IamDwayne
Üye
- Katılım
- 20 Ara 2022
- Mesajlar
- 9
- Puanları
- 3

Selamlar tekrardan,Harika bir anlatım olmuş, öncelikle Furkan'a buradan teşekkürler. Çok kafa yormadan basit bir düşünce yapısı ile "True Damage'ı" oyundan kaybetmemek adına şöyle bir yol izlenebilir.
True Damage skillerinin sabit çarpanı 2 ise bunda atağa göre bir değişikliğe gidilebilir. Örnek olarak;
dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü olan BloodyDaggers adlı rogue/sin'in True Damage çarpanı 1,602 olarak güncellersek ve bu mantıkta 1000 atağın çarpan değeri 1,000 1704 atağın çarpan değeri 1,704 ya da 988 atağın çarpan değeri 0,988 alırsak, item'a göre "True Damage" skill hasarlarında da sağlıklı ve adil bir güncelleme elde etmiş oluruz.
Böylelikle %400 True Damage skilli ile;
Dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü elde eden BloodyDaggers'ın hasarı 926,8 olacaktır.
Dual +7 snake ve geri kalan herşey aynı olacağını düşündüğümüz X bir rogue/sin oyuncusu ise aynı skill ile atağı 1462 seviyelerinde var sayarsak vuracağı hasar 849,8 olacaktır.
Üzerine daha kafa yorulabilir, ben sadece basit bir çözümleme uygulamaya çalıştım. Umarım en yakın zamanda adil ve dengeli bir güncelleme gelmiş olur.
Keyifli oyunlar,
Yönetici ekip ya da yönetici iletişimi olan kullanıcılar şu basit mantığın nasıl işlediğini gerekli kişilere ulaştırabilirse çok daha sağlıklı bir çalışma ile "true damage" konusu düzene kavuşur diye düşünüyorum.
Keyifli oyunlar,