BenGeldim
Üye
- Katılım
- 13 May 2021
- Mesajlar
- 226
- Puanları
- 43

Henüz daha önemli işleriniz var biliyorum ancak, Özellikle bowlda ne çok kğçük ne çok büyük olmama kaydıyla aura alanları olursa pk atarken taktik geliştirmemizi buda oyunu daha zihinsel olmasını sağlar.
Atmasyon örnek veriyorum.
Örnek 1, Alana giren her oyuncu can yüzdesine bağlı olarak saniyede %2 gerçek hasar alır
Rakibimiz yüksek itemli ve warrior ağırlıklı olduğu zaman o alana çekersek 6k hp si varsa 120 hasar alacak ve biz bu durumda asas ağırlıklı parti yada solo oyuncu isek örneğin 3k hp li asasda 60 hp hasar alır. Böylece ne kadar itemli olursak olalım kişisel yetenekleri olan oyuncular item farkını kapatabilirler ve kesinlikle strateji geliştirmemizi sağlar.
2.Bir Örnek
Tüm hareket hızları buflarını silen bataklıklar ve descent tp sıçramaları engellemesi
Buda yine bizi kovalayan asaslar için veya descent atan warriorleri, tp magelerin birimleri çekmesini vs engellediği için bu alanlara rakipleri çekerek yine farklı stratejiler geliştirilebilir.
3.bir örnek sığınaklar olabilir
Mesela etrafı kapalı bir yada 2 kapısı olan kutu gibi dar sığınak yapılar. Bu sığınaklara ırk bizi kovalarken girebiliriz sığınabiliriz ve burada yine bir aura ile içeridekiler extra defans kazanabilir etrafı kapalı olduğu için okçu atışları blocklanır, gelene zr atacağımız için kimse girmeye cesaret edemez ancak mage team nowayla burayı düşürebilir basitçe. Bunları çok fazla türetebiliriz.
Bunlar oyunu renklendirir iyi planlanması gerekiyor. Dümdüz koş vur oyun olmaktanda bir nebze çıkartır. En iyi stratejimiz malice düş-tü, görünmezlik bas tekle, nova at ırk yatır vs lerden çıkartabilecek aura alanları iyi olabilir. Hatta mage hasarınının % bir kısmını engelleyen vs türetmek çok kolay.
Kolay gelsin
Atmasyon örnek veriyorum.
Örnek 1, Alana giren her oyuncu can yüzdesine bağlı olarak saniyede %2 gerçek hasar alır
Rakibimiz yüksek itemli ve warrior ağırlıklı olduğu zaman o alana çekersek 6k hp si varsa 120 hasar alacak ve biz bu durumda asas ağırlıklı parti yada solo oyuncu isek örneğin 3k hp li asasda 60 hp hasar alır. Böylece ne kadar itemli olursak olalım kişisel yetenekleri olan oyuncular item farkını kapatabilirler ve kesinlikle strateji geliştirmemizi sağlar.
2.Bir Örnek
Tüm hareket hızları buflarını silen bataklıklar ve descent tp sıçramaları engellemesi
Buda yine bizi kovalayan asaslar için veya descent atan warriorleri, tp magelerin birimleri çekmesini vs engellediği için bu alanlara rakipleri çekerek yine farklı stratejiler geliştirilebilir.
3.bir örnek sığınaklar olabilir
Mesela etrafı kapalı bir yada 2 kapısı olan kutu gibi dar sığınak yapılar. Bu sığınaklara ırk bizi kovalarken girebiliriz sığınabiliriz ve burada yine bir aura ile içeridekiler extra defans kazanabilir etrafı kapalı olduğu için okçu atışları blocklanır, gelene zr atacağımız için kimse girmeye cesaret edemez ancak mage team nowayla burayı düşürebilir basitçe. Bunları çok fazla türetebiliriz.
Bunlar oyunu renklendirir iyi planlanması gerekiyor. Dümdüz koş vur oyun olmaktanda bir nebze çıkartır. En iyi stratejimiz malice düş-tü, görünmezlik bas tekle, nova at ırk yatır vs lerden çıkartabilecek aura alanları iyi olabilir. Hatta mage hasarınının % bir kısmını engelleyen vs türetmek çok kolay.
Kolay gelsin
Son düzenleme: