sumeriandude
Üye
- Katılım
- 25 Nis 2021
- Mesajlar
- 1
- Puanları
- 1

.Öncelikle class iconları classları yansıtıyor ancak kostümler ve yüksek seviye zırhlar çok absürt ve çok high fantasy.
.Şehir designları çok sığ demircinin olduğu yer bir demirci atölyesi scroll satan çırağı gibi temalar düşünülebilir. Canavarların olduğu yerlerde temalar eksik mesela lycanların olduğu yerler düz plain işte hayvan leşleri vs olabilir ağaçlar kesik tüy kısaca yine tema
.Class designları temel alınan oyunla neredeyse birebir yenilikler lazım örneğin defansif warriorda taunt için bir yetenek var. Attackları threat üretip canavarları üstüne çekebilir melee classlarda cleave(area over effect) kesinlikle denenmesi gerekiyor. Defansif warriorda kalkan sadece pasifleri kullanmak yerine damage reduction skilleri mesela block gibi kısa süreli olmalı. Karşı rakibin atağını azaltma yavaşlatma vs olabilir yani tank ve işlevsel özellikleri öne çıkarılmalı daha çok attack treesinden artanlarla pasif açmak için kalmış gibi duruyor
.Zıplama fonksiyonsuz kalmış biraz daha ileri ve yukarı gitmeli ve zıplama gerektiren platformlar yapılmalı. Dungeon deneme fırsatım olmadı ancak dungeonlara entegre edilebilir. Warrior için 1hand 2hand silah tarzlarının ikisi de işlevsel hale getirilebilir örneğin wow gibi bir oyuna baktığımızda 1handerlar pvede daha iyiyken 2handler pvpde daha iyi tabi bu design skiller ve pasiflere bağlı olarak değişiyor.
.Kadın karakterlerin kostümleri çok objeleştirilmiş. Karakterler savaşçı karakterden çok eyecandy olmuşlar.
.Karakterlere önemli cooldownlar eklenmeli ofansif ve defansif olarak. Oyuncuların birbirini outplay edebilmesi için mekaniklere ve karşı classı ne kadar iyi bildiklerine odaklanmaları lazım örneğin asas attack arttıran bir cooldown bastığında warrior defans arttıran mage kendini iceblock tarzı bir şeye alabilen bir cooldownu olsa outplay imkanları artar.
.Priest classına warriora benzer tank bir spec eklenmeli. Warrior daha agresif tanklarken priest de off tank support gibi oynanabilen bir spec olabilmeli.
.Proclanabilen skiller getirilebilir. %25 şansla kritik vurduğunuzda aktif olan yüksek damage vurup rakibe kanama özelliği bırakabilen bir skill mesela. Böylece oyuncular hem tepki hem de karar verebileceği bir durumla karşı karşıya kalacaklardır.
.Binekleri ve petleri eşya ile summonlamak çok gereksiz olmuş. Binek ve petleri besleme sistemi getirilebilir. Aç kaldıkça yavaşlayan veya yüzdelikli ihtimal dahilinde kutu toplamayan bir pet olabilir böylece pet yönetimi mekaniği de söz konusu olur.
.Silah pasifleri eklenebilir. Örneğin lunaskarlar balta çekiç mızrak kullanırken %25 kritik, diğer ırk ise kılıç mızrak ve kalkan kullanırken %25 ihtimalle vurduğu skil veya oto atağı 2 kere atma gibi
.İngilizce çevirilerde ufak tefek hatalar var örneğin silahlarda dayanıklılık "duration" olarak yazılmış ancak durability olmalı. Tabi çok ufak detaylar gözden kaçmıştır ancak düzeltmekte fayda var.
.Profession sistemi. Günümüz MMO'larında standart bir sistem zaten çok üstünde konuşmaya gerek yok.
.Pelerin sistemi kesinlikle çok önemli. Clanlara aidiyet,kimlik ve prestij katan bir görsel. Pelerin tarzları olmalı yine eğer pelerin aksesuar olarak takılacak ise alphadaki gibi tabard, shoulderpad vs bir aksesuar clanı ve seviyesini temsil edecek şekilde tasarlanabilmeli. Clanlar için pelerin sistemi söz konusu olursa temel alınan oyundaki pvp başarısının yanı sıra pve başarılarıyla da açılabilecek pelerin tarzları amblem veya dizaynlar olmalı.
Şimdilik bunlar aklıma geliyor. Oynanış ve animasyonlar çok akıcı olmuş oturma animasyonu dışında. Gelecek vaadettiği söylenebilir kesinlikle başarılarınızın devamını dilerim full releasei dört gözle bekliyorum
.Şehir designları çok sığ demircinin olduğu yer bir demirci atölyesi scroll satan çırağı gibi temalar düşünülebilir. Canavarların olduğu yerlerde temalar eksik mesela lycanların olduğu yerler düz plain işte hayvan leşleri vs olabilir ağaçlar kesik tüy kısaca yine tema
.Class designları temel alınan oyunla neredeyse birebir yenilikler lazım örneğin defansif warriorda taunt için bir yetenek var. Attackları threat üretip canavarları üstüne çekebilir melee classlarda cleave(area over effect) kesinlikle denenmesi gerekiyor. Defansif warriorda kalkan sadece pasifleri kullanmak yerine damage reduction skilleri mesela block gibi kısa süreli olmalı. Karşı rakibin atağını azaltma yavaşlatma vs olabilir yani tank ve işlevsel özellikleri öne çıkarılmalı daha çok attack treesinden artanlarla pasif açmak için kalmış gibi duruyor
.Zıplama fonksiyonsuz kalmış biraz daha ileri ve yukarı gitmeli ve zıplama gerektiren platformlar yapılmalı. Dungeon deneme fırsatım olmadı ancak dungeonlara entegre edilebilir. Warrior için 1hand 2hand silah tarzlarının ikisi de işlevsel hale getirilebilir örneğin wow gibi bir oyuna baktığımızda 1handerlar pvede daha iyiyken 2handler pvpde daha iyi tabi bu design skiller ve pasiflere bağlı olarak değişiyor.
.Kadın karakterlerin kostümleri çok objeleştirilmiş. Karakterler savaşçı karakterden çok eyecandy olmuşlar.
.Karakterlere önemli cooldownlar eklenmeli ofansif ve defansif olarak. Oyuncuların birbirini outplay edebilmesi için mekaniklere ve karşı classı ne kadar iyi bildiklerine odaklanmaları lazım örneğin asas attack arttıran bir cooldown bastığında warrior defans arttıran mage kendini iceblock tarzı bir şeye alabilen bir cooldownu olsa outplay imkanları artar.
.Priest classına warriora benzer tank bir spec eklenmeli. Warrior daha agresif tanklarken priest de off tank support gibi oynanabilen bir spec olabilmeli.
.Proclanabilen skiller getirilebilir. %25 şansla kritik vurduğunuzda aktif olan yüksek damage vurup rakibe kanama özelliği bırakabilen bir skill mesela. Böylece oyuncular hem tepki hem de karar verebileceği bir durumla karşı karşıya kalacaklardır.
.Binekleri ve petleri eşya ile summonlamak çok gereksiz olmuş. Binek ve petleri besleme sistemi getirilebilir. Aç kaldıkça yavaşlayan veya yüzdelikli ihtimal dahilinde kutu toplamayan bir pet olabilir böylece pet yönetimi mekaniği de söz konusu olur.
.Silah pasifleri eklenebilir. Örneğin lunaskarlar balta çekiç mızrak kullanırken %25 kritik, diğer ırk ise kılıç mızrak ve kalkan kullanırken %25 ihtimalle vurduğu skil veya oto atağı 2 kere atma gibi
.İngilizce çevirilerde ufak tefek hatalar var örneğin silahlarda dayanıklılık "duration" olarak yazılmış ancak durability olmalı. Tabi çok ufak detaylar gözden kaçmıştır ancak düzeltmekte fayda var.
.Profession sistemi. Günümüz MMO'larında standart bir sistem zaten çok üstünde konuşmaya gerek yok.
.Pelerin sistemi kesinlikle çok önemli. Clanlara aidiyet,kimlik ve prestij katan bir görsel. Pelerin tarzları olmalı yine eğer pelerin aksesuar olarak takılacak ise alphadaki gibi tabard, shoulderpad vs bir aksesuar clanı ve seviyesini temsil edecek şekilde tasarlanabilmeli. Clanlar için pelerin sistemi söz konusu olursa temel alınan oyundaki pvp başarısının yanı sıra pve başarılarıyla da açılabilecek pelerin tarzları amblem veya dizaynlar olmalı.
Şimdilik bunlar aklıma geliyor. Oynanış ve animasyonlar çok akıcı olmuş oturma animasyonu dışında. Gelecek vaadettiği söylenebilir kesinlikle başarılarınızın devamını dilerim full releasei dört gözle bekliyorum