Öneri Classlar hakkında 1 2 öneri

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
*- Oyunda Warlordların Knight Skilleri kapalı o alanın farklı bir şekilde doldurulabilmesi için bir kaç tavsiyem var.
*- Bir skill olarak savaş alanlarında veya moblara karşı kullanılabilmesi için kısa süreliğine bir at yada binek verilebilir yüksek hasar ve hp sağlayan aynı zamanda defansı düşüren bir skill.
*- Belli bir alana hasar vuran bir zıplama skilliyle insanların arasına dalan ve savaş başlatıcı bir skill konulabilir.
*- Karşı dakileri veya mobları çeken ona atlayan bir skill verilebilir.
*- Sadece Silah ile değil yere vurulan öfkeli bir tekme veya ileri doğru dalga efecti veren bir yumruk skilli konulabilir.
*- Belli bir saniye belli bir miktar hasar yemen kalkan eklenebilir bariyer de olabilir skill olarak. Amaç Warlordların tanklığına bir katkı sağlayabilmek.
*- Warlodlar belli skillerindeki kanama skilleri olduğu gibi karşı tarafıı kışkırtarak hasar düşüşüne yol açabilir 1 2 saniyeliğine.
*- Belli Bir defans karşılığında belli miktarda hp sağlayan bir def skili olabilir. yada belli bir atack karşılığında.
*- Asasin karakterlerin 2. skill sekmesindeki 40 küsür levellerden sonra yanlış hatılıyor olabilirim sadece 2 skill var ve o yöne yönelimin sıfır olduğunu söyleyebilirim ikiside sadece pasif skill onlar geliştirilebilir. hasar veya buff skilli eklenebilir.
*- Priestlerin hasar kontrolu sağlanmalı hasarı gerçekten az ve tek yiyorlar.
*- Priestlerin tekli cure skilli healdeyken toplu cure skillinin buff sekmesinde olması biraz anlamsız geldi. bir skillin gelişmiş versiyonunun aynı sekme içerisinde olması daha mantıklı geliyor.
*- Priestlerin buff skilleri normal bir başlangıçta offical sürüm için konusuyorum yetersiz kalacaktır biraz rework ve bufflanabilir.
*- Magelerin Tekli vurma skilleri gereğindne az hasar çıkartıyor. Bir dengeleme gelebilir yükseltilebilir. Fire ın zehir skilleri Classlara olan hasarı arttırılabilir.
*- Oyunda select karakter yapınca hala taht boş kalıyor gelmiyor.
*- Bazı itemler giyildiğinde hala elimizde gözükmüyor.
Başka birşey aklıma gelirse bu konu altında devam ederim konu kirliliği olmasın arkdaslarında önerilerini bekliyorum yada önerilerimden hangilerini beğenmediklerini neden beğenmediklerini söyleyebilirse güzel bir beyin fırtınası çıkarabiliriz gibi düşünüyorum teşekkürler şimdiden iyi oyunlar.
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
güzel tespitler eline saglık
Teşekkür ederim varsa fazla gördüğün, eksik gördüğün veya eklemek istediğin güzel bir tartışma ortamı yaratarak kendine özgü bir sistem ekletebiliriz. Geliştirebilriz.

güzel tespitler eline saglık
*- Armorların üzerine STR HP MP İNT DEX Basmak yerine hepsine ayrı ayrı yada 2 3 slot hakkı verilip 3 slottan birine istersen atack attırma ister def arttırma ister hp attırma konulabilir. örneğin kafalık +8 üzerine Stat basmak yerine Atack +%8 Def +%8 basabiliriz . belli bir yüzdeyle.
 

jrhawk41

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
18
Puanları
3
Evet armorların bu şekilde kullanılması farklı kombinleri ortaya çıkartır oyunculara da yeni deneyimleyecekleri alanlar ortaya çıkar. Diğer türlü herkes hangi armora ne basacağını biliyor zaten yapılması gereken tek şey daha yüksek upgrade edilmiş armor bulmak. Hatta atack ve defans ikilisini arttırmak daha da tatlı olabilir. Mesela atack defans hız. Ayrıca Silahların hızlarının da farklı olması gerekiyor bence.
*- Armorların üzerine STR HP MP İNT DEX Basmak yerine hepsine ayrı ayrı yada 2 3 slot hakkı verilip 3 slottan birine istersen atack attırma ister def arttırma ister hp attırma konulabilir. örneğin kafalık +8 üzerine Stat basmak yerine Atack +%8 Def +%8 basabiliriz . belli bir yüzdeyle.
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
Evet armorların bu şekilde kullanılması farklı kombinleri ortaya çıkartır oyunculara da yeni deneyimleyecekleri alanlar ortaya çıkar. Diğer türlü herkes hangi armora ne basacağını biliyor zaten yapılması gereken tek şey daha yüksek upgrade edilmiş armor bulmak. Hatta atack ve defans ikilisini arttırmak daha da tatlı olabilir. Mesela atack defans hız. Ayrıca Silahların hızlarının da farklı olması gerekiyor bence.
Bencede böylelikle belkide botlara ektra hız basabiliriz mageler ve warriorların sw sc derdi ortadan kalkar. Ama dediğim gibi stat basmak yerine özellik basmak daha güzel olur böylelikle farklılık getirilmiş olur. zaten stat basarak atack 100 artıyorsa her +1 de %0.5 atack arttırsak %8 de aynı mantık olur ama örnek bir priest veya defans warrior olsun atack yerine defans istediğini varsayalım onların bu sefer defans basmak istemesi daha tatlı hoş olabilir bence. böylelikle çok farklı kombinasyonlar görebiliriz. Gene bir örneklendirme yapmak gerekirsek asasin sınıfı bir kişi full atack bonuslu insanlardan 2 yemek 2 atmak yerine daha fazla dayanıklılıkla 3 4 atmak 4 5 yemek isteyebilir. gerçekten düşünülmesi gereken bir şey olduğunu düşünüyorum diğer oyunlardan ayırt edici bir özelliği kendine haslığı olur. Örneğin Bir item diyelim warlord kafalık 3 slot bulunsa üzerinde 1 ine hp basabilsek örneğin 100 hp bonus 2. slota atack arttırma %5 3. slota def arttırma %5.
veya her + basınca 0.5 arttırmak yerine çıkan basma sclere özellik verirsin dersin beginer sc %1 normal sc %3 Exculve sc +6 sağlasın çok farklı örnek verebilirim bu konular üzerinde. her sc nin de bulunma zorluğu artarsa oyunda item çeşitliliği artar.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
110
Puanları
43
*- Oyunda Warlordların Knight Skilleri kapalı o alanın farklı bir şekilde doldurulabilmesi için bir kaç tavsiyem var.
*- Bir skill olarak savaş alanlarında veya moblara karşı kullanılabilmesi için kısa süreliğine bir at yada binek verilebilir yüksek hasar ve hp sağlayan aynı zamanda defansı düşüren bir skill.
*- Belli bir alana hasar vuran bir zıplama skilliyle insanların arasına dalan ve savaş başlatıcı bir skill konulabilir.
*- Karşı dakileri veya mobları çeken ona atlayan bir skill verilebilir.
*- Sadece Silah ile değil yere vurulan öfkeli bir tekme veya ileri doğru dalga efecti veren bir yumruk skilli konulabilir.
*- Belli bir saniye belli bir miktar hasar yemen kalkan eklenebilir bariyer de olabilir skill olarak. Amaç Warlordların tanklığına bir katkı sağlayabilmek.
*- Warlodlar belli skillerindeki kanama skilleri olduğu gibi karşı tarafıı kışkırtarak hasar düşüşüne yol açabilir 1 2 saniyeliğine.
*- Belli Bir defans karşılığında belli miktarda hp sağlayan bir def skili olabilir. yada belli bir atack karşılığında.
*- Asasin karakterlerin 2. skill sekmesindeki 40 küsür levellerden sonra yanlış hatılıyor olabilirim sadece 2 skill var ve o yöne yönelimin sıfır olduğunu söyleyebilirim ikiside sadece pasif skill onlar geliştirilebilir. hasar veya buff skilli eklenebilir.
*- Priestlerin hasar kontrolu sağlanmalı hasarı gerçekten az ve tek yiyorlar.
*- Priestlerin tekli cure skilli healdeyken toplu cure skillinin buff sekmesinde olması biraz anlamsız geldi. bir skillin gelişmiş versiyonunun aynı sekme içerisinde olması daha mantıklı geliyor.
*- Priestlerin buff skilleri normal bir başlangıçta offical sürüm için konusuyorum yetersiz kalacaktır biraz rework ve bufflanabilir.
*- Magelerin Tekli vurma skilleri gereğindne az hasar çıkartıyor. Bir dengeleme gelebilir yükseltilebilir. Fire ın zehir skilleri Classlara olan hasarı arttırılabilir.
*- Oyunda select karakter yapınca hala taht boş kalıyor gelmiyor.
*- Bazı itemler giyildiğinde hala elimizde gözükmüyor.
Başka birşey aklıma gelirse bu konu altında devam ederim konu kirliliği olmasın arkdaslarında önerilerini bekliyorum yada önerilerimden hangilerini beğenmediklerini neden beğenmediklerini söyleyebilirse güzel bir beyin fırtınası çıkarabiliriz gibi düşünüyorum teşekkürler şimdiden iyi oyunlar.
ROW zorunlu olarak istatistik, olasılık ve varyasyonlarıyla KOW ile aynı oranlar üstüne kurulmaya çalışılmış. Savaş stratejileride bu hesaplamalar üzerine kurulu. En ufak değişiklikler bile oyundaki dengeyi değiştirecektir. Bu sebeple dediğin makro değişiklikleri yapma ihtimalleri olduğunu düşünmüyorum. Fantastik düşüncelerini destekliyorum. ++++
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
ROW zorunlu olarak istatistik, olasılık ve varyasyonlarıyla KOW ile aynı oranlar üstüne kurulmaya çalışılmış. Savaş stratejileride bu hesaplamalar üzerine kurulu. En ufak değişiklikler bile oyundaki dengeyi değiştirecektir. Bu sebeple dediğin makro değişiklikleri yapma ihtimalleri olduğunu düşünmüyorum. Fantastik düşüncelerini destekliyorum. ++++
Teşekkürler makro değişiklikler şimdiden planlanırsa her şeyin daha farklı ve özgün olacağını düşünüyorum yol yakınken halledilirse çok güzel olabilir.
Bencede böylelikle belkide botlara ektra hız basabiliriz mageler ve warriorların sw sc derdi ortadan kalkar. Ama dediğim gibi stat basmak yerine özellik basmak daha güzel olur böylelikle farklılık getirilmiş olur. zaten stat basarak atack 100 artıyorsa her +1 de %0.5 atack arttırsak %8 de aynı mantık olur ama örnek bir priest veya defans warrior olsun atack yerine defans istediğini varsayalım onların bu sefer defans basmak istemesi daha tatlı hoş olabilir bence. böylelikle çok farklı kombinasyonlar görebiliriz. Gene bir örneklendirme yapmak gerekirsek asasin sınıfı bir kişi full atack bonuslu insanlardan 2 yemek 2 atmak yerine daha fazla dayanıklılıkla 3 4 atmak 4 5 yemek isteyebilir. gerçekten düşünülmesi gereken bir şey olduğunu düşünüyorum diğer oyunlardan ayırt edici bir özelliği kendine haslığı olur. Örneğin Bir item diyelim warlord kafalık 3 slot bulunsa üzerinde 1 ine hp basabilsek örneğin 100 hp bonus 2. slota atack arttırma %5 3. slota def arttırma %5.
veya her + basınca 0.5 arttırmak yerine çıkan basma sclere özellik verirsin dersin beginer sc %1 normal sc %3 Exculve sc +6 sağlasın çok farklı örnek verebilirim bu konular üzerinde. her sc nin de bulunma zorluğu artarsa oyunda item çeşitliliği artar.
Peki bunun hakkında ne düşünüyorsun ?
Yorumun için tekrar teşekkür ederim. :)
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Hiçbir zaman int priest oynamama rağmen söylüyorum ki int priestlerin itemlerinde add mob damage 1500 tarzı özellikler eklenmesi gerekiyor. Malum oyundaki priest karakterinin az olmasının sebeplerinden biri de solo hiç bir şey yapamamalarıdır. Bu eklenti ile oyundaki priest sayısı artacak ve pvp kısmında da hiç bir şey değiştirmeyecektir.

Mage hariç diğer karakterler mobları tek tek kesmek zorunda kalıyor. Tek bir yaratığa damage vurabiliyorlar. Bu biraz oyunu sıkıcı hale getiriyor.

Bdo, riders of icarus vb. oyunlarda olduğu gibi melee karakterlere mobların hepsini bir araya toplama birden fazla mob'a atak yapabilme skilleri eklenmeli. Hemen malum oyuncular çıldırmasın skiller yalnızca moblarda kullanılır muhabbeti eklenebilir

Yahu böyle yazıyoruz da acaba moderatörler geliştirici ekibe bunlari iletiyor mu merak ediyorum belki de suya yazıyoruz ama neyse bakalım
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
Hiçbir zaman int priest oynamama rağmen söylüyorum ki int priestlerin itemlerinde add mob damage 1500 tarzı özellikler eklenmesi gerekiyor. Malum oyundaki priest karakterinin az olmasının sebeplerinden biri de solo hiç bir şey yapamamalarıdır. Bu eklenti ile oyundaki priest sayısı artacak ve pvp kısmında da hiç bir şey değiştirmeyecektir.

Mage hariç diğer karakterler mobları tek tek kesmek zorunda kalıyor. Tek bir yaratığa damage vurabiliyorlar. Bu biraz oyunu sıkıcı hale getiriyor.

Bdo, riders of icarus vb. oyunlarda olduğu gibi melee karakterlere mobların hepsini bir araya toplama birden fazla mob'a atak yapabilme skilleri eklenmeli. Hemen malum oyuncular çıldırmasın skiller yalnızca moblarda kullanılır muhabbeti eklenebilir

Yahu böyle yazıyoruz da acaba moderatörler geliştirici ekibe bunlari iletiyor mu merak ediyorum belki de suya yazıyoruz ama neyse bakalım
cok haklısın yoksa gene priestler delirecek
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt