İstek Bazı Yeteneklerin Yerleri Değiştirilmeli

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Smoke bomb (Master7 yeteneği) : Bir çember içindeki rakip oyuncuları kör eder. Bu yetenek neden "MASTER" yeteneği bu yeteneği Okçu neden kullanıyor? Bu yeteneğin "Assassination Yetenek bölgesine" taşınması gerekiyor. Çünkü kör edip suikast gerçekleştirmek Asas mekaniklerine özgü bir yetenek olmalı.

Step back (Okçu 20.seviye yeteneği) : Bu yetenek okçu için tasarlanmışsa açılması için bu kadar az puan isterse Asasda açar. Seviyesi arttırılsın okçuya özgü olsun. Asasda bu yeteneği açtığında biraz bozuk oluyor.

Rush(Scout 24.seviye yeteneği) : %100 hareket hızı arttırıyor. Hızlı koşmak Asasa özgü bir mekanik olmalı Okçu neden hızlı koşuyor? Okçu neden hem yakalıyor hem kaçabiliyor hem de stepback atıp geriye blink atıyor ??? Bu yeteneğinde Asas yetenek ağacına koyulup en az 45 - 50. seviyede açılması lazım. Okçunun bu yeteneği kullanması çok saçma. Asasın bir mantığı kalmıyor. ( bu bildiriyi 100 kere söyledik ama yönetim pek ciddiye almıyor :( )

Kaleb's Silence( Mage Master 7 Yeteneği) = 5 saniye boyunca rakibin yeteneklerini kullandırılamaz hale getiriyor. Bu yeteneğin Master yetenek alanından alınıp "LİGHTNİNG" alanına taşınması lazım nedeni 7x magenin aynı partyde olduğunu düşünün ve 7 sininde bu özelliğin olması aşırı bozuk olur. 1 kişide olması kâfi o yüzden bu yeteneğin Master alanından kaldırılıp LİGHTNİNG alanına taşınması gerçekleştirilmeli.
 
Son düzenleme:

Szchull

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
139
Puanları
43
Katılıyorum ve eklemek istiyorum ki görünmezleri görme ve görünmez olma yeteneği sadece asas tarafında olmalı.
 

IMJOLNNİR-FURKAN

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
80
Puanları
18
kaleb's yetenegi ile ilgili sunu diyebilirim 8 magede olsada 1 magede olsada fark etmiyor cunku kullanıssız. Mesela kapalı betada mage eli düşmeden karşı jop'a 2 3 sn de atıyor el duserse bu 5sn bile gidebilir. ondan dolayi genellikle kullanılmıyor
 

Süleyman-2jz

Üye
Katılım
17 Şub 2021
Mesajlar
29
Puanları
13
Asasta neden alan kör var kocaman bi soru işareti
Bu yorumu okuyunca ve diğer oyuna bakinca benimde aklımda bir ampül yandı smoke bomb yerine sundiresten deniz kumu alıp 5mt civarindaki herkezin yüzüne kum fırlatılan bir skill nasil olurdu master tarafinda rogue nin? bence yep yeni bir fikir olurdu ve skille özel 360° dönen elleri havada kum sicratircasina bir effekt etrafdakilerde kafasinda sari kum bulutu @Mergen @Justice
 

IMJOLNNİR-FURKAN

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
80
Puanları
18
Bu yorumu okuyunca ve diğer oyuna bakinca benimde aklımda bir ampül yandı smoke bomb yerine sundiresten deniz kumu alıp 5mt civarindaki herkezin yüzüne kum fırlatılan bir skill nasil olurdu master tarafinda rogue nin? bence yep yeni bir fikir olurdu ve skille özel 360° dönen elleri havada kum sicratircasina bir effekt etrafdakilerde kafasinda sari kum bulutu @Mergen @Justice
aslında farklı ve güzel bir öneri gibi :) mesela mage'de büyü yaparak anlık görunmez olsa ve misal 50m ileriye ışınlansa sonucta o da büyücü :D
 

wolfphenom

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
154
Puanları
28
wariordaki ileri atilma okcudaki geri atilmanin animasyonu yok :) siz yok toz atsinda falanda flanda ohoo.
 

Süleyman-2jz

Üye
Katılım
17 Şub 2021
Mesajlar
29
Puanları
13
aslında farklı ve güzel bir öneri gibi :) mesela mage'de büyü yaparak anlık görunmez olsa ve misal 50m ileriye ışınlansa sonucta o da büyücü :D
ben magenin kendisini klonlamasından yanayım 5 tane olsun hepsi aynı hareketi yapsın hepsi ters yönlere kaçssın eğer düşmanı doğru olana vurursa skill bozulsun(bu sırada mage rush hızında koşabilir olsun 5 10 sn liğine
wariordaki ileri atilma okcudaki geri atilmanin animasyonu yok :) siz yok toz atsinda falanda flanda ohoo.
olabilir aslında yan bir şekilde omuz atarcasına engel varsa (düşman) onları sağa sola savurup ilerliye bilir
 

Szchull

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
139
Puanları
43
Asasta neden alan kör var kocaman bi soru işareti
Warrior da parti arkadaşına ışınlanmayı bir mantığa oturttun yani ? :D Ayrıca suikastçi bir sınıf için kör etmek gayet mantığa oturan bir eylem. Bu oyun Knight Online 2 değil ve olmamalı da.
 

wolfphenom

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
154
Puanları
28
atilma olayi asasda olmali yada magede, wariorda tanksa alandakileri kendine cekme olmali, tank priesttede duz ataklari yalnizca bi sureligine kendine cevirme yani buyucu debufcunun skilleri kullanabilir fakat mele yada tek vurus skilleri tank priest kendi ustune alabilen bi skil olmali, asasda zipladi insani stunlamali stun ayri bi skil olmamali dger skillere entegre olmali. magedede ustunden savurma skilleri olmali yere dustugunde stun yediginde bosluk tusu ile ayaga kalkerken yada stundan ciktidan sonra etrafindakileri ileri savurmali. bukadar anlatiyorum ama krakterlerin ziplama efekti bile ko daki bi emote varya zipliyorsun animasyonu ayni ya bunu badi degistir demi
 

Ryujin_Jakka

Üye
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
3
Puanları
3
La bu okçu size ne etti, yok hızlı koşmasın yok geri zıplamasın, o zaman mage nova atmasın, warior blink basmasın, salın şu okçu sınıfını death valleyde zaten her yerde okçunun dez avantaja düşeceği yer mevcut gerek ağaç, gerek kütük, gerekse de taş kaya v.b, siz istiyorsunuz ki okçular topal koşsun, 70 skili 150 vursun, ben okçuya bir tane vurayım okçu düşsün, okçu sınıfı zaten şuanda yerlerde, tekli demagesi yeterince düşük, 5-3 combo olayına gelirsek serilik diye bir şey yok, siz yatın kalkın dua edin okçu sınıfında styx yok, buna şükretmek yerine halen okçuyu gömme derdindesiniz,
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
La bu okçu size ne etti, yok hızlı koşmasın yok geri zıplamasın, o zaman mage nova atmasın, warior blink basmasın, salın şu okçu sınıfını death valleyde zaten her yerde okçunun dez avantaja düşeceği yer mevcut gerek ağaç, gerek kütük, gerekse de taş kaya v.b, siz istiyorsunuz ki okçular topal koşsun, 70 skili 150 vursun, ben okçuya bir tane vurayım okçu düşsün, okçu sınıfı zaten şuanda yerlerde, tekli demagesi yeterince düşük, 5-3 combo olayına gelirsek serilik diye bir şey yok, siz yatın kalkın dua edin okçu sınıfında styx yok, buna şükretmek yerine halen okçuyu gömme derdindesiniz,
Hasarı ile bir problemimiz yok istedikleri kadar arttırabilirler. Bizim şikayetimiz okçunun yakalanamaz olmasıydı. Sersemletme var , yavaşlatması var , blinki var. Kör etmesi var, hızlı koşması var . Herkes böyle kendi oynadığı karakterin bozulmamasını isterse hiç bir zaman doğruyu bulamayız. Rush okçudan kaldırılır bir test edilir. Çok kötü olursa farklı iyileşmeler yapılır okçu üzerinde. Önemli olan test etmek.
 

Ryujin_Jakka

Üye
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
3
Puanları
3
Okçu için hız olmazsa olmaz bir olay, rush skili olmayan bir okçu topal ördeğe benzer hiç bir halta yaramaz, bu dedikleriniz yapılırsa oyunda tek bir okçu dahi bulamazsınız. Okçu Z 1 den ibaret olarak düşünüyorsunuz. İlle de rash skili kaldırılsın diyorsanız okçuya pasif olarak defans yüklemesi gerekir bir mele partinin karşısında town atmaktan başka çaresi kalmaz, Kör skili konusunda sadece asasta kalabilir ancak onun dışında şu hali bile yetersiz. çünkü ne ice, ne light hiç bir özel yeteneği tutmuyor
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
63
Oyun açıldıktan sonra zamanla oturacaktır skiller ve dengeler.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt