Öneri Bazı ince detaylar

Mello1993

Üye
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
194
Puanları
43
1. mp veya int verince "büyüsel saldırı" artmıyor, hiçbir şekilde artmıyor.

2. magelerin tekli yeteneklerinin int, alan yeteneklerinin mp artınca hasarının artması mantıklı olurdu. solo mage oynanabilmesi için.

3. bp nin basic skillerinde büyü hasarı veren skiller var. ne işe yarıyorlar yıllardır anlam veremedim. belki priest skillerine büyüsel saldırılar eklenip, fiziksel veya büyüsel atak olarak oynanabilir. ayrıca 40 skili 1 sny cd ve 50 skili 3 sny ( atak skilleri) cd si var. eminim kimse kullanmıyordur

4. haritayı açtığımızda kendimizi çok zor görüyoruz ve düz ilerleyince imleç yan yan gidiyor.

5. petler ve binekelr yan charda kullanılmalı. canı sıkılıp yan charını oynamak isteyenler için kötü bir durum.

6. mağazdaki scroll çeşitlerine % 20 veyahut en uygunu neyse magic attack scroll eklenebilir.

7. 1-50 level arası için can ve def scroll eklenebilir.

şimdilik bu kadar teşekkürler.
 

sifenks

Üye
Katılım
3 Ara 2020
Mesajlar
3
Puanları
3
Skill ve stat ağacı için çok ciddi yenilikler gerekiyor bu haliyle çok kullanışsız ve eski. Bunu daha önce defalarca dile getirdik ama ileride yapılacağı söylendi. Ben oyuna başlamayı düşünüyordum ama hala emin değilim. Alfa ve beta süreçlerinde aktif olarak oyunu oynayıp deneyimledim. Değişeceği/geliştirileceği söylenen pek çok önemli konu hala gelecek planları arasında ve bir adım atılmış değil.

INT/MP mage için yaptığınız öneri çok iyi bence de uygulanabilir. Hatta geliştirilebilir. Yani mageler INT statını sadece zırh giyinmek için kullanmamalı. Warrior sınıfı için de aynısı HP'de geçerli. HP veren warrior daha fazla cana sahip oluyor fakat daha fazla defansa veya büyü direncine sahip olamıyor. Bunların yerini dolduracak eşyalar da mevcut değil. Oysaki tank olmak isteyen oyuncular olabilir. Warrior'da tank oynamak için kitle kontrolü yapacak yetenekler de malesef mevcut değil. Sınıfların pasif kabiliyetleri yok. Warrior HP verirse MR ve Def kazanabilir. Rogue HP verirse daha fazla görünmezlik/hedef alınamazlık kazanabilir gibi.

Yine oyun beta/alfa süreçlerinde olduğu gibi mage/rogue sınıfları etrafında dönecek gibi görünüyor. Twitch yayınlarında da gördüğüm genelde bu.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt