısmı bu değil sadece bu şikayet eden arkadaşların değindiğim bölümle ilgili kaygıları olduğu kanaatindeyim. 5-10 parti gezmek yerine, 1 parti sıkı dostlar olarak akşamları 1-2 saat Death Valley dönebilelim ve 8 kişi birisine ok atıyorsak ölsün artık bir zahmet. Warriora 200-300 arası vurmayalım. Haklılar bir bakıma.

Diğer bir hususta, okçular niye uzaktan vuruyor, hem uzaktan vuruyorsunuz hem hasarımız yüksek olsun hem hızlı koşalım istiyorsunuz diyen kesime;

Okçu dışında hiç bir "Job" durma gereksinimi durmaksızın hasar çıkarabilir. Buradaki tek ayrıntı, Magelerin ellerindeki sopa ile hareketli bir şekilde hasar çıkartabiliyor olmalı. Çok mühim bir şey mi? Değil lakin yine de böyle bir ayrıntı düşünülmüş. Onun dışında mecburi bir şekilde durması gerekiyor her iki sınıfta. Durarak warriora ya da assasa veyahut Battle priest/int priest'a 70 ya da 60 skilli atacak halleri yok. 3-5 yapacaklar. Adamlar pervane diye adlandırdığım dönüş ve oynanış mekaniği ile etraflarında dönmeye başlarlarsa da, bu 3-5 skillinden toplamda 8 ok çıkmasına rağmen, maksimum eğer alanı geniş tutarak dönüyorlarsa 2 ila 4 ok isabet ediyor. Zaruri bir şekilde dibinizde sabit durmaları lazım tüm okların isabet bulması için. 2 ila 4 ok, ok başına defansı yüksekten düşüğe olacak bir biçimde 80 ila 150 arasında vurabiliyor. Çok aşırı düşükse 200 de vurur okçunun attack 2k'larda ise.

Dolayısıyla okçu, oynanış mekaniği ile her zaman yakın mücadeleden sakınmak zorundadır. Bu Tarih sayfalarında geliştirilen taktiklerden de, kalelerin mevzilenen köşe noktalarından, sur arkasından durup savunma amaçlı açtıkları yayım atışlarından da bilinmektedir. O yüzden, okçular girin adamların içerisine diye bir mütalaanız varsa da olmasın.

Günün birinde, yönetim okçulara, Rahmetli Cüneyt Arkın'ın Battalgazi ve benzeri filmlerinde rol alarak göstermiş olduğu şekilde, eliyle ok atma, oku alıp adamın gözüne sokma tarzında skiller getirir ve bunlar hatırı sayılır hasarlar çıkartabilirse, durmasına gerek kalmazsa karakterin, neden olmasın. Tıpkı aynı sınıftan ayrılan "Assas" lar gibi partilerin içerisine girebilirler.

Bunların dışında şöyle bir kanaat oluşturan bir cemiyet var, (Okçular böyle 5 pt gezmeye devam ederlerse gene nerf getirecekler, bu sefer 10 pt mi gezeceksiniz.) Kendinizi savunacaksınız kalabalık gezmeyin.

O arkadaşlara şunu belirtmek isterim. Oyuna giriş ve sonrasındaki "Kurallar" adı altında oyuncuları bağlayan maddeler arasında, hiç kimseye şu kadar sayı oyuncu ile oynayacaksınız, şu ve bu "Job"ları partinize alacaksınız, bunları yapmayanlar cezalandırılır ya da kural dışıdır denmemiştir. O yüzden, eğer adamlar organize olup değil 5 pt, 55 pt ile bir araya gelip oyun oynayabiliyorsa, bu onları bağlar. Yani sırf adamlar bu şekilde örgütlenebiliyor diye, o "Job" nerf getirilemez. Böyle akıl dışı uygulamalar, Orta Çağ Avrupasının Karanlık çağında yaşanabilir. "Warriorlar" ekip olarak toplanıp 100 kişi ile Death Valley'e çıksa, ya bu warriorlar ölmüyor mu diyeceğiz. ne güzel adamlar örgütlenebiliyor ve birlikte zaman geçirebiliyor der geçerim.

Sorunlar düzelir mi, geliştirilir mi bilemem. Fakat bu ben merkezcilik olduğu müddetçe herkesin işi çok zor. Öyle bir süreçten geçiyoruz ki, dünya sanırsın, o kişilerin etrafında dönüyor.

Saygılarımla
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Selamlar,

Sevgili Arkadaşlar,

Başka bir okçu olan arkadaş yine foruma müşabih bir konu açmış ve önerilerde bulunmuştu. Dikkate alınır mı, alınacak mı zaman gösterir. Ben de bir okçu olarak bir kaç gözlemimi yine yeniden paylaşmak isterim.

MMORPG tarzı oyuınlar bana göre değil, birincil olarak bunu söylemek isterim. Tek tecrübem 2004-2005 yıllarında Diez'de "Assasin" olarak oynamak oldu. Tekrar buraya başladığımda, youtube algoritması sebebiyle, diğer oyunun kesitlerine yer verilen videoları ara ara izlemeye başladım. Bura ile orası arasında köprü oluşturacak bir örnek vermek gerekirse, "X" bir okçuyu, bu arada örnekte geçecek tüm arkadaşların itemlerini eşit kabul edelim. Olduğu yerde dursun ve 2 tane asas saldırmaya başlasın, bu arkadaş minor, balık ve can potu basarak maksimum kaç saniye dayanabileceğini ve sonucunda öleceğini imgeleyelim. Aynı senaryoyu bu sefer, "Asas" vs 2 Archer şeklinde tasarlayalım.

Demeye çalıştığım, izlediğim videolarda, sanırım 80 skilli okçuların, kırmızı bir şey dönerek gidiyor, 4k 5k vurduğuna tanıklık ediyorum. 2k 2k peşine hasar verdiğini de gözlemledim. Tek başına bir archer, orada rahatlıkla National Point kasabiliyor insanları öldürebilerek. Şimdi diyeceksiniz ki, orası ora, burası bura. Beni ilgilendiren kısmı bu değil sadece bu şikayet eden arkadaşların değindiğim bölümle ilgili kaygıları olduğu kanaatindeyim. 5-10 parti gezmek yerine, 1 parti sıkı dostlar olarak akşamları 1-2 saat Death Valley dönebilelim ve 8 kişi birisine ok atıyorsak ölsün artık bir zahmet. Warriora 200-300 arası vurmayalım. Haklılar bir bakıma.

Diğer bir hususta, okçular niye uzaktan vuruyor, hem uzaktan vuruyorsunuz hem hasarımız yüksek olsun hem hızlı koşalım istiyorsunuz diyen kesime;

Okçu dışında hiç bir "Job" durma gereksinimi durmaksızın hasar çıkarabilir. Buradaki tek ayrıntı, Magelerin ellerindeki sopa ile hareketli bir şekilde hasar çıkartabiliyor olmalı. Çok mühim bir şey mi? Değil lakin yine de böyle bir ayrıntı düşünülmüş. Onun dışında mecburi bir şekilde durması gerekiyor her iki sınıfta. Durarak warriora ya da assasa veyahut Battle priest/int priest'a 70 ya da 60 skilli atacak halleri yok. 3-5 yapacaklar. Adamlar pervane diye adlandırdığım dönüş ve oynanış mekaniği ile etraflarında dönmeye başlarlarsa da, bu 3-5 skillinden toplamda 8 ok çıkmasına rağmen, maksimum eğer alanı geniş tutarak dönüyorlarsa 2 ila 4 ok isabet ediyor. Zaruri bir şekilde dibinizde sabit durmaları lazım tüm okların isabet bulması için. 2 ila 4 ok, ok başına defansı yüksekten düşüğe olacak bir biçimde 80 ila 150 arasında vurabiliyor. Çok aşırı düşükse 200 de vurur okçunun attack 2k'larda ise.

Dolayısıyla okçu, oynanış mekaniği ile her zaman yakın mücadeleden sakınmak zorundadır. Bu Tarih sayfalarında geliştirilen taktiklerden de, kalelerin mevzilenen köşe noktalarından, sur arkasından durup savunma amaçlı açtıkları yayım atışlarından da bilinmektedir. O yüzden, okçular girin adamların içerisine diye bir mütalaanız varsa da olmasın.

Günün birinde, yönetim okçulara, Rahmetli Cüneyt Arkın'ın Battalgazi ve benzeri filmlerinde rol alarak göstermiş olduğu şekilde, eliyle ok atma, oku alıp adamın gözüne sokma tarzında skiller getirir ve bunlar hatırı sayılır hasarlar çıkartabilirse, durmasına gerek kalmazsa karakterin, neden olmasın. Tıpkı aynı sınıftan ayrılan "Assas" lar gibi partilerin içerisine girebilirler.

Bunların dışında şöyle bir kanaat oluşturan bir cemiyet var, (Okçular böyle 5 pt gezmeye devam ederlerse gene nerf getirecekler, bu sefer 10 pt mi gezeceksiniz.) Kendinizi savunacaksınız kalabalık gezmeyin.

O arkadaşlara şunu belirtmek isterim. Oyuna giriş ve sonrasındaki "Kurallar" adı altında oyuncuları bağlayan maddeler arasında, hiç kimseye şu kadar sayı oyuncu ile oynayacaksınız, şu ve bu "Job"ları partinize alacaksınız, bunları yapmayanlar cezalandırılır ya da kural dışıdır denmemiştir. O yüzden, eğer adamlar organize olup değil 5 pt, 55 pt ile bir araya gelip oyun oynayabiliyorsa, bu onları bağlar. Yani sırf adamlar bu şekilde örgütlenebiliyor diye, o "Job" nerf getirilemez. Böyle akıl dışı uygulamalar, Orta Çağ Avrupasının Karanlık çağında yaşanabilir. "Warriorlar" ekip olarak toplanıp 100 kişi ile Death Valley'e çıksa, ya bu warriorlar ölmüyor mu diyeceğiz. ne güzel adamlar örgütlenebiliyor ve birlikte zaman geçirebiliyor der geçerim.

Sorunlar düzelir mi, geliştirilir mi bilemem. Fakat bu ben merkezcilik olduğu müddetçe herkesin işi çok zor. Öyle bir süreçten geçiyoruz ki, dünya sanırsın, o kişilerin etrafında dönüyor.

Saygılarımla
Okçu 5 parti gezmek zorunda değil ama geziyor acaba neden? Çünkü görev elite armor + rare +7 bir bow ile çatır çatır kill alıyor 5 parti gezerse.

Bu kötüye kullanım oluyor.

Çözüm item dengelemesin de gibi duruyor. İtemsiz okçu ister uzaktan ister yakında dmg atamasın. İtemi olan adamın dmg si gözle görülür seviyede artsın adam istediği gibi oynasın.

Sizin örneğinizde dediğiniz gibi 1vs1 de asas ve warriorla item seviyesi aynı ise mücadele edebilsin.

Ama kuru kuru dmg buff yapılması yine 5parti gezen adamın işine gelicek ve diğer sınıflar için oyun oynanmaz hale gelicek.
 

PlayzZersHD

Üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
36
Puanları
8
Söz meclisten dışarı ama "Maymunlar birlikte güçlü" diyerek 4-5 parti okçu yan yana gezmek utanç verici.
Umarım adil bir çözüm bulunur.
 

GrejuwalTRl

Üye
Katılım
22 Ara 2021
Mesajlar
154
Puanları
28
Biz keyfimizden mi 5 parti okcu geziyoruz cz de damagelerin gülünç durumda olması sebebiyle 1 tepki göstermek adına lunaskarda gayette güzel sekilde hakkımızı aramak adına örgütlendik bir araya geldik. ayrıca 5 parti cıktıgımız hiç bir okcu da ne görev itemi ne +7 golden bow vardı +7 set +8 fp set +7 elit +8 fp karısık +7 blue wing +7 wixen +8 blue wing'li karakterler vardı +8 fp set +8 blue wing full takılı bir karakter bile 400 damage cıkarıyorsa 5 parti geç 10 parti de cıksak haklıyız...
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt