İstek Bence adil bi oyun olması için şunların yapılması lazım karakterlere.

IBoRiS

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
310
Puanları
43
Öncelikle warrior karakterin hp si manası ve atağı kesinlikle yükselmesi gerek
okçu karakterin rush (hızlı koşma) skili kaldırılması gerekli 70 skil hasarı az bişy yükseltilebilir.
int priest sınıfınında hp ve defansı yükseltilmeli kağıt gibi eriyolar saniyeler içinde
bp priestin atağı düşürülmeli aşırı gereksiz fazla bi hasarı var (bana kalırsa bp priest diye birşey olmamalı oyunda).
mage karakterlerin staf ve tekli skil hasarı arttırılabilir.
assasin silahları güçlendirilmeli yeterli hasar çıkartamıyo full itemli asas.

benm fikrim bu şekilde bunların düzelmesi gerek adil bi savaş alanı için.
 

DeadN0t

Üye
Katılım
31 Ara 2021
Mesajlar
38
Puanları
18
Kanka ne ağlamışsın he biz uzun zamandır oynuyoruz ve warriorda ap yükseltmesine gerek yok az oyunu öğrenin ve warriorlarına wolf atacak rogue al pt ne :D diğer konularda tamamen ağlamadan ibaret....
 

ManicAttack

Üye
Katılım
31 Ara 2021
Mesajlar
7
Puanları
3
int priest sınıfınında hp ve defansı yükseltilmeli kağıt gibi eriyolar saniyeler içinde
Şuna efsane güldüm he :D bir priest olarak ulan elini kaldırmayı bilmiyorsan adamlar sana ne yapsın
 

ODUNBEY

Üye
Katılım
31 Ara 2021
Mesajlar
14
Puanları
3
Gençler gerekli açıklamayı yapmış bu kadar korkma kanka oyundan ağlatırlar bak böyle :D
 

vroslav

Üye
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
26
Puanları
13
Warrior atağı bence yeterli ama canlarının kesinlikle yükselmesi gerekiyor. Ayrıca Knight sınıfının güzel bir düzenlemeyle aktif edilmesi gerekiyor. Yere vurma skilli gibi olaylara hiç girilmemesi gerek bence. Bunlara ek olarak defansif Warriorlar için aktif defans skilleri eklenebilir. Def warrior özendirilebilir.

Int Priest main olarak bence şuan def gayet yeterli. Ama herhangi bir fiziksel hasar sınıfının hasarı artarsa, dengeleme için Int Priest'e de + yönde dokunulması gerekecektir.

Assas karakterlere dokunulmamalı ama okçular için hareket kabiliyetlerini kısıtlamadan hasarlarına - yönde, defanslarına + yönde bir dengeleme gerekiyor diye düşünüyorum naçizane fikrim.

AYRICA; Master skillerinin geniş bir kapsamda düzenlenmesi gerekiyor. Bu bariz. Örneğin, pri master son skillde "kill aldığında 5 saniye hasar almaz olur" diyor. BP için uygun ama INT için uygun değil. Belki "partysindeki oyuncu kill aldığında 5 saniye %5 hasar azaltma kazanır, bu etki birikemez" gibi bir ibare olabilir. BP için hasar almamak gayet uygun bence, paper setle aradan adam çıkaran adam haketmiştir onu :)

Diğer örnek, full defans warrior kaç kill alabiliyor ki masterdaki son skilli aktif edebilsin? Belki ileride knight-def warrior kırması karakterler revaçta olacak. Belki hasar odaklı değil de işlevsel- tank warriorları tercih edenler çıkacak. O yüzden kesinlikle masterların son skilleri karakterin alt klasına göre seçeneklendirilmeli.
 

IBoRiS

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
310
Puanları
43
Kanka ne ağlamışsın he biz uzun zamandır oynuyoruz ve warriorda ap yükseltmesine gerek yok az oyunu öğrenin ve warriorlarına wolf atacak rogue al pt ne :D diğer konularda tamamen ağlamadan ibaret....
Gençler gerekli açıklamayı yapmış bu kadar korkma kanka oyundan ağlatırlar bak böyle :D
Gençler gerekli açıklamayı yapmış bu kadar korkma kanka oyundan ağlatırlar bak böyle :D

la ağlayan sizssiniz sadece fikrimi söyledim neyden korkucam ben okçumu açıp ekiple z2 yapıp keyfimize bakıcaz kendimce düşüncelerimi söyledim herkes memnunsa tabiki düzelmesin kalsın böyle böylede oynarız :D
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
38
Puanları
18
kesinlikle warriorların hp yükseltmesi alması gerektiğine inanıyorum
 

VeNoooM

Üye
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
warriorların def 50 skili kalkantakınca 2 katına cıkmıyor skılde yazıldıgı gibi bilginize.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt