Farklı Karakterlerin 1V1 Atarken Aralarında Denge Olmaması

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
137
Puanları
43
Merhaba,

Aynı silah, elbise ve takı klasmanına sahip karakterler birbiriyle vs attığında denk olması gerektiğini düşünüyorum. +4 warlord setli warrior, +5 chaos setli mage 1v1 de +0 assasian setli asasa full hp kesiliyorsa burda ciddi bir sorun var demektir. Bir asas tek başına görünmez gelerek kendisinden 10 kat üstün bir karakteri kağıdı makasla keser gibi kesememesi gerekir. Hem pk dengesini bozmayacak hemde vs atılırken karakterler arasında denge sağlanabilir. Örnek verir yolda gösterebilirim. Konuyla ilgili çalışmaları yapmak için eski bir oyunun fire drake zamanları örnek gösterebilirim (18xx ve 21xx patchleri).


Beta sürecinde karakterler arası denge ve eşitlik söz konusuydu. Bu denge nasıl olduysa bozuldu ve şuan aradaki fark katlanarak artmıştır.

Sevgi ve saygılarımla
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
969
Puanları
93
Eşit itemli vs sıralaması;

Assasin > Okçu > Battle priest > Mage => Warrior
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
137
Puanları
43
Bu konu hakkında neden bir açıklama veya bilgilendirme yapılmıyor anlamak imkansız.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
969
Puanları
93
Karakterler arası eşitlik saglanmadigi sürece diğer oyunlardaki vs kültürü bu oyunda olmayacak.
 

bthepyek

Üye
Katılım
1 Nis 2022
Mesajlar
26
Puanları
3
Merhaba,

Aynı silah, elbise ve takı klasmanına sahip karakterler birbiriyle vs attığında denk olması gerektiğini düşünüyorum. +4 warlord setli warrior, +5 chaos setli mage 1v1 de +0 assasian setli asasa full hp kesiliyorsa burda ciddi bir sorun var demektir. Bir asas tek başına görünmez gelerek kendisinden 10 kat üstün bir karakteri kağıdı makasla keser gibi kesememesi gerekir. Hem pk dengesini bozmayacak hemde vs atılırken karakterler arasında denge sağlanabilir. Örnek verir yolda gösterebilirim. Konuyla ilgili çalışmaları yapmak için eski bir oyunun fire drake zamanları örnek gösterebilirim (18xx ve 21xx patchleri).


Beta sürecinde karakterler arası denge ve eşitlik söz konusuydu. Bu denge nasıl olduysa bozuldu ve şuan aradaki fark katlanarak artmıştır.

Sevgi ve saygılarımla
1vs1 oyun içi dinamiklerden sadece bir tanesidir. PvP alanında oldukça değişken dinamikler vardır ve bu değişken dinamikler içerisinde tüm sınıfları dengelemek hem imkansız hem de MMOPRG mantığına aykırı bir yaklaşımdır. "Tüm sınıflar 1vs1 mücadelelerde eşitlensin!" gibi bir yaklaşıma karşılık, asaslar da "O zaman biz de kafamıza 6 tane mage'in nomasını yediğimiz de warrior'lar hatta int priestler gibi sağlam durabilelim!" diyebilirler.

Yani sen warrior olarak "tüm 1vs1'leri dengeleyelim" dediğin anda oyun içerisindeki pek çok farklı pvp dinamiğini de dengelemek adına makul olmayan talepler gelebilir. Sınıfsal avantajlar ve dezavantajlar oyunun olmazsa olmazıdır. Dolayısıyla bu başlıkta talep edilen şeyin gerçekleşmesi absürt bir durumdur.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
137
Puanları
43
Oyundaki pk dengesi bozulmadan vs de denge getirilebilir. Buna örnek olarak rise alternatif olarak daha önce oynamış olduğumuz oyunun 21xx ve 18xx (fire drake) patchini gösterebilirim
 

Vertigo

Yeni Üye
Katılım
6 Tem 2025
Mesajlar
5
Puanları
3
1vs1 olayı gerçekten bu tür oyunların bir başka eğlencesi ama bu oyunda asas karakterlerinden başka vs atan yok özellikle warriorun vs de hiç şansı yok. Rogue ve magenin mobility özellikleri ve priestin heal alma özelliği varken warriorun elle tutulur bir özelliği yok maalesef
 

maxmax49

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
7
Puanları
1
Sana katiliyorum tamda anlatmak istediğimizi anlatmişsin ben bi Warrior olarak bu durumu yüzünden resmen oyundan soğudum
Merhaba,

Aynı silah, elbise ve takı klasmanına sahip karakterler birbiriyle vs attığında denk olması gerektiğini düşünüyorum. +4 warlord setli warrior, +5 chaos setli mage 1v1 de +0 assasian setli asasa full hp kesiliyorsa burda ciddi bir sorun var demektir. Bir asas tek başına görünmez gelerek kendisinden 10 kat üstün bir karakteri kağıdı makasla keser gibi kesememesi gerekir. Hem pk dengesini bozmayacak hemde vs atılırken karakterler arasında denge sağlanabilir. Örnek verir yolda gösterebilirim. Konuyla ilgili çalışmaları yapmak için eski bir oyunun fire drake zamanları örnek gösterebilirim (18xx ve 21xx patchleri).


Beta sürecinde karakterler arası denge ve eşitlik söz konusuydu. Bu denge nasıl olduysa bozuldu ve şuan aradaki fark katlanarak artmıştır.

Sevgi ve saygılarımla
bende katılıyorum
Merhaba,

Aynı silah, elbise ve takı klasmanına sahip karakterler birbiriyle vs attığında denk olması gerektiğini düşünüyorum. +4 warlord setli warrior, +5 chaos setli mage 1v1 de +0 assasian setli asasa full hp kesiliyorsa burda ciddi bir sorun var demektir. Bir asas tek başına görünmez gelerek kendisinden 10 kat üstün bir karakteri kağıdı makasla keser gibi kesememesi gerekir. Hem pk dengesini bozmayacak hemde vs atılırken karakterler arasında denge sağlanabilir. Örnek verir yolda gösterebilirim. Konuyla ilgili çalışmaları yapmak için eski bir oyunun fire drake zamanları örnek gösterebilirim (18xx ve 21xx patchleri).


Beta sürecinde karakterler arası denge ve eşitlik söz konusuydu. Bu denge nasıl olduysa bozuldu ve şuan aradaki fark katlanarak artmıştır.

Sevgi ve saygılarımla
katılıyorum iyi bi konuya deyimmişsin
 

maxmax49

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
7
Puanları
1
1vs1 oyun içi dinamiklerden sadece bir tanesidir. PvP alanında oldukça değişken dinamikler vardır ve bu değişken dinamikler içerisinde tüm sınıfları dengelemek hem imkansız hem de MMOPRG mantığına aykırı bir yaklaşımdır. "Tüm sınıflar 1vs1 mücadelelerde eşitlensin!" gibi bir yaklaşıma karşılık, asaslar da "O zaman biz de kafamıza 6 tane mage'in nomasını yediğimiz de warrior'lar hatta int priestler gibi sağlam durabilelim!" diyebilirler.

Yani sen warrior olarak "tüm 1vs1'leri dengeleyelim" dediğin anda oyun içerisindeki pek çok farklı pvp dinamiğini de dengelemek adına makul olmayan talepler gelebilir. Sınıfsal avantajlar ve dezavantajlar oyunun olmazsa olmazıdır. Dolayısıyla bu başlıkta talep edilen şeyin gerçekleşmesi absürt bir durumdur.
Aynen öyle
 

maxmax49

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
7
Puanları
1
Merhaba,

Aynı silah, elbise ve takı klasmanına sahip karakterler birbiriyle vs attığında denk olması gerektiğini düşünüyorum. +4 warlord setli warrior, +5 chaos setli mage 1v1 de +0 assasian setli asasa full hp kesiliyorsa burda ciddi bir sorun var demektir. Bir asas tek başına görünmez gelerek kendisinden 10 kat üstün bir karakteri kağıdı makasla keser gibi kesememesi gerekir. Hem pk dengesini bozmayacak hemde vs atılırken karakterler arasında denge sağlanabilir. Örnek verir yolda gösterebilirim. Konuyla ilgili çalışmaları yapmak için eski bir oyunun fire drake zamanları örnek gösterebilirim (18xx ve 21xx patchleri).


Beta sürecinde karakterler arası denge ve eşitlik söz konusuydu. Bu denge nasıl olduysa bozuldu ve şuan aradaki fark katlanarak artmıştır.

Sevgi ve saygılarımla
AthenSlayeR arkadaşimiz resmen bizim söylediklerimize deyinmiş
 

maxmax49

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
7
Puanları
1
Merhaba,

Aynı silah, elbise ve takı klasmanına sahip karakterler birbiriyle vs attığında denk olması gerektiğini düşünüyorum. +4 warlord setli warrior, +5 chaos setli mage 1v1 de +0 assasian setli asasa full hp kesiliyorsa burda ciddi bir sorun var demektir. Bir asas tek başına görünmez gelerek kendisinden 10 kat üstün bir karakteri kağıdı makasla keser gibi kesememesi gerekir. Hem pk dengesini bozmayacak hemde vs atılırken karakterler arasında denge sağlanabilir. Örnek verir yolda gösterebilirim. Konuyla ilgili çalışmaları yapmak için eski bir oyunun fire drake zamanları örnek gösterebilirim (18xx ve 21xx patchleri).


Beta sürecinde karakterler arası denge ve eşitlik söz konusuydu. Bu denge nasıl olduysa bozuldu ve şuan aradaki fark katlanarak artmıştır.

Sevgi ve saygılarımla
Ve infernoya premiüm şhart yerine mesela Bp şarti gelmesi gerekiyor herşeyede premiyum şarti istememesi lazım ben buna karşiyim resmen buy pazara bile premiyüm şharti gelmiş
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt