Öneri DV'de AURA Alanları

BenGeldim

Üye
Katılım
13 May 2021
Mesajlar
226
Puanları
43
Henüz daha önemli işleriniz var biliyorum ancak, Özellikle bowlda ne çok kğçük ne çok büyük olmama kaydıyla aura alanları olursa pk atarken taktik geliştirmemizi buda oyunu daha zihinsel olmasını sağlar.

Atmasyon örnek veriyorum.

Örnek 1, Alana giren her oyuncu can yüzdesine bağlı olarak saniyede %2 gerçek hasar alır

Rakibimiz yüksek itemli ve warrior ağırlıklı olduğu zaman o alana çekersek 6k hp si varsa 120 hasar alacak ve biz bu durumda asas ağırlıklı parti yada solo oyuncu isek örneğin 3k hp li asasda 60 hp hasar alır. Böylece ne kadar itemli olursak olalım kişisel yetenekleri olan oyuncular item farkını kapatabilirler ve kesinlikle strateji geliştirmemizi sağlar.

2.Bir Örnek

Tüm hareket hızları buflarını silen bataklıklar ve descent tp sıçramaları engellemesi

Buda yine bizi kovalayan asaslar için veya descent atan warriorleri, tp magelerin birimleri çekmesini vs engellediği için bu alanlara rakipleri çekerek yine farklı stratejiler geliştirilebilir.

3.bir örnek sığınaklar olabilir

Mesela etrafı kapalı bir yada 2 kapısı olan kutu gibi dar sığınak yapılar. Bu sığınaklara ırk bizi kovalarken girebiliriz sığınabiliriz ve burada yine bir aura ile içeridekiler extra defans kazanabilir etrafı kapalı olduğu için okçu atışları blocklanır, gelene zr atacağımız için kimse girmeye cesaret edemez ancak mage team nowayla burayı düşürebilir basitçe. Bunları çok fazla türetebiliriz.

Bunlar oyunu renklendirir iyi planlanması gerekiyor. Dümdüz koş vur oyun olmaktanda bir nebze çıkartır. En iyi stratejimiz malice düş-tü, görünmezlik bas tekle, nova at ırk yatır vs lerden çıkartabilecek aura alanları iyi olabilir. Hatta mage hasarınının % bir kısmını engelleyen vs türetmek çok kolay.

Kolay gelsin
 
Son düzenleme:

harmony

Üye
Katılım
25 May 2021
Mesajlar
62
Puanları
18
Henüz daha önemli işleriniz var biliyorum ancak, Özellikle bowlda ne çok kğçük ne çok büyük olmama kaydıyla aura alanları olursa pk atarken taktik geliştirmemizi buda oyunu daha zihinsel olmasını sağlar.

Atmasyon örnek veriyorum.

Örnek 1, Alana giren her oyuncu can yüzdesine bağlı olarak saniyede %2 gerçek hasar alır

Rakibimiz yüksek itemli ve warrior ağırlıklı olduğu zaman o alana çekersek 6k hp si varsa 120 hasar alacak ve biz bu durumda asas ağırlıklı parti yada solo oyuncu isek örneğin 3k hp li asasda 60 hp hasar alır. Böylece ne kadar itemli olursak olalım kişisel yetenekleri olan oyuncular item farkını kapatabilirler ve kesinlikle strateji geliştirmemizi sağlar.

2.Bir Örnek

Tüm hareket hızları buflarını silen bataklıklar ve descent tp sıçramaları engellemesi

Buda yine bizi kovalayan asaslar için veya descent atan warriorleri, tp magelerin birimleri çekmesini vs engellediği için bu alanlara rakipleri çekerek yine farklı stratejiler geliştirilebilir.

Bunlar oyunu renklendirir iyi planlanması gerekiyor. Dümdüz koş vur oyun olmaktanda bir nebze çıkartır. En iyi stratejimiz malice düş-tü, görünmezlik bas tekle, nova at ırk yatır vs lerden çıkartabilecek aura alanları iyi olabilir. Hatta mage hasarınının % bir kısmını engelleyen vs türetmek çok kolay.

Kolay gelsin
Bu tarz farklı deneyimlerin boss ve zindanlara da gelmesini isterim. Yürümek ve sadece yetenek kullanmak dışında bazı çevresel faktörlerde olmalı.
 

platoon0x

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
286
Puanları
63
hocam adamlar 2 aydır kafalık görünümü kapatmayı aktif edemiyor ne anlatıyorsunuz :D
 

ReginaMeis

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
113
Puanları
43
Güzel fikirler ama knight geleneklerine ters. Abilerimiz sana tek atmak istiyorlar kafa karıştırmaya gerek yok diye getirmeyeceklerdir.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt