xeinz
Üye
- Katılım
- 25 Nis 2022
- Mesajlar
- 37
- Puanları
- 8

Merhaba, eminim ki hepiniz oynarken ara sıra,özellikle combo yaparken skillerinizin basmadığını fark etmişsinizdir. Bende bunun sebebini açıklamaya çalışacağım biraz.
Videoda da gözüktüğü gibi hızlıca basılan skillin failed vermesi yaklaşık 3 4 saniye gecikiyor (benim düşüncem; biz göremesekte oyun skilli animasyona giriyor olarak algılıyor). ve bu gecikme sırasında bastığınız herhangi başka bir skill hiçbir şekilde aktif olmuyor, bu da akıcılıkta önemli bir sekteye sebep oluyor.
Bu sadece videodaki skillerde değil, combo yaparken kullandığınız bütün skillerde geçerli.
Combo olayına gelecek olursakta; Combo yaparken biliyorsunuz ki skill animasyonunu iptal edip ardından seri bir şekilde başka bir skill vururuz. Eğer skilli fazla hızlı vurursak failed vermesi gerekir. Fakat oyunda maalesef bu düzen böyle işlemiyor.
Skill animasyonunu iptal etmenize rağmen diğer kullanacağınız skille (tuşa) basabilmeniz için, ilk kullandığınız skillinizin animasyon süresi bitene kadar beklemeniz gerekiyor.
Diğer kullanacağınız skilli atadığınız tuşa hiçbir şekilde basamıyorsunuz.Bu da sıradaki kullanacağınız tuşu kullanabilmeniz için ya beklemeniz, ya da hiçbir şekilde geri bildirim olmadığı için tuşa basabilene kadar o tuşu spamlamanız anlamına geliyor. Bunun yerine combo yaparken sıradaki vuracağımız tuşun algılanması gerektiğini, skille eğer fazla hızlı basıyorsak "failed" feedback'ini vermesi gerektiğini düşünüyorum.
Acilen fixlenmesi gereken,oyundaki akıcılığı önemli derecede bozan bir sorun olarak görüyorum. umarım en kısa sürede çözülür.
Videoda da gözüktüğü gibi hızlıca basılan skillin failed vermesi yaklaşık 3 4 saniye gecikiyor (benim düşüncem; biz göremesekte oyun skilli animasyona giriyor olarak algılıyor). ve bu gecikme sırasında bastığınız herhangi başka bir skill hiçbir şekilde aktif olmuyor, bu da akıcılıkta önemli bir sekteye sebep oluyor.
Bu sadece videodaki skillerde değil, combo yaparken kullandığınız bütün skillerde geçerli.
Combo olayına gelecek olursakta; Combo yaparken biliyorsunuz ki skill animasyonunu iptal edip ardından seri bir şekilde başka bir skill vururuz. Eğer skilli fazla hızlı vurursak failed vermesi gerekir. Fakat oyunda maalesef bu düzen böyle işlemiyor.
Skill animasyonunu iptal etmenize rağmen diğer kullanacağınız skille (tuşa) basabilmeniz için, ilk kullandığınız skillinizin animasyon süresi bitene kadar beklemeniz gerekiyor.
Diğer kullanacağınız skilli atadığınız tuşa hiçbir şekilde basamıyorsunuz.Bu da sıradaki kullanacağınız tuşu kullanabilmeniz için ya beklemeniz, ya da hiçbir şekilde geri bildirim olmadığı için tuşa basabilene kadar o tuşu spamlamanız anlamına geliyor. Bunun yerine combo yaparken sıradaki vuracağımız tuşun algılanması gerektiğini, skille eğer fazla hızlı basıyorsak "failed" feedback'ini vermesi gerektiğini düşünüyorum.
Acilen fixlenmesi gereken,oyundaki akıcılığı önemli derecede bozan bir sorun olarak görüyorum. umarım en kısa sürede çözülür.
Son düzenleme: