Assassin True Damage Skilleri Hakkında Analizler

BloodyDaggers

Üye
Katılım
16 Tem 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
Assassin True Damage Skillerini Hakkında yaptımız Testler ve True Damage oluşumu hakkındaki :

Not: Üzerinde Damage denemesi yaptığımız OberynNymerosMartel Skillerini Sıfırlayarak master 5 , Scoutdan gelen Pasif defans skilerini kapatılarak ve Posion Resistancesi : 0 yapılarak yapılmıştır.

True Damageleri Etkileyenler: Master 10 Scout %10-%5 gibi Pasif phisical Skiller ve Posion Resistanceden etkileniyor.

True Damage Etkilemeyenler : Fiziksel Defans, Fiziksel Atack, Anti Dagger Defans ( black moon pendant), Ranger pendant gibi %3 (Defans Bonus Against) Def özellikli takıların defansından,

Not: Bu durumu Riseonline yetkililerine ilettim bununla ilgili olarak özel olarak görüştüm, bu konudan bilgilerinin oldunu ve bu durumun bir hata oldu bilgisini aldım, bu konuyla ilgili olarak halihazırda 3 haftalık bir çalışmaları varmış bu durumun en kısa sürede çözüleceği bilgisini verdiler. @Marduk



 
Son düzenleme:

ANAXIMANROS

Üye
Katılım
23 Tem 2022
Mesajlar
37
Puanları
18
Oyun yönetiminden cevap bekliyoruz. Çırılçıplak bir adamla, üzerinde zırh olan adam nasıl aynı vurur?

Veya; üzeri çıplak bir karakter, üzeri demir zırhla giyiliyken nasıl aynı damageleri yer?

bu hiçbir MMO'da olan bir durum değil, savunmayın, çok farklı argümanlarla gelirim. Cevap bekliyoruz? @BEARFACT @SunRise @Digital @LifeReacT @Marduk
 

RionLi

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
184
Puanları
43
000.gif
 

utkucanc

U
Merhaba. Daha önce bir konu açmıştık @Aziz ile ve burada bir çok yönden test yaptık.

Kafanızdaki soruyu çözmek için öncelikle True Damage nedir ona bakmamız gerekiyor.
True damage, her türlü savunma bonuslarını yok sayarak vurulan hasardır. Buna örnek olarak "League of Legends" oyununu örnek gösterebilirim. Ne kadar zırh yada savunma bonusu olduğu önemsiz olarak, "ölümsüzlük" yada "hasar alamaz" gibi bir pasif/aktif yetenek bulunmuyor ise True Damage saldırıyı gerçekleştiren karakterin gücüne / temel hasarına bağlı olarak bir hasar ortaya çıkartır.

Örnek vermek gerekirse;
Karakterin temel hasarı 100 olsun. Eğer True Damage %100 vuruyor ise hasar 100 olacaktır. Aynı şekilde True Damage %1000 ise 1000 vuracaktır.
Karakterin temel hasarı 100 olsun. Eğer Fiziksel hasar %100 vuruyor ise ve savunma %25 azaltıyor ise 75 hasar vuracaktır.

Bunlar örnek birer sayıdır fakat evet çıplak birisi yada tam zırh giymiş birisine hatta savunma bonusu sağlayan yetenek yada scrollar kullansa bile bu hasar aynı vuracak değişmeyecektir.
 

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,265
Puanları
113
Arkadaşlar konu altında tartışabilirsiniz fakat üslubumuzu bozmayalım lütfen.
 

Opus Magnum

Üye
Katılım
8 Eyl 2022
Mesajlar
195
Puanları
43
True damage zaten gerçek hasar yani azaltılamaz, yükseltilemez bunu tartışmaya gerek yok. Ancak gerçek hasar olarak ne kadar vurduğuna bakmak lazım.

Ekleme : Ataktan hiç bir şekilde etkilenmemesi çok garip, tamam rakibin dirençleri yok sayarak vurabilir ama ap den etkilenmemesinin hiçbir mantıklı tarafı yok.
 

themurolity

Üye
Katılım
11 Kas 2022
Mesajlar
121
Puanları
43
Bu sorun tüm karakterlerde var. Ben mage ile staff denemesi yaparken fark etmiştim. Oyunda % mantığı var. Atağın yada defansın ne kadar yüksek olursa olsun karakterler bir % değerinde vuruyor. Daha iyi anlayabilmek için X bir mob atak yaptığınızda hep aynı % değerinde hp si gidiyor. Örneğin atak 1700 mob 1500 vuruyorsunuz ve %89 hp si kalıyor. Atak 1200 mob a 1000 vuruyorsunuz yine hp si %89 da kalıyor. Oyunda bir kesici var ve yapacağınız atağı engelliyor. Siz atağı yapmadan vuraracağınız damageyi oyun kendisi belirliyor itemleriniz değil.
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
Oyun yönetiminden cevap bekliyoruz. Çırılçıplak bir adamla, üzerinde zırh olan adam nasıl aynı vurur?

Veya; üzeri çıplak bir karakter, üzeri demir zırhla giyiliyken nasıl aynı damageleri yer?

bu hiçbir MMO'da olan bir durum değil, savunmayın, çok farklı argümanlarla gelirim. Cevap bekliyoruz? @BEARFACT @SunRise @Digital @LifeReacT @Marduk
Hocam sakin ol arkadaş true damage testi yapmış tabii ki de zırhlı adamla zırhsız adama aynı vuracak true damage skilleri. :D Özelliği bu zaten zırhları yok sayması
 

Crafter DendroctonuS

Üye
Katılım
6 Ara 2022
Mesajlar
154
Puanları
43
bir de asasın defansı ile int priest defansı hakkında bir video çek başkan da ne kadar saçma olduğunu göster daha sonraki hedef true damageler olması lazım fikrimce :D
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Bu sorun tüm karakterlerde var. Ben mage ile staff denemesi yaparken fark etmiştim. Oyunda % mantığı var. Atağın yada defansın ne kadar yüksek olursa olsun karakterler bir % değerinde vuruyor. Daha iyi anlayabilmek için X bir mob atak yaptığınızda hep aynı % değerinde hp si gidiyor. Örneğin atak 1700 mob 1500 vuruyorsunuz ve %89 hp si kalıyor. Atak 1200 mob a 1000 vuruyorsunuz yine hp si %89 da kalıyor. Oyunda bir kesici var ve yapacağınız atağı engelliyor. Siz atağı yapmadan vuraracağınız damageyi oyun kendisi belirliyor itemleriniz değil.
İlginç. Yani anladığım kadarıyla oyun sana diyor ki ne kadar gücün olursa olsun canavara en fazla %10 vurabilirsin. Doğru mu anladım .
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
İlginç. Yani anladığım kadarıyla oyun sana diyor ki ne kadar gücün olursa olsun canavara en fazla %10 vurabilirsin. Doğru mu anladım .
Öyle birşey yok hocam Animasyonun hızlı olmamasından kaynaklanıyor o değerler normal bir şekilde akıyor bu mantıkla ilerlediğinizde güçlendiğiniz zaman düşük seviye moblara tek atamamanız lazım.
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Öyle birşey yok hocam Animasyonun hızlı olmamasından kaynaklanıyor o değerler normal bir şekilde akıyor bu mantıkla ilerlediğinizde güçlendiğiniz zaman düşük seviye moblara tek atamamanız lazım.
Bana da mantıksız geldi zaten. Arkadaşın dediğini çözmeye çalıştım :) Ama bir belirsizlik olduğu kesin. Herkes deneme yanılma yoluyla bir şeyleri çözebilme derdinde. Stabil giden bir şey yok çünkü oyunda. Bilgilendirmelerde zaten zayıf.
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
Bana da mantıksız geldi zaten. Arkadaşın dediğini çözmeye çalıştım :) Ama bir belirsizlik olduğu kesin. Herkes deneme yanılma yoluyla bir şeyleri çözebilme derdinde. Stabil giden bir şey yok çünkü oyunda. Bilgilendirmelerde zaten zayıf.
Şirket içerisindeki iletişimin yeterli olmadığını düşünüyorum. Yama notlarında olmayan veya eksik/yanlış olan çok fazla içerik var ve neredeyse her yama notunda bunu görebiliyoruz.
 

themurolity

Üye
Katılım
11 Kas 2022
Mesajlar
121
Puanları
43
11.png
Bana da mantıksız geldi zaten. Arkadaşın dediğini çözmeye çalıştım :) Ama bir belirsizlik olduğu kesin. Herkes deneme yanılma yoluyla bir şeyleri çözebilme derdinde. Stabil giden bir şey yok çünkü oyunda. Bilgilendirmelerde zaten zayıf.
o zaman dahada karmaşık hale gelsin. Fotoğraflar ile anlatayım. Yukarıdaki görsel tozlu vuruldu. Aşağıdaki görsel tozsuz. Bak bakalım % kaç fark var :D

22.png
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
o zaman dahada karmaşık hale gelsin. Fotoğraflar ile anlatayım. Yukarıdaki görsel tozlu vuruldu. Aşağıdaki görsel tozsuz. Bak bakalım % kaç fark var :D
Çok enteresan ya. Oturupta bunu denemedim. Bu skill de çalışıyordur artık yani derdim hep. Yanılmışım :D Boşuna toz basmayalım bari bundan sonra.

Skilllerin açıklamaları sadece teorik olarak mevcut. Uygulamada çoğu işlevsiz. Mesela yakından vuran skill için quickly ibaresi var. Ama onunda diğer skiller ile animasyonu tamamen aynı süre.

Test aşamaları çok yetersiz kalmış belli ki. Ve hala daha yetersiz şekilde devam ediyor..
 
Son düzenleme:

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Hocam sakin ol arkadaş true damage testi yapmış tabii ki de zırhlı adamla zırhsız adama aynı vuracak true damage skilleri. :D Özelliği bu zaten zırhları yok sayması
Asas ın skill açıklaması hakkında bilgim yok ama true dmg sadece buff tan gelen zırhı yok saymıyormu? Saf defansı göz önünde bulunduruyorsa buffsuz zırhınız geçerli olur çıplak haliniz değil.

Başka oyunlarda true dmg örnek veriyorum 1000dmg vurur açıklaması mevcut ise dediğiniz gibi üstünüzdeki itemden gelen zırhı da buff ile aldığınız zırhı da yok sayar 1000dmg vurur.

Warriorun atak skili gibi hesaplanır benim düşüncem. Warrior skillerde base dmg %300 yazar mesela. Dmg hesaplanırken buffsuz halinizde kaç atak varsa ona göre dmg vuruyor çıplak halinizdeki dmg değil. İtem fark ediyor tabiki.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt