Mareşal
Üye
- Katılım
- 24 Tem 2022
- Mesajlar
- 3
- Puanları
- 1

Blood Valley etkinliğine az önce girmiş bulunmaktayım ve fikirlerimi beyan edeceğim.
-Etkinliğe açılmış tek bir odanın olması ırklar arası şans faktörünü sıfıra indiriyor yani güçlü ırk zayıf ırkı her türlü yeniyor. Bunun yerine birden fazla odanın açılması gerekiyor ki güçlü ve zayıf oyuncular homojen olarak dağılsın; herkes eşit bir deneyimle oynasın.
-Etkinliğe katılamayan çok fazla oyuncu var yukarıdaki maddede söylediğim birden fazla odanın açılması iki sorunu da çözecektir.
-Zindanlardan eşya atmadığı için yakınan çok fazla oyuncu var. Solo zindanın ejderine token koyabilirsiniz. Belirli sayıda tokene sahip oyuncular sadece etkinliğe girebilir, girdiğinde bu tokenler kaybolur. Hem zindanlara girmek için insanların bir motivasyonları olur hem de pazarcı tayfanın boşta duran karakterlerini etkinliğe sokup yer kaplamasına engel olabilirsiniz.
-En büyük problem etkinliklerde hiçbir amaç yok. Monument yıkıp düşman öldürüp puan kazanmak 2003 yılında kaldı lütfen.. Düşman öldürmek isteyen gider Death Valley'de öldürür, bunun etkinlik olmasının bir amacı olması gerekiyor. Aynı zamanda her jobın da etkinliğin kazanılmasında etkisi olması gerekiyor. Okçu ve mageler dışında diğer jobların tamamı işlevsiz sağda solda dolaşıyor. Kalenin içinde savunulması gereken bir şey koyarsanız ve kalenin surlarından okçuların vurabileceği bir mekanik koyabilirsiniz; savunulacak şey priestler tarafından heallenebilir olursa priestlere de bir amaç vermiş olursunuz aksi takdirde etkinlikte hiçbir faydaları yok.
-AFK çok fazla oyuncuyla karşılaştım. Bu onların değil sizin sorununuz. Çoğu kişi pvpde iyi değil veya ne yapacağını bilmiyor. İnsanlara amaç vermelisiniz. Her joba özel bir amaç, bu oynanabilirliği ve motivasyonu artıracaktır.
Etkinliğe vereceğiniz amaç size kalmış ama böyle amaçsız etkinliklerle yüksek eşyalar elde edilebilen sandık ödülleri vermesi çoğu oyuncu tarafından kabul edilemeyecek bir şey. Globale açılma hevesi olan bir oyun olarak bu tarz amaçsızlıkların altının kapatılması gerektiğini düşünüyorum.
-Etkinliğe açılmış tek bir odanın olması ırklar arası şans faktörünü sıfıra indiriyor yani güçlü ırk zayıf ırkı her türlü yeniyor. Bunun yerine birden fazla odanın açılması gerekiyor ki güçlü ve zayıf oyuncular homojen olarak dağılsın; herkes eşit bir deneyimle oynasın.
-Etkinliğe katılamayan çok fazla oyuncu var yukarıdaki maddede söylediğim birden fazla odanın açılması iki sorunu da çözecektir.
-Zindanlardan eşya atmadığı için yakınan çok fazla oyuncu var. Solo zindanın ejderine token koyabilirsiniz. Belirli sayıda tokene sahip oyuncular sadece etkinliğe girebilir, girdiğinde bu tokenler kaybolur. Hem zindanlara girmek için insanların bir motivasyonları olur hem de pazarcı tayfanın boşta duran karakterlerini etkinliğe sokup yer kaplamasına engel olabilirsiniz.
-En büyük problem etkinliklerde hiçbir amaç yok. Monument yıkıp düşman öldürüp puan kazanmak 2003 yılında kaldı lütfen.. Düşman öldürmek isteyen gider Death Valley'de öldürür, bunun etkinlik olmasının bir amacı olması gerekiyor. Aynı zamanda her jobın da etkinliğin kazanılmasında etkisi olması gerekiyor. Okçu ve mageler dışında diğer jobların tamamı işlevsiz sağda solda dolaşıyor. Kalenin içinde savunulması gereken bir şey koyarsanız ve kalenin surlarından okçuların vurabileceği bir mekanik koyabilirsiniz; savunulacak şey priestler tarafından heallenebilir olursa priestlere de bir amaç vermiş olursunuz aksi takdirde etkinlikte hiçbir faydaları yok.
-AFK çok fazla oyuncuyla karşılaştım. Bu onların değil sizin sorununuz. Çoğu kişi pvpde iyi değil veya ne yapacağını bilmiyor. İnsanlara amaç vermelisiniz. Her joba özel bir amaç, bu oynanabilirliği ve motivasyonu artıracaktır.
Etkinliğe vereceğiniz amaç size kalmış ama böyle amaçsız etkinliklerle yüksek eşyalar elde edilebilen sandık ödülleri vermesi çoğu oyuncu tarafından kabul edilemeyecek bir şey. Globale açılma hevesi olan bir oyun olarak bu tarz amaçsızlıkların altının kapatılması gerektiğini düşünüyorum.