Yamulturum
Üye
- Katılım
- 23 Tem 2021
- Mesajlar
- 2
- Puanları
- 3
İyi günler Sayın RoW ailesi. Kısaca bir fikrimi sunmak isterim.
1) Bildiğiniz üzere saldırılar RNG tabanlı olarak belli aralıklarda hasar vermekte. (Örneğin 350-500 arası bir hasar arasında zar atılıyor.)
Benim fikrimce silahlara bir parametre daha eklenmeli (Attack Rate), bu parametre ne kadar yüksek olursa RNG olan hasarımız maximuma daha yakın olmalı.(Örneğin 350-500 arası vuran silahımız Attack Rate yüksek ise 500 olan maximum değerine daha yakın hasarlar atacak.
2) Benzeri bir parametre zırhlarada Parry Ratio olarak getirilebilir.(Uzun şekilde yazmayacağım yukarıdaki gibi çalışabilir.)
3) Elemental damagelerin büyücü sınıfı haricinde görüntüden ve ekstra hasar dışında fonksiyonel bir etkisi yok. Bunların ileride canavarların ırkına göre(Elemental Resistlerine göre yani) farklı katkıları olacak fakat bana sorarsanız bu elemental damage veya elemental etkiler daha fonksiyonel kullanılabilir.( Örneğin Ice Demage i olan bir balta son upgrade seviyesine ulaşmış ise bu silahla karşıdakine yapılan 4 seri auto attack rakibe hareket hızı debuffu verebilir.) Veya +8 bir Reaper rakibe %5 ihtimal ile Damage Over Time şeklinde etkiler yaratabilir. (Buradaki fonksiyonel element etkileri sadece EPIC/LEGENDARY itemlerin parlama yaptığı seviyelerde geçerli olmalı.)
4) Son olarak oyunda kesinlikle olmasını istediğim şey, silaha elemental scroll bastığımızda mutlak şekilde aynı element buffı gelmesin. Mesela Reaper silahı %100 poison buffı almakta bunun yerine çok düşük ihtimallerle diğer element bufflarıda gelebilsin. Örneğin %98 Poison , %1 Ice ,%1 Lightning gibi.
Bu fikirlerin oyunun ana yapısını çok bozmadan end game'e kadar olan prosesi uzatacağını ve pvp kısmını derinleştireceğini düşünüyorum.
Saygılarımla
1) Bildiğiniz üzere saldırılar RNG tabanlı olarak belli aralıklarda hasar vermekte. (Örneğin 350-500 arası bir hasar arasında zar atılıyor.)
Benim fikrimce silahlara bir parametre daha eklenmeli (Attack Rate), bu parametre ne kadar yüksek olursa RNG olan hasarımız maximuma daha yakın olmalı.(Örneğin 350-500 arası vuran silahımız Attack Rate yüksek ise 500 olan maximum değerine daha yakın hasarlar atacak.
2) Benzeri bir parametre zırhlarada Parry Ratio olarak getirilebilir.(Uzun şekilde yazmayacağım yukarıdaki gibi çalışabilir.)
3) Elemental damagelerin büyücü sınıfı haricinde görüntüden ve ekstra hasar dışında fonksiyonel bir etkisi yok. Bunların ileride canavarların ırkına göre(Elemental Resistlerine göre yani) farklı katkıları olacak fakat bana sorarsanız bu elemental damage veya elemental etkiler daha fonksiyonel kullanılabilir.( Örneğin Ice Demage i olan bir balta son upgrade seviyesine ulaşmış ise bu silahla karşıdakine yapılan 4 seri auto attack rakibe hareket hızı debuffu verebilir.) Veya +8 bir Reaper rakibe %5 ihtimal ile Damage Over Time şeklinde etkiler yaratabilir. (Buradaki fonksiyonel element etkileri sadece EPIC/LEGENDARY itemlerin parlama yaptığı seviyelerde geçerli olmalı.)
4) Son olarak oyunda kesinlikle olmasını istediğim şey, silaha elemental scroll bastığımızda mutlak şekilde aynı element buffı gelmesin. Mesela Reaper silahı %100 poison buffı almakta bunun yerine çok düşük ihtimallerle diğer element bufflarıda gelebilsin. Örneğin %98 Poison , %1 Ice ,%1 Lightning gibi.
Bu fikirlerin oyunun ana yapısını çok bozmadan end game'e kadar olan prosesi uzatacağını ve pvp kısmını derinleştireceğini düşünüyorum.
Saygılarımla
Son düzenleme: