Öneri Dolusuyla öneri oku oku bitmez.

CAZBEM

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
116
Puanları
28
Öncelikle konulara her gün yenisi ekleniyor bunu belirtmek istedim her gün gelip yenilerini okuyabilirsiniz. Vaktini ayırıp konularımı okumaya başladığın için teşekkür ederim , biliyorum biraz uzun gözükebilir ama okudukça senin de beğeneceğin bir çok fikir , bir çok öneri olduğuna eminim , lütfen 5 dakikanı ayırıp okur musun ?





Başladığın için teşekkür ederim , hadi bitirelim şunu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Death Valley kill : ödül , puan : ödül sistemi.



Kill başına rastgele ya 1 coin ya 10.000 coin atabilir 100 kişi kestik diyelim 1.000.000 yani 1m kasabiliriz 100 kişi kesmeye başardık yani pot parası vs amaçlı ya 1 coin yada 10 k artık %50 şans ile olabilir . Güzel olabilir

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warrior knight bölümüde olabilecekler.



Warrior sınıfındaki Knight bölümünde bir yetenek olsa en son seviye açılan birine vurduğunda kendine zincirle bağlasa şöyle 3 veya 5 saniye falan 1 metre uzağına çıkamayacak şekilde ama bekleme süresi yaklaşık 50 saniye civarında olmalı.



Aynı şekilde 1 adet de alan yeteneği olacak ve yere vuracak o alandakiler rakip oyuncular 2 saniyeliğine sersemle etkisinde kalacaklar %50 şansla.



Aynı zamanda 2 el de kritik şansı olan yetenekler olabilir , aynı zamanda 2 el silah kuşandığımızda şöyle 5,6 tane sırayla dönecek assassinde sıralı yetenek mantığında yetenekler olabilir , çok güzel şeyler yapılabilir 2 el silah kuşandığımızda yetenekler %50 şansla kritik vurabilir tek el kuşanınca bu kritik şansı 0'a düşer , tabii ki yetenekler ; %250 , %200 , %150 , %125 ,100 civarında hasar vurmalı ve 2 kat vurma şansı olduğu için kritik ihtimalinden dolaylı hem knightların da oyundaki gücü hissedilir tabii ki çift el silah kuşanıyorlarsa. Assassin mantığında fakat çift el warrior gayet hoş olur bu arada hem çift el warrior görürüz oyunda.



Aynı şekilde bir kişinin %100 dayanıklılığını (durability) indirecek , yani bir benzeri sayılan Knight Online'daki kurian tarzı fakat bu yeteneğin bekleme süresi 5 dakika olabilir yani baya uzun olacak.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Büyücü ustalık yeteneği , son yetenek (Mastery 20).



Büyücülerin ustalık bölümündeki 20 puan gerektiren yeteneği, bir yaratığı 15 - 20 saniye etkisi altına alıp istediğini yaptırabiliyor duruma gelmesi. Death Valleyde bir mage party bir slotun yanında savaşa dahil ise yaratıkarı ustalıktaki (m20) yeteneği ile slotu kontrol altına alıp rakiplerine yönlendirebilir .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yaratıklar.



Yaratıklar birbiri içerisinde veya farklı yaratıklar arasında çatışma çıkabilir, farklılık katacaktır. Hikayeye eklenebilir; adı , ünü duyulan yaratıklar arasında güzel bir hikayeyle bağlanabilir .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meslek.



Meslekler çok basit olmamalı , çokta zor olmamalı . Bir mesleğin görevini tamamlamamız için Death Valley haritasında farklı lokasyonlarda görevi tamamlayabiliriz . Hem heyecan da katacaktır . Örneğin odunculuk , belli bir bölgedeki ağaçların yanında ağaçlarla etkileşim içinde olunabilir. Balıkçılıkta oyunda da gördüğümüz bir iskele vardı orda olabilir veya farklı bir yerde .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dungeon dengesizlikleri.



Dungeonlara tek başına girmemeliyiz benim düşüncem öyle tek başına girip lwl kasıp çıkmamak lazım çok basite kaçacaktır 8 kişilik party ile girip dungeon'a özel yaratıklara karşı savaş verip, son bölüme geldiğimizde son yaratığı kestiğimiz zaman dungeon npclerinden ödül alınabilir . Kesinlikle Knight Online'daki gibi draki tower olmamalı ama biliyorum videolarda o kule gözüküyor bence tek başına girmemeliyiz daha özel olmalı etkileşim içinde olmalıyız, olmadı karşı ırktan rakip oyuncularında; en üst kattan orta kata doğru , bizi de en alttan orta kata doğru veya bölüme doğru yönlendirip ortada bir savaş verdirebilirsiniz daha özel olmalı her etkinlik, her harita .



Çünkü tek başına başarılı olan job sayısı az burada defance priest olsun mage olsun bu joblar çok başarılı olamayabilir o yüzden party şeklinde olmalı.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

User Paneli hakkında



Karakter panelindeki item boşlukları ve karakter üstündeki item iconları daha büyük olmalı .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İstediğimiz elde silah tutabilme.



Bu diğer oyunlarda olduğunu düşünmüyorum, bir mızrağı sağ elde tutma zorunluluğu olmamalı istediğimiz elde taşıyabilmeliyiz kalkan vs her şey de geçerli bu fakat tüm yeteneklere ve silah tutuş kombinasyonlarına da animasyon gelmesi gerek ama gerçekten çok kaliteli olur. Bir nevi cs go daki sağ ve sol ele silah alma gibi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rakip seçme , ayıklama , işaretleme ne derseniz.



Marklama olmalı kesinlikle bu konuda Knight Online geliştiricileri güzel düşünmüş 1 lemeyi onun gibi bir şey eklenebilir .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oyunu uzatacak , emeği artıracak birkaç öneri.



Bir achievement olsun ve max lwl 83 lwl ise tam 80 lwlda yapılıyor ve açılıyor olsun diyelim ki bir etkinlikte 100 win al Knight Online'daki 100 jr winindeki 100 def gibi ama bu 80 lwlda açılsın ve 81 lwl olunca yapılamasın; yani sadece 80 lwl olanlar yapabilsin, bu oyunu yavaşlatacaktır biraz daha. Etkinlikteki güzel bir ödülü yani achivementi açıp sonra 83 olmaya çalışmak gibi 2 amaç olabilir, ya direk 83 lwl ol achievementi hiçbir zaman açama ama erken olup bir avantaj sağla diğer seçenek ise 80 olup achivement'ı açmayı dene böylelikle daha çok emek veren daha güzel bir yere gelebilir ve oyun süresi, ömrü uzar.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Etkinliklere katılarak oyunu ve ortamı güzelleştiren oyunculara etkniklerden güzel hediyeler.



Etkinliklerden upgrade de şans artıcı kağıt veya onun gibi bir metaryel verilebilir , tabi ki bu ayda 1 olan tarzdaki etkinlerden olmalı sayısı az olabilir soulbound olabilir.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yetenek sesleri.



Yeteneklerin 3 farklı sesi olabilir, tekrarı azaltır.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ranktaki oyuncularla ilgili.



Ranktaki oyunculara ekstra buff verilebilir. İlk 10 a girenlere 30 dakikalık mesela assasinlerdeki rush skilli düşünsene rush ile koşan bir warrior felan var :D tabi ranka girebilirse vs böyle değişik bufflar eklenebilir %10 hpsi artabilir ranka girenlerin bir tık özellik kazanıyor olması fena olmaz veya rank ilk 3 te 5 dakika kalabilene rastgele kutu olabilir herkes ilk 3 e oynayıp birde ölmeyip daha çok puan kasmaya çalışacak fena rekabet ortamı oluşur herkes ortamı ciddiye alır .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aylık ödül.



Aylık en çok meslek görevlerini yapanlara ödül olabilir ,



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İtem çeşitliliği.



Mesela repear var ya onun 3 çeşidi olucak aynı cs go daki kostüm lerdeki savaş görmüş , işte ne bileyim fabrikadan yeni çıkmış gibi silahlardada eski , iyi , çok iyi olarak 3 sınıf olucak her sınıfa 1-2 ap oynayacak çok çeşitlilik olur. Aynı şekil de zırhlarda da aynı sistem olabilir.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zırhlara anti ekleme



Tüm zırhlara +1 anti veya 10 fire, ice, lightning direnç ekleyebilmeliyiz şöyle misal dex basılı bir zırha sadece 1 anti ekleyebilmeliyiz oda sadece +1 olarak olucak ve istediğimiz silaha , böylelikle dex bonusun yanında birde tüm setten 5 anti alabileceğiz buda zor açılıyor olabilir , yaratıklardan anti düşebilir zor olsun yani rünler gibi güzel çeşitlilik sağlar gene oyuna .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vs atarken ekranın kayması.



Asas iken vs attığımızda sağ tık ile minor sacrifice skillini kullandığımızdan sağ tıka sürekli olarak basıyoruz ve ekranımız hareket edebiliyor bunun için lütfen lol deki gibi ekranı kilitleme olsun mümkünse sağa sola hareket ettiremeyelim konstantrasyon bozuyor .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Öldükten sonraki cesedin kısa sürmesi.



Öldükten sonra cesedin en az 5 saniye yerde kalması lazım tabiki confirm'e bastıktan sonra 5 saniye yerde kalsın yoksa pat diye yok oluyorlar o bir tık kötü görüntü veriyor.
Lunaskarlar siyah toza, proteanlar beyaz toz halinde havaya dağılarak karışabilirler.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Towna dönüş simgesine tıkladığımızda...



Towna dönüş simgesine tıkladığımızda 3 saniye geri sayabilir . Şöyle diyelim ki yanlışlıkla bastık ve gitmek istemiyoruz ozaman hareket etmemiz yeterli olacak aynı league of legends'daki base atma mantığı ama öyle durup bi animasyona girmeyecek sadece yerinde duracak ve w-a-s-d tuşlarından herhangi birini yani karakteri hareket ettirebildiğimiz zaman mouse ilede olur bunlardan birini kullandığımızda otomatik iptal edecek . :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ping , yardım , teleport vs.



Partyde iken diyelim bir priest oyuncu var ve bizimde canımız az ve üstelik debuff etkisi var şöyle pingleme derken anlatıyorum , diyelim ki q ve e tuşlarına atadım ben , q seçeneğine bastığımızda bizim üstümüzde belli olan ve sadece party üyelerinin görebildiği HEAL yani + tarzında bir obje olabilir onu gösterecek şöyle örnek vereyim loldeki t tuşuna atadığımız simgeler gibi kafamızın üstünde çıkacak ve 3 saniye durabilir , e seçeneğine gelelim e seçeneğinde ise dispel yeteneği olacak buda aynı şekilde kafamız üstünde çıkabilecek , bence oyunu çok hızlandıran bir mekanik olabilir tabi güzel entegre edilirse.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teleport edilebilmeyi kapatıp açma .



Partyde iken bir mage oyuncu bizi istediği zaman teleport edebilir , biz istiyor veya istemiyor olsakta istediği zaman bizi teleport edememesi gerek şöyle :



Diyelim mage var bizi çekmek istedi partydeyken party sekmesinde kendimizi seçtiğimizde hemen orada teleport on / off seçeneği olabilir. Diyelim bir etkinlikteyiz mage trollemek istedi bizi herkesi towna teleport etmek istedi bu seçeneği aktif ederek bizi rahatsız etmesinden kurtulabiliriz veya pk da iken bizi çekmesini istemiyorsak aynı bu şekillde off seçeneğine basarak tüm problemi çözebiliriz :) .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kör etme yeteneklerinin etkisi altındayken...



Kör etme yeteneklerinin etkisi altındayken, party üyelerinin can ve manalarını siyah veya gri bir şekilde görebiliriz körün bir avantajı olmalı kimin canının gittiğini, kime focus olunduğunu göremeyelim.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Savaş alanına giderken..



Savaş arenasına giderken yollarda kanlı ayak izleri olabilir kırık silahlar kalkanlar vs olabilir. Sağ ve soldaki şekillerden bir kaçı kırık yapılabilir tertemiz olmasın, yol savaş yolu sonuçta.








zzzz (2).png





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meslekler ile alakalı güzel öneriler. (Dengeli)



Bu mesleklerin kendine has özel görevleri , her seviyeye ait farklı tarzda mesleğe ait , meslekle alakalı , meslekten kopmayan görevler olacak ve toplam 100 görev olacak .

Bu 100 görevi tamamladığımızda meslek seviyemiz 100 olacak. Her görev 1 seviye atlatacak ve Her oyuncu sadece 1 mesleğe sahip olabilecek , devamı aşağıda.



Diyelim ki demirci mesleğine girdik ve burada baya bir demirci seviyesi kastık yani 100 seviye demirci seviyemiz var diyelim , bu meslek dalında yükselen oyuncu +%5 ekstra silah, zırh; geliştirme, yükseltme (upgrade) şansı kazanabilir oyunda fark da yaratır fakat diğer mesleklerde bunun altında olmaması lazım, hemen örnek veriyorum bolca.



Diğer bir meslek diyelim simyacı vs diyelim , bu meslekte son seviye olunca pot yapımını 40/100 maaliyetle yapıyor yani bir 10k ise 4k yapıyor .Bunlar oyunun geç aşamasında oyunu kırmayan , oyunu kolaylaştıran , kolaylaştıran dediğim meslek seviyesi yüksek olan oyunculara bir avantaj bir kolaylık bir yerden oyuna tutunabilmeyi sağlamak , oyunu bozmadan. Potlar satışa sunulabilir veya sunulmayabilir.



Diğer bir meslek balıkçı , bu meslekte son seviyeye ulaşınca pot kullanımı %10 artırıcı bir achievement olabilir misal bir pot 850 hp veriyorsa 935 hp veriyor olacak. Oyunda o kadar fark atarki bu meslek sahipleri ama tabiki sadece pvp de :)



Diğer bir meslek madenci veya araştırmacı , bu meslekte son seviyeye ulaşınca Moblardan çıkan dropların drop şansını %30-%35 artırabilir veyahut benim hiçbir oyunda görmediğim bir özellik bu siz güzel oyun yapımcıları ve geliştiricilerine bu güzel fikri sunmak istedim şöyle : Diyelim bir mob kestik içinden düşen coin 1200 değilmi bunu %30-%35 şans ile 2x yapacak ve bu diğer tüm droplarda geçerli fakat tabikide en çok hasarı bu meslekteki seviyesi 100 olan oyuncu gerçekleştirirse oluşacak bir olay.Bu meslekte pve de çok fark yaratır , çok dediğime bakmayın emek ile kasılmış bir meslek seviyesine bırakında bu kadar olsun demi :).



Diğer bir meslek hayvancılık , bu meslekte son seviyeye ulaşınca rastgele pet veya binek kazanabilecek bu oyuncu. Artık petlere otomatik kutu toplama özelliğimi verirsiniz bilemem ama işe yarayacaktır elbet bu meslekte. Hem bineğin olacak hemde petin hemde rastgele en iyisi de gelebilir en kötüsü de :). Petler ve binekler trade edilebilir.



Diğer bir meslek odunculuk , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu mesela 100 tane odun topladı rastgele 3 geliştirme kağıtlarından veya parşömenlerinden birini alacak bu 100 tane toplamada yaklaşık 20 dk sürebilir yani saatte 3 adet alabiliyor olmalı Fakat bu görevi günde en fazla 3 kere yapabilmeli öbür türlü oluşabilecek parşömen sayısını hesap edemiyorum (o kadar oyuncudan). Biri düşük seviye geliştirme kağıdı veya parşömeni diğeri orta seviye geliştirme kağıdı veya parşömeni diğeri ise yüksek geliştirme kağıdı veya parşömeni olarak 3 tane olacak diğer kağıtlar ise dex , str , hp , int , mp gibi stat point parşömenlerini ise farklı 100 odun dan olacak ondada aynı 3 farklı geliştirme kağıdı olacak düşük, orta, yüksek olarak. Bu kağıtlar trade edilebilir.



Diğer bir meslek öğretmen , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu günde 2 adet biri trade edilebilir diğeri trade edilemez olarak BUFF SCROLL yapabilecek fakat bu BUFF SCROLLAR rastgele olacak diyelim ki 5 tane buff seçeneği var biri hp yükseltme diğeri atack puanını yükseltme diğeri defans diğeri hızlı koşma diğeride büyü hasarlarını yüksetlme olarak alabilecek fakat bu BUFFLARIN normal jobların bufflarından %20-%25 daha kuvvetli olacak yani bir saldırı gücü buffu veren rogue sınıfı %20 saldırı gücü veriyorsa party memberlara bu 30 dakikalığına veya 1 saatliğine %24 veya %25 saldırı gücünü artıracak diğer bir değişle bu buffların oyunda özel yeri olacak özel vslerde özel etkinliklerde turnuvalarda bu meslek dalının yararı çok olacak .



Diğer bir meslek terzi , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu günde 1 adet tüm zırhların tüm bölgelerinden birini yani şöyle 7 klasmanda zırh var ve bu 7 klasmandaki zırhların gelme şansı eşit ve bu zırhlarında 5 ayrı bölgesi var kafa, gövde, kol, bel, ayak 35 tane zırhtan sadece 1 ini atacak günde 1 adet bu zırhların özelliği orijinal zırhların özelliğinden %10 daha düşük olacak yani şöyle , en yüksek zırh klasmanının gövde bölümü karaktere verdiği defans özelliği 100 ise bu meslekten elde edilen zırh 90 zırh veriyor olacak ve geliştirmeye açık olacak +8 e kadar yükseltme seçeneği var diyelim buradan elde edilen zırhlar +3 olarak düşebilir.



Diğer bir meslek tamirci , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu silah ve zırhını onarma masrafı vermeyecek. Arkadaşlarımızı zırh ve silahlarını veyahut başka bir oyuncunun zırh ve silahlarını belli bir maliyet karşılığında tamir edebiliriz, bir nevi ticaret gibi.


Diğer bir meslek kasap , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu ekstra %10 saldırı gücü kazanacak veya %10 büyü hasarı.



Şöyle düşündüğümüz zaman oyunda kullanılmayacak bir meslek yok diyelim klanımız var party olarak pk atmak istedik death valleyde. İlk olarak Zırhlarımız üst klasman zırhlarından olması gerekir defans açısından ve zırha ekleyebileceğimiz özellikleri artırma kısmında (bunun için terzi mesleği önemli). 2. olarak bu zırh ve silahlarımızın seviyelerinin yüksek olması lazım bunun içinde (demirciye) ihtiyacımız var , demirciye verdiğimiz silah ve zırhların seviyesini yükseltmek ve ekstra özellik bonuslar içinde (oduncuya) . 3. Potionlar için (simyacıya). 4. Özel bufflardan kullanmak istersek eğer rakipten daha avantajlı konuma geçmek için (öğretmene). 5. diyelim ki defans rahipler için potların daha fazla can doldurmasını sağlamak için (balıkçıya). 6. Attackerlar için ise %10 fazladan saldırı gücü veya aynı şekilde mageler için %10 fazladan büyü hasarı içinde (kasap) mesleği gerekiyor eğer oyunda önde olmak istiyorsan tüm mesleklere neredeyse ihtiyacın var.



Benim meslek seçimlerim ve olması gereken özellikler bu kadar , faydası olduysa çok sevinirim. Bunları oyunda görmek isterim :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oyuncu raporlama sistemi.



Örneğin bir oyuncu sistemin açığını kullanıyor yani bir yetenek animasyonunu bitirmeden aynı zamanda diğerini de kullanabiliyor ve bu oyuncuyu oyun yöneticileri tespit edemedi , şöyle bir sistem olacak aynı league of legends'taki gibi raporlama sistemi olacak oyuncuya sağ tıkladıktan sonra açılan pencerede rapor seçeneği olacak ve seçenekte belli başlıklar olacak 1.küfür vs. 2.oyunun açığından faydalanma vs. 2.yi seçtiğimizde bize bir mektup sekmesi açılacak ve sekmeye aynı league of legends'taki gibi olayı anlatabileceğiz nasıl olduğunu vs . Bu oyuncu 1 hafta içerisinde 50 veya 50'yi aşkın rapor yediyse aynı seçenekten yani 2. seçenekten oyun yöneticilerine direkt uyarı gelecek ve anında olaya müdahale edebilecekler.





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şimdiden söylemem gereken olabilecek hatalar vs (öngörü) , her şeyi düşündüm.



Öncelikle karakteri oluşturduk diyelim betadayız .

1-Öncelikle önemli olan şeylerden birisi stat ve skill pointlerine verildikten sonra relog attığımzda verilmemiş olması.

2-Görevi alacağımız npc ile görev sekmelerini açamama. Yani görevi kabul veya red etme sayfasını görememe.

3-Görevi alacağımız npc den görevi alamama veya görevi aldığımızda veya reddettiğimizde relogtan sonra görevin hala duruyor olması.

4-Görev relogtan sonra sıfırlanma. Yani bir hunt görevi kabul ettik ve 20 tane kesmemiz lazım diyelim 11/20 deyken relog attığımızda 0/20'a dönmesi yani sıfınlanması.

5-Görevi teslim ettiğimizde ödülü alamama veya eksik alma diyelim bir çift silah alacağız assassin oynuyoruz çift daggeri seçtik bow seçeneğini seçmedik , seçilen çift dagger dan 1 adet verilmesi , veya 2 sinide verip exp vermemesi veyahut coin vermemesi.

6-Görevi party ile yaparken party üyelerinin kestiği yaratıkları saymaması , karşı ırktan bir oyuncu ile partydeyken , karşı ırktan oyuncunun kestiği yaratığı saymaması.

7-Görevi uzaktan sayması. Misal biri townda iken diğeri slotta yaratığı kestiğinde towndaki oyuncuya da sayması.

8-Görev metaryellerini npc nin algılamaması üstümüzde olsada veyahut bir başka oyuncu ile trade ettiğimizde algılamaması veya bankadan aldığımızda algılamaması.

9-Solo görev olacak mı bilmiyorum ama solo görev olduğunda da oyuncu solo yapması gerekirken party ile yaptığında sayması. Yani party memberlardan biri huntı yapabiliyor olması.

10-Diyelim ki bir etkinliğe katıldık , bu etkinlikte party oluşturuluyor otomatikmen ve 8v8 diyelim etkinlik öncelikle oluşabilecek hatalar şunlar : 1.Etkinliğe katılamama veya görememe. 2.Otomatik party oluştururken dengeli job ayarlanamaması. 3.Eksik karşılaşma olması misal 8v9 (9 burda bug olabilir) 8v6 , 4v8 , 5v3 vs vs. 4.Etkinlik sonrası etkinlik ödülünü alamama. 5.Eşit veya dengeli lwl aralıklarında olmaması misal 30 lwl lar ile 50 lwl lar aynı etkinlikte , burda olması gereken 30-39 arasıdır , 50 lwlar ise 50 -59 olabilir. 6.Etkinlikte karşı ırktan biri ile aynı partyde olma. 7. etkinlik bitse dahi etkinlik haritasında durma.

11-Gatelerden ışınlandığımızda coin gitmemesi , ışınlanamama , karşı ırka ait gateden ışınlanabilme , yetersiz seviyedeki bölgeye ışınlanabilme , karşı ırka ait bölge ışınlanabilme .

12-Devamı gelecek.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yetenek bekleme süresideyken, üzerindeki dönen efektin rengi kırmızı olmalı. Beyaz rengi pek ortama ayak uyduramıyor bence kırmızı daha güzel olacaktır.



Yetenek..png


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Turnuvalarda olması gerekenler eğer olacaksa;

Bir harita olmalı ve 2 klanında tüm üyelerini içeriye otomatik atayan, ortada bir taş veya bir savaş sembolu olmalı veya bayrak kapmaca tarzında da olabilir. Sembolu veya bayrağı ele geçiren takım her 3 öldürmede ekstra 1 öldürme puanı elde edebilir.

Turnuvalarda itemler eşit olmasını isteyebilirsiniz adil olsun diye herkese en üst seviye zırh veya silahların bir alt seviyesini verebilirsiniz ve + olarak +8 max ise +6 +7 yi geçmemeli verilen itemler.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oyunculara uzaktan item yollama, kargolama belli bir ücret karşılığında.

Bir npc aracılığıyla, belli bir ücret karşılığında başka bir oyuncuya item bırakabiliriz. Şöyle ki bir npc var adı diyelim ki item transpoter gibi bir şey, diyelim ki 10 eşya boşluğu var her boşluk için 10 k maliyeti var. Npcye verdiğimiz eşyalar, vermek istediğimiz kişinin alması için yine bu npcye gelerek alabilecek. Eşyaları alan bedava, yollayan parayla olabilir veya alan parayla yollayan bedava olabilir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karşı ırk'ı basma olursa...

Karşı ırk'ı bastık diyelim. Oradaki yaratık dropları 2x veya 3x olabilir tabii ki sadece basan ırka. En azından karşı ırk'ı bastığımızda yaratıklardan düşen eşya oranıda artarsa bir ihtimal orada farm olanağı olur. Farklı amaçlar güdülebilir savaşta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Irk savaşlarında...

Irk savaşlarında belli kazanan ırk karşı ırkın bölgesine saldırı yaptığı zaman, amaçlarından 1'i 10 bayrak veya 10 sembol toplamak olacak. 10 bayrak veya sembolu topladığında saldıran ırk savaşta ekstra buff alacak %10 atak gücü, %10 defans, veya %10 büyü hasarı olarak olabilir. Çünkü baskın basanındır :) o bayrakları koruyamazsa işler daha da zorlanacak, daha çekişmeli bol saldırı bol defanslı bir savaş olur.

Aynı zamanda savaşta yenilen ırka bir türlü mesaj veya bir şekilde görebileceği bir uyarı gelecek under atack tarzında ve kendi ırk bölgesine geçtiğinde başka bölgelere ışınlanamayacak, yani kasıtlı ırk bölgesine ışınlanan ırkını korumak için gelenler başka bölgelere ışınlanamayacak, savaştan kaçamayacak.

Aynı zamanda savaşı kazanan takım karşı ırk bölgesine saldırı yapmak için aynı şekilde uyarı veya mesaj gelebilir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Burhan beyinde konuşmada dediği gibi...

Silah ve kalkanların birbiri arasında geçişlerine cooldown eklenebilir. Bir warrior oyuncusu olarak söylüyorum kalkanı çıkar tak çok seri yaparsam çok kırık olur vslerde vs en az 5 en fazla 10 saniye cd koyulmalı, koyulmalı diyorum çünkü koyulmazsa kötü olacak.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Görüş mesafesi, uzaklık, distance...

Uzaklık olarak çok kısa tutulmuş gibi geldi videolardan ve oynadığım kadarıyla bunun 2 katı uzaklığa ayarlanmalı diye düşünüyorum şu fotoğrafta da yuvarlakların oraya kadar görüş mesafesi olsa yeterli diye düşünüyorum. Tabii ki ayarlanabilir olmalı sistemi yeten olur yetmeyen olur, uzağı görmek istemeyen olur isteyen olur.

Uzaklık.png


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agresif yaratıklar hakkında.

Agresif yaratıkların yüzü bize dönükken saldırıya geçsinler arkası dönük olanlar bizi fark etmesin çok güzel olur.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warrior blink yeteneği.

Warrior blink skillinin cooldown'u biraz uzun olabilir 15-20 saniye civarında hataya meyil verdirmez.

Yama notlarında bu maddeyi görünce çok üzüldüm çok güzeldi hem alışmıştık hem de oyuna gerçeklik katıyordu niye böyle bir şey yapıldı anlamış değilim.

- Warrior Blink yeteneği kullanıldığında; arada başka karakter yada nesne olduğunda ona çarpma sorunu giderildi. Lütfen eski haline döndürülsün, herkes öyle alıştı diye öyle olması gerekmiyor nesnelere veya karakterlere çarpması çok gerçekçilik katıp oyunu çok güzel yapıyordu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Magelerde kaçma yeteneği.

Magelerde blink yeteneği gibi atlama, zıplama, ışınlanma olmamalı onun yerine üzerine bir beyaz toz serpiştirerek anında görünmez olacak ve 3-5 saniye sürebilir, kimse göremeyecek suikastçilerdeki sharp eye bile bu yeteneğin etkisi altındayken görmeye yetmeyecek.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Replik konusunda.

Karakterlerin 5-10 tane repliği olabilir aynı loldeki gibi her karaktere ayrı bir replik olursa çok tatlı olur işte rogue sınıfına ayrı warrior sınıfına ayrı diye replik gelirse oyunu güzelleştirir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşımız hesabımıza girerse, girdiğinde...

Hesabımıza giriş sağlandınğında veya sağlanırken ki gelecek olan doğrulamalarda ''Evet benim'' ve ''Evet arkadaşım'' olarak 2 seçenek eklenebilir evet benimi seçersek oyundaki tüm erişimlere açık olunur, evet arkadaşımı seçersek oyundaki bazı erişimlere kapalı olarak oynayabilir şöyle ki, misal 1. trade'i kapatırsın herhangi bir para transferinde veya item transferinde bulunamaz, 2. klan ile alakalı tüm erişimler kapatılır ki klandan çıkıp başka bir klana girdikten sonra tüm puanını veya başka bir özelliği klana vermesin. Bunun gibi bir özellik olabilir çünkü başkaları arkadaşlarının hesabına girip bir kaç istenmeyen eylemlerde bulunabilir bunu kendim için yazmıyorum başkaları için düşündüm.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warrior Jaggernaut ve Smite skilleri

Jaggernaut ve Smite yeteneklerinin efektleri aynı olmamalı biri mavi diğeri kırmızı renkte olabilir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mageler tp yetenekleri.

Mageler party üyelerinin yanına kendini tp edebilir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Priest alan yetenekleri ve toplu dispel.

Priest alan yeteneklerinde 5 saniye susturma ve 10 saniye pot ve mana basamama gibi yetenekler eklenebilir ve toplu dispel yani buffer priestteki toplu dispel yeteneğinin en az 5 saniye bekleme süresi olmalı çünkü hiçbir mantığı olmuyor alan yeteneklerinin bir etkisi olmuyor çünkü sürekli toplu dispel alabildiği için hiçbir alan yetenekleri etki edemiyor malesef toplu dispel yeteneğinin 5-6 saniye civarında bekleme süresi olmalı.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bunu başkasından duydum hoşuma gitti paylaşmak istedim.

K/D/A mantığı olabilir saldırdığın rakibi başkası kestiğinde asist, kestiğinde kill, öldüğünde death olarak profilimizde gözükükebilir.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Death Valley görevlerinden bir tanesi.

Her gün yenilenen (akşam saatlerinde sıfırlanabilir). Hiç ölmeden 10 kişi kesme görevi partyli veya partysiz, ölen rakibin en az 10 metre yakınında olunmalı olarak ayarlanmalı. Eğer görev tamamlanırsa günlük % lik olarak exp olabilir son seviyelerde güzel değerlerde exp kazanabiliriz hem exp hem pk :).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Irk savaşlarında.

Irk savaşlarını kazanan ırk karşı ırkın bölgesine baskın yaptığında town (basede) bir sembol olsun onu kesebilen (kişiler) ırk değil bakın atak veren ve kesebilenlere bir kağıt gelsin onu savaştan sonra istediğin zaman kullanabilir. Ne işe mi yarar şöyle, 1 saatlik karşı ırkın bölgesine ışınlanma hakkı bu neyimi sağlayacak hemen anlatıyorum. 1. kendi ırk bölgende rahat rahat takılamayacaksın, 2. baskına gelen ırka bp kasma olanağı tabii ki o sembole atak yapan ve kesebilen kişiler. 3. aksiyon oyunun her anında devam edecek, 4. ırk savaşını hiç kaybetmemeye çalışacaksın çünkü bölgeni tekrardan basabilen oyuncular olabilecek. Kısacası güzel olacak :).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Duration.

Duration gibi bir item olmamalı kesinlikle çünkü bazı joblarda işe yararken bazılarında hiç işe yaramıyor ve baktığın zaman parayla öne geçiriyorsun bir yeteneğin süresini artırmak kadar p2w saçmalığı olamaz olmamalı.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Debuff yeteneklerinden herhangi birini yedikten sonra...


Eğer ki bir buff yeteneklerinden herhangi biri etkisi altındaysak ve debuff yeteneği geldiğinde dispel yeteneği ile debuff etkisi kaldırırsak ne oluyor ? Şu oluyor buff komple siliniyor bunun önüne şu şekilde geçilmeli yaklaşık 30 saniye süren bir rebuff tarzında bir yetenek olmalı be üzerimizde buff varken ve rebuff yeteneğide varken debuff yedikten sonra dispel atıldığında tekrardan buffımız gelecek kaldığı süreden devam edecek bunun önüne böyle geçilmeli diye düşünüyorum yok neymiş pustan buff al felan bunları geç.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yetenek sıfırlama

Şöyle düşündüm şu görselde ki kırmızı ile işaretlediğim bölgelere - gelecek ve her - ye bastığımızda 100 k coin eksilecek ve hemen anında eksilmeyecek tüm hepsini tamamladığımızda onaylama isteyecek evet onaylıyorum ve hayır onaylamıyorum olarak mantık şu, öncelikle assasin oynuyoruz ve 70 assasin puanı verdik diyelim istediğimiz zaman okçu ya dönebileceğiz ama şöyle 70 assasin puanı diyelim ki böyle yazılı (-) 70 Assasin + en soluna - eklenecek ve her - ye bastığımız da 100 k isteyecek, 0 ladığımızda assasini 7m coin (70x100k) gerekli olacak ardından diyelim ki okçu 70 vereceğiz, 70 okçuya puan verdiğimizde hemen aşama tamamlanmayacak açabileceğimiz yetenekler saydam olarak açık olacak ve işlemi onayladıktan sonra tamamen mat olarak görebileceğiz ki önceden hangilerini açabildiğimiz daha net gözüksün. Her - ye bastığımızda 100 k coin isterken + ye bastığımız da herhangi bir ücret gerektirmeyecek.

- leme.png


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rogue karakterinin rush yeteneği.

Rogue karakterinin rush yeteneğine bastıktan sonra diyelim ki 10 saniye ya 10 saniye bittikten sonra anında tekrardan kullanılmasın karakter bir nefeslensin bir dinlensin yani şöyle bastık rush a 10 saniye geçti anında basamayacağız 2 saniye daha bekleme süresi sürecek yani yeteneğin bekleme süresi 12 saniye aktifi 10 saniye olacak böylece hem rogue karakterinin yakalanma ihtimali de olmuş olur gayet hoş olur.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yaratıkların gücü hakkında.

Krallıklardaki yaratıkların gücü lütfen iyi belirlensin güçlü olsun basite kaçılmasın ve hagard haritasındaki yaratıklar lütfen güçlü olsun ekipsiz kesilmesi zor olsun oyun ekipleşmeye itsin bizi lütfen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Priest veya warrior dışındaki jobların kalkan takması hakkında.

Priest ve warrior kalkan takarken tüm kalkan defansını kullanırken diğer joblar kalkandan gelen defansı yarı yarıya almalı böylelikle tp mageler vs çok defansa sahip olamaz, olması gereken budur ve + olarak warrior jobunada aynı özelliği getirebilirsiniz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bosslara özel silah ve zırhlar.

Bosslardan düşecek olan materyalleri birleştirerek bosslara özel silahlar ve zırhlar yapılabilir aynı dark souls 1 deki gibi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Battle point, rise point ne derseniz bununla yapılabilecekler.

Diyelim ki bir etkinlik var içeride 10 tane boss var bunlardan düşebilecek değerli eşyalar vs var. Bu etkinliğe katılabilmek için en az 1m bp veya adı her neyse rise point vs en az 1 milyon olmalı içeri giren 10 party içeride savaş vererek bosslardan drop almaya çalışabilir. Ölen kişiler o bölgeden çıkmaya zorlanıp, içeride kalanlar kendi arasında savaş verirse güzel olabilir. Bir nevi battle royal kafasında.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asasların dispel yeteneği.

Asaslardaki dispel yeteneğinin animasyon süresi priestlerin dispel animasyon süresinin 2 katı olabilir. Bi farkı olmalı tek takılanlarında bir dezavantajı olmalı diye düşünüyorum.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klandaki veya arkadaş listemizdeki oyuncuların hangi lokasyonda olduğunu görebilme.

Klandaki veya arkadaş listemizdeki oyuncuları aynı haritadaysak haritayı açtığımızda yeşil olarak haritada nokta halinde görebiliriz onun dışında arkadaş veya klan pencelerinde hangi haritada hangi kanalda olduğunu görebiliriz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yazı fontları bu şekilde olabilir.
ssssss.png


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir ihtimal kalkan takanlara...

Kalkan takanlar normal hızlarının 75/100'ü hızına düşebilir, bir ihtimal.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



HER GÜN YENİLENEN KONULAR , GÜNCEL BİLGİLER ...
 
Son düzenleme:

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
224
Puanları
43
Mage tp'sine izin verip vermeme on/off şeklinde güzel olurdu. Bazen ölünce pot alacağımız oluyo mage çaat diye çekiyo
 

Kiolings

Üye
Katılım
26 Ara 2020
Mesajlar
4
Puanları
3
Geyet güzel öneriler bence dikkate alınmalı ellerine sağlık usanmayıp yazmışsın teşekkürler.
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Azar azar okuyup cevap vericem mübarek ne yazdıysan. Neyse dönüş animasyonu olması lazım bence söyle magenin ellerini havaya kaldırıp bir dev kuşun onu aldı animasyon. Gibi bu animasyonlar satıla da bilir ek olarak.
Bu tabiki death valley haritasında olmalı.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt