Solyd
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 33
- Puanları
- 18

Merhabalar. Boss drop sistemi için hem ittifakların önünü kesecek ama aynı zamanda da hak edenin de drop almaya bir adım daha yaklaşacağı bir önerim var.
Şuan son yamada getirdiğiniz sistem, tek oyuncunun "1 damage" vurarak drop alabilmesine olanak sağlıyor. Bu güzel fakat boss'u asıl kesenler çevresinde dönen, ona hasar veren party'ler oluyor. Yani bir nevi boss'un hp'sini asıl indiren bu party'lerin hakları yenmiş oluyor. Önerime gelecek olursak:
Bu sisteme benzer olarak, Boss'a en az %5 veya %10 (yüzdelik kısmı ayarlamak sizlere kalmış) hasar verebilmiş party'lere/kişilere EŞİT drop alma şansı verilebilir.
ÖRNEK:
3 party ve 6 adet solo oyuncu bir Boss'a vuruyor gibi düşünelim. Boss'a hasar verenlerin listesini çıkarırsak:
-party1: 26% Hasar
-party2: 14% Hasar
-party3: 18% Hasar
-party4: 9% Hasar
-solo-oyuncu1: 11% Hasar
-solo-oyuncu2: 9% Hasar
-solo-oyuncu3: 5% Hasar
-solo-oyuncu4: 3% Hasar
-solo-oyuncu5: 1% Hasar
-solo-oyuncu6: %0.02 Hasar
Ve Boss kesildi diyelim. Bu duruma göre %10 üstü hasar verenlere drop alma şansı verirsek:
Drop alabilecekler listesi aşağıdaki gibi olur ve drop alabilme şansları eşit olarak dağıtılır.
party1 -- %25 drop alma şansı
party2 -- %25 drop alma şansı
party3 -- %25 drop alma şansı
solo-oyuncu2 -- %25 drop alma şansı
Bu şekilde hem gerçekten hak eden, hasarın büyük bir çoğunluğunu veren party'ler veya solo oyuncular drop alabilir. Aynı zamanda İTTİFAKLARIN ÖNÜ KESİLİR, hem de 1 damage vurup köşede drop alabilmek için bekleyen FIRSATÇILARIN ÖNÜ KESİLİR.
Şuan son yamada getirdiğiniz sistem, tek oyuncunun "1 damage" vurarak drop alabilmesine olanak sağlıyor. Bu güzel fakat boss'u asıl kesenler çevresinde dönen, ona hasar veren party'ler oluyor. Yani bir nevi boss'un hp'sini asıl indiren bu party'lerin hakları yenmiş oluyor. Önerime gelecek olursak:
Bu sisteme benzer olarak, Boss'a en az %5 veya %10 (yüzdelik kısmı ayarlamak sizlere kalmış) hasar verebilmiş party'lere/kişilere EŞİT drop alma şansı verilebilir.
ÖRNEK:
3 party ve 6 adet solo oyuncu bir Boss'a vuruyor gibi düşünelim. Boss'a hasar verenlerin listesini çıkarırsak:
-party1: 26% Hasar
-party2: 14% Hasar
-party3: 18% Hasar
-party4: 9% Hasar
-solo-oyuncu1: 11% Hasar
-solo-oyuncu2: 9% Hasar
-solo-oyuncu3: 5% Hasar
-solo-oyuncu4: 3% Hasar
-solo-oyuncu5: 1% Hasar
-solo-oyuncu6: %0.02 Hasar
Ve Boss kesildi diyelim. Bu duruma göre %10 üstü hasar verenlere drop alma şansı verirsek:
Drop alabilecekler listesi aşağıdaki gibi olur ve drop alabilme şansları eşit olarak dağıtılır.
party1 -- %25 drop alma şansı
party2 -- %25 drop alma şansı
party3 -- %25 drop alma şansı
solo-oyuncu2 -- %25 drop alma şansı
Bu şekilde hem gerçekten hak eden, hasarın büyük bir çoğunluğunu veren party'ler veya solo oyuncular drop alabilir. Aynı zamanda İTTİFAKLARIN ÖNÜ KESİLİR, hem de 1 damage vurup köşede drop alabilmek için bekleyen FIRSATÇILARIN ÖNÜ KESİLİR.