Beta değerlendirmesi ve ekibin iletişim kopukluğu

Taurus

Üye
Katılım
25 Nis 2021
Mesajlar
5
Puanları
3
Beta açılışında optimizasyon sorunları nedeniyle oyunu fazla deneyimleyememiştim. Sistemimi yükselttikten sonra hazır oyunda boşken bi kaç gün deneyimleme fırsatı buldum.
Optimizasyon ve grafik konusunda iyileştirmeler olmuş elinize sağlık. 5600x işlemci ve 1660 ekran kartı ile screen percentage 200'de epic ayarlarda 60 70 fps medium ayarlarda ise 80 100 arası fps alıyorum bu benim için gayet yeterli. Neredeyse tüm haritaları gezdim öyle aman amanda bi fps düşüsü gözlemlemedim.

Gözlemlediğim ve hala çözülemeyen en büyük problem şu ki oyunun içinde hissedemiyorum bu bir rol yapma oyunu ama ne oluşturduğum karakter ne de ortam bi türlü beni içine çekmiyor. Beğendiğim tek harita hagart biraz olsun dünyanın içindeymiş gibi sadece orası hissettiriyor. Çünkü harita biraz olsun hareketli rüzgar, ses , ağaçların ve çimlerin sallaması vs burada bir yaşam varmış hissi uyandırıyor. Fakat diğer haritalarda bu yok denecek kadar az düz yeşil bi zemin üzerine yerleştirilmiş objeler sanki boşlukta yürüyormuşum gibi bi müddet sonra baymaya başlıyor. Townlar boş birileri gezinse bir şeyler yapsa haritalarda ağaçlar çimler biraz hareketli olsa ne bileyim başı boş yabani hayvanlar gezse görünce kaçsa vs bunlar daha da çoğaltılabilir yazarken aklıma gelen şeyler bunlar.

Sesler de sorunlar var ses olmayan yaratıklar denk geldi. Npc sesleri çok fazla uzağa geliyor townun ortasında her yerden çekiç sesi geliyor. Arenaya çıkarken şelale yok ama şelale sesi ve dalga sesi aynı anda geliyor. Beni sinir krizine sokan ormanlık alanlarda gelen baskın bi kuş sesi var 10 saniye süreli loopa alınmış gerçekten sinirimi bozdu lütfen kapatın sinir bozmaktan başka bi işe yaramıyor.

Diğer bi konu ise seviyeme yakın ve altında olan yaratıkları verilen orta sınıf itemlerle çok çok zorlanmadan kesmem gerektiğini düşüyorum zira çoğumuz uzun süre bu itemlerle gezeceğiz. BP oynadığım halde 60 65 level bazı yaratıklar beni gerçekten zorladı bazılarında boss kesiyorum sandım. 80 90 100 level yaratıklarda party kurmaya itebilirsiniz ama 70 levele kadar olan yartıklarda partye zorlamanızı pek doğru bulmuyorum eğer böyle olacak ise kutu mekaniğinin değiştirilmesi gerekli beraber kasalım ama item kavgası olmasın kime ne gelir ise şansına dungeonda olduğu gibi. Yok itemi ver yok üstünü doldur gel yok sıra bende idi vs party olunca kavgalar bitmiyor bu da bi müddet sonra toxic kitle yüzünden party ile takılmaktan soğutuyor solo oynamak istiyorsun fakat yaratık kesemiyorsun karakterini güçlendiremiyorsun nihayetinde oyundan soğuyorsun mekanik değişmez ise çok oyuncu sırf bu yüzden bile bırakır.
Diğer bir çok sorunu forumda arkadaşlar yazdığı yazmıyorum. Benim için şuan için oynanabilir düzeyde mi eh işte ama çözülmesi gereken daha çok şey var.

Son olarak alfadan sonra oyuncular ile aranızda iletişim kopukluğu olmaya başladı nerede o eski discord konuşmaları video yayınlamalar forumda konuşmalar vs ? Hele ki beta başından sonra iyice koptunuz discord sunucuna bakıyorum birileri soru soruyor ekipten cevap veren yok diğer oyuncular cevap veriyor. Forumlarda açılan konulara cevap bile vermez oldunuz. Tamam işiniz çok yoğun olabilir anlıyorum ama oyuncular ile biriniz diyalog kursun neler yapılıyor neler yapılacak arada bilgilendirilsek video fotoğraf falan atsanız sohbet falan olsa bi var bi yoksunuz en azından topluluğu canlı tutsanız. İletişim konusunda hiç iyi gitmiyorsunuz buna acil çözüm bulmanız gerektiğini düşünüyor çalışmalarınızda kolaylık ve bol şans diliyorum açık betada görüşmek üzere..
 

muratcansimsek

Üye
Katılım
10 May 2021
Mesajlar
15
Puanları
3
Sanırım eskisi gibi insanların heyecanlı bir şekilde olmaması ve bu yüzden topluluğun canlılığını yitirmesi sonucuyla açıklanabilir. O ilk zamanki heyecan bende bile yok büyük ihtimalle hiç oynamam.
 

SunRise

Yönetici
Community Manager
Katılım
17 Ara 2021
Mesajlar
264
Puanları
93
Merhaba
Açmış olduğunuz tüm Öneri, İstek ve Şikayetleri, ROW ekibi özenle incelemektedir.
Kapalı betanın sonuna geliyoruz.

Rise Online World ekibi olarak şuanda arka planda ciddi derecede yeni oluşumlar var,yeni bir süreçe gireceğiz.
Bu süreçin sonu " New Age " diyebiliriz..
 

Ironflesh

Üye
Katılım
14 Ara 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
İletişim kopukluğu biraz var evet fakat anlaşılan ekip bahsettikleri gibi bir şeye odaklanmış görünüyor. Abartmamak lazım sonuç olarak benim bildiğim son zamanlardaki ilk Türk MMO’su şans vermek lazım. Ekipten de kendi adıma ricam, kaliteli bir oyun ortaya koymaları ve açık beta sonunda karakterlerimizin silinmemesi :)))
 

underestimated

Üye
Katılım
19 May 2021
Mesajlar
208
Puanları
43
Merhaba
Açmış olduğunuz tüm Öneri, İstek ve Şikayetleri, ROW ekibi özenle incelemektedir.
Kapalı betanın sonuna geliyoruz.

Rise Online World ekibi olarak şuanda arka planda ciddi derecede yeni oluşumlar var,yeni bir süreçe gireceğiz.
Bu süreçin sonu " New Age " diyebiliriz..
Umarım skill ağacı ve skill mantığı tamamen komple ele alınarak değiştirilir gerçekten hiçbir farklılık yaratamıyoruz stat ve skill sistemi o kadar ilkel ki belli başlı buildlerle oynayarak nereye kadar gelinebilir ne kadar geniş bir kitleye hitap edilebilir bunu umarım düşünürsünüz. Arkaplanda ciddi derecede yeni oluşumların başında ise umarım sınıf dengesiyle uğraşan, item özellikleriyle uğraşan, en önemlisi farklı dungeonlar ve PvP etkinlikleriyle uğraşan bir ekip vardır çünkü bunlar olmazsa çok da "New Age" olacağını sanmıyorum.
 

Arlina

Üye
Katılım
1 May 2021
Mesajlar
58
Puanları
18
Umarım skill ağacı ve skill mantığı tamamen komple ele alınarak değiştirilir gerçekten hiçbir farklılık yaratamıyoruz stat ve skill sistemi o kadar ilkel ki belli başlı buildlerle oynayarak nereye kadar gelinebilir ne kadar geniş bir kitleye hitap edilebilir bunu umarım düşünürsünüz. Arkaplanda ciddi derecede yeni oluşumların başında ise umarım sınıf dengesiyle uğraşan, item özellikleriyle uğraşan, en önemlisi farklı dungeonlar ve PvP etkinlikleriyle uğraşan bir ekip vardır çünkü bunlar olmazsa çok da "New Age" olacağını sanmıyorum.
Skilllerden önce stat sistemi daha saçma; önreğin rogue ve warrioru ele alalım, tek yapabilaceğin stat dağılımı max str gerisi hp başka build yok, e o zaman herkes aynı şeyi yapacaksa neden stat sistemi var ki?
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Skilllerden önce stat sistemi daha saçma; önreğin rogue ve warrioru ele alalım, tek yapabilaceğin stat dağılımı max str gerisi hp başka build yok, e o zaman herkes aynı şeyi yapacaksa neden stat sistemi var ki?
Örnek alınacak onca üst düzey mmorpg varken 20 yıl önce çıkmış, döneminde dahi kötü bir oyunu temel aldıkları için bu sorunlar var. Yaratıcı bir şeyler yapılamıyorsa, en azından türün iyi örneklerinden esinlenselerdi keşke.
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
50 kez build ve stat sistemi ile ilgili hem de aşırı derece ayrıntılı ve resimli konu açtık fakat yaprak bile kıpırmadı. Yani demek istiyorlar ki siz çok şey istiyorsunuz biz toxic tayfa ile mutluyuz demek istiyorlar.
 

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
267
Puanları
43
50 kez build ve stat sistemi ile ilgili hem de aşırı derece ayrıntılı ve resimli konu açtık fakat yaprak bile kıpırmadı. Yani demek istiyorlar ki siz çok şey istiyorsunuz biz toxic tayfa ile mutluyuz demek istiyorlar.
Discord u takip etmeni tavsiye ederim. Orada dediler skill ve statlar ilgili çalişma var
 

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
267
Puanları
43
Evet öyle söylendi nekadar hangi skill yada statlar artik nasil yapilacak bekleyip görücez
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt