Bilmem oyun betaya kadar gelmişken bu denli radikal değişikliklere gitmek ister misiniz ama ben yinede aklımdakileri yazmak istedim.
Bu oyundaki suikastçi sınıfı biraz garip. Sınıfa özel hızlı koşma görünmezlik gibi yeteneklerin yanında kendini heallayabilen ve warriorla bile kafa kafaya vs atabilen bir yapıda.
normal şartlarda süikastçiler bir hedef belirler, anlık olarak hasarını verir ve kaçar. burada ise kendi kendinin priesti olmuş, neredeyse her durumda iş yapabilir halde.
şimdi aklımdakileri yazayım
asasın yetenekleri zayıflamalı. verdikleri hasar yüzdeleri düşürülecek ama yöne bağlı hasar sistemi gelecek. hedef aldığı kararkterin bakmadığı yönden saldırı yaptığında yani gafil avladığında verdiği hasar eski sistem ayarında olacak. Görünmezlik yeteneğine ilk vereceği hasarı güçlendiren bir buff eklenmeli. bu şekilde görünmezlik + yöne bağlı hasarı kullanarak gerçek bir süikastçi gibi bir oynanış sunacaktır. 70 lvl'da açılacak, warriorların dostlarına ışınlanabildiği gibi bir yetenek asasların düşmanın arkasına ışınlanabileceği şekilde eklenmeli 90-120 saniye gibi uzun bekleme süreli bu yeteneğin hedefi yavaşlatma olasılığı bulunmalı.
tabi bu kadar güçlendirmenin yanında kendini heallama devri kapanacak. hızlı koşma yeteneğinin etki süresi 45 saniye ama bekleme süresi 60 saniye olacak. bu sayede herhangi bir kontrol yeteneği yediği durumda girdiği yerde topal ördek gibi kalacaktır.
her ortama uyan yapıdan alınıp çok net çizgilerle güçlü ve zayıf yönleri olan bir yapıya çevrilirse güzel olur diye düşünüyorum.
Bu oyundaki suikastçi sınıfı biraz garip. Sınıfa özel hızlı koşma görünmezlik gibi yeteneklerin yanında kendini heallayabilen ve warriorla bile kafa kafaya vs atabilen bir yapıda.
normal şartlarda süikastçiler bir hedef belirler, anlık olarak hasarını verir ve kaçar. burada ise kendi kendinin priesti olmuş, neredeyse her durumda iş yapabilir halde.
şimdi aklımdakileri yazayım
asasın yetenekleri zayıflamalı. verdikleri hasar yüzdeleri düşürülecek ama yöne bağlı hasar sistemi gelecek. hedef aldığı kararkterin bakmadığı yönden saldırı yaptığında yani gafil avladığında verdiği hasar eski sistem ayarında olacak. Görünmezlik yeteneğine ilk vereceği hasarı güçlendiren bir buff eklenmeli. bu şekilde görünmezlik + yöne bağlı hasarı kullanarak gerçek bir süikastçi gibi bir oynanış sunacaktır. 70 lvl'da açılacak, warriorların dostlarına ışınlanabildiği gibi bir yetenek asasların düşmanın arkasına ışınlanabileceği şekilde eklenmeli 90-120 saniye gibi uzun bekleme süreli bu yeteneğin hedefi yavaşlatma olasılığı bulunmalı.
tabi bu kadar güçlendirmenin yanında kendini heallama devri kapanacak. hızlı koşma yeteneğinin etki süresi 45 saniye ama bekleme süresi 60 saniye olacak. bu sayede herhangi bir kontrol yeteneği yediği durumda girdiği yerde topal ördek gibi kalacaktır.
her ortama uyan yapıdan alınıp çok net çizgilerle güçlü ve zayıf yönleri olan bir yapıya çevrilirse güzel olur diye düşünüyorum.