wog_zeus
Üye
- Katılım
- 22 Nis 2023
- Mesajlar
- 42
- Puanları
- 18
1-) Mage sınıfına özel yaratıklar gelicekti toplu (lure) dönebilcegimiz yaratıklardan bahsediyorum gelmedi server acıldı aylar geçti bir gelişme yok.
2-)Yaratıklara karşı resist kırma skilimiz işlememekte diğer defance kırma skili yaratıklarda calısırken neden resistance kırma calısmıyor ?
3-)85 cap geliyor oyuncuların cogunun ıstemedıgı halde erken hamle bu caple beraber birçok etkinlik oyuna entegre edilicek örnek cfw etkinliği saat 20,00 da saat 21.00 da inferno saat 22.00 da blood valley cok dengesız saat aralıgı olucak bununla ilgili calısma istiyoruz deathvalleyde pknın bolunmemesı adına.
4-)Warrior yere vurma skillerinin revize edilmesi gerektigini düsünmekteyim novamı parladıgım andan itibaren gelıp daha novam ınmeden pespese 2 3 tane yere vurma vurabılıyorlar (CD) Süresi gelebilir.
5-)Okçu sınıfının lr kitleme oranı tp mage lr kitleme oranının revize olması lazım lr mageyım ben bu kadar kitleyemiyorum.
6-)Mage sınıfının kör skili 3 dk sürerken asas sınıfının kör skili sn sürüyor bununla ilgili calısma istiyoruz.
7-)Mage sınıfının bowlda bossları kesmesı ımkansız halde max damagelerden bahsediyorum yaratıkların resisti düsük olursa belki biz mageler olarak max damageye oynayabılırız.
Resist takısı olmadıgı halde 1-1.5 k arası damage yiyen arkadaslar neden üzülüyor hiç anlamıyorum magelerin damagesı gayet iyi durumda fakat itemli itemsiz arası fark pekte memnun edici degil.
9-) Warrior sınıfının hp farkı paper mage ile arasındaki hp farkı komik degilmi sizcede bu fark 85 capte 5 k dan fazla olcak.
10-)Tekleme skillerinin kısalıgı ve nova alanının zıplama dash mesafesı kadar kısa olması en azından bıraz uzaga vurabılse en azından kendını savunucak pozisyona gecebilir mageler sabit vuruyor sun diger joplar gibi yürüyerek nova atamıyorsun sonuc olarak
11-) Kalabalık alanlarda oyundan kaynaklı lagdan dolayı nova atamama sorunları uzundur cozulmedı artık bu problemın cozulmesını ıstıyoruz diger joplar catır catır damage vururken mage sınıfı alan skillerini kullanamıyor.
12-)Deathvalley tarafında 50 kill gorevını minimal 150 200 olması gerektıgını dusunuyorum pk'nın daha verimli eglencelı olması adına saat aralıgı degisebilir tabiki.
13-)85 Cap ile birlikte eğerki mage sınıfını venom goleme kaderıne terkedilirse cok iç acıcı durum olcagını dusunmuyorum bizimde bir yaratıgı rahatca kesmemız gerektigini düsünüyorum.
14-) Okçu sınıfının damageleri düzeltilmeli 2 pt gezen okcunun karsısında kimsenin durucagını dusunmuyorum kıyıcı oluyorlar
15-)Warrior yere vurma alanının kücülmesi gerekmekte.
16-) İnt priestin daha güclü dayanıklı olması gerekmekte.
17-)Clan yükseltme meteryallerinde fiyat politikası trajikomik mafyalaşma mevcut bununla ilgili calısma bekliyoruz.
1Deathvalley bölgesinde özellikle arkadaşlarımıza sağ tıklayamıyoruz hala duzelmedı.
19-)Bloodvalleyde garibim asaslar gorunmezlıkle yanımızdan gecıyor fakat goruyorum tıklayamıyorum adamları gostermeyın bıze yahu
20-) Clan binasına kimlerin ne bağış yaptıgı gozukmuyor eskıden aarvadda liste halinde kim ne basmış gozukuyordu.
21-) LR ve FR arasındaki damage farkının azalması gerekmekte FR mage hem damagesı fazla hemde zehiri var doğal olarak LR mage sabit düz damage kitlemeside neyse yorum yapmıcam oynayan bilir işkenceyi
22-) PT Bar ve damage bar değişmesi oldscholl bir tarz yakalamalı diye düşünüyorum.
23-) Deathvalleyde monumentler kesildiginde yazı yazıyordu suan cok nadir yazıyor düzelmesi gerekmekte.
24-) Deathvalley orta monument bosu defance ve can yükselmesi gerekmekte 2 dk de bir bosmu kesılır revize gerekmekte.
25-) Taş üzerine cıkmanın fixlenmesi gerekmekte.
26-) Deathvalley'de basede bp gelmeme işi revize gerekmekte örnek: Pk esnasında mage ptdesin bir ırkı kaldırırken öldün towna düştün kalktın o bpden yararlanamıyorsun.
27-) Deathvalley özellikle orta merkez bölgesinde öldügünde rez basıldıgında bir süre saymalı kalkman için çok ölü karakter beklıyor.
Aklınıza gelen sorunları aşağıdan yorum kısmına yazabılırsınız.
2-)Yaratıklara karşı resist kırma skilimiz işlememekte diğer defance kırma skili yaratıklarda calısırken neden resistance kırma calısmıyor ?
3-)85 cap geliyor oyuncuların cogunun ıstemedıgı halde erken hamle bu caple beraber birçok etkinlik oyuna entegre edilicek örnek cfw etkinliği saat 20,00 da saat 21.00 da inferno saat 22.00 da blood valley cok dengesız saat aralıgı olucak bununla ilgili calısma istiyoruz deathvalleyde pknın bolunmemesı adına.
4-)Warrior yere vurma skillerinin revize edilmesi gerektigini düsünmekteyim novamı parladıgım andan itibaren gelıp daha novam ınmeden pespese 2 3 tane yere vurma vurabılıyorlar (CD) Süresi gelebilir.
5-)Okçu sınıfının lr kitleme oranı tp mage lr kitleme oranının revize olması lazım lr mageyım ben bu kadar kitleyemiyorum.
6-)Mage sınıfının kör skili 3 dk sürerken asas sınıfının kör skili sn sürüyor bununla ilgili calısma istiyoruz.
7-)Mage sınıfının bowlda bossları kesmesı ımkansız halde max damagelerden bahsediyorum yaratıkların resisti düsük olursa belki biz mageler olarak max damageye oynayabılırız.
Resist takısı olmadıgı halde 1-1.5 k arası damage yiyen arkadaslar neden üzülüyor hiç anlamıyorum magelerin damagesı gayet iyi durumda fakat itemli itemsiz arası fark pekte memnun edici degil.
9-) Warrior sınıfının hp farkı paper mage ile arasındaki hp farkı komik degilmi sizcede bu fark 85 capte 5 k dan fazla olcak.
10-)Tekleme skillerinin kısalıgı ve nova alanının zıplama dash mesafesı kadar kısa olması en azından bıraz uzaga vurabılse en azından kendını savunucak pozisyona gecebilir mageler sabit vuruyor sun diger joplar gibi yürüyerek nova atamıyorsun sonuc olarak
11-) Kalabalık alanlarda oyundan kaynaklı lagdan dolayı nova atamama sorunları uzundur cozulmedı artık bu problemın cozulmesını ıstıyoruz diger joplar catır catır damage vururken mage sınıfı alan skillerini kullanamıyor.
12-)Deathvalley tarafında 50 kill gorevını minimal 150 200 olması gerektıgını dusunuyorum pk'nın daha verimli eglencelı olması adına saat aralıgı degisebilir tabiki.
13-)85 Cap ile birlikte eğerki mage sınıfını venom goleme kaderıne terkedilirse cok iç acıcı durum olcagını dusunmuyorum bizimde bir yaratıgı rahatca kesmemız gerektigini düsünüyorum.
14-) Okçu sınıfının damageleri düzeltilmeli 2 pt gezen okcunun karsısında kimsenin durucagını dusunmuyorum kıyıcı oluyorlar
15-)Warrior yere vurma alanının kücülmesi gerekmekte.
16-) İnt priestin daha güclü dayanıklı olması gerekmekte.
17-)Clan yükseltme meteryallerinde fiyat politikası trajikomik mafyalaşma mevcut bununla ilgili calısma bekliyoruz.
1Deathvalley bölgesinde özellikle arkadaşlarımıza sağ tıklayamıyoruz hala duzelmedı.
19-)Bloodvalleyde garibim asaslar gorunmezlıkle yanımızdan gecıyor fakat goruyorum tıklayamıyorum adamları gostermeyın bıze yahu
20-) Clan binasına kimlerin ne bağış yaptıgı gozukmuyor eskıden aarvadda liste halinde kim ne basmış gozukuyordu.
21-) LR ve FR arasındaki damage farkının azalması gerekmekte FR mage hem damagesı fazla hemde zehiri var doğal olarak LR mage sabit düz damage kitlemeside neyse yorum yapmıcam oynayan bilir işkenceyi
22-) PT Bar ve damage bar değişmesi oldscholl bir tarz yakalamalı diye düşünüyorum.
23-) Deathvalleyde monumentler kesildiginde yazı yazıyordu suan cok nadir yazıyor düzelmesi gerekmekte.
24-) Deathvalley orta monument bosu defance ve can yükselmesi gerekmekte 2 dk de bir bosmu kesılır revize gerekmekte.
25-) Taş üzerine cıkmanın fixlenmesi gerekmekte.
26-) Deathvalley'de basede bp gelmeme işi revize gerekmekte örnek: Pk esnasında mage ptdesin bir ırkı kaldırırken öldün towna düştün kalktın o bpden yararlanamıyorsun.
27-) Deathvalley özellikle orta merkez bölgesinde öldügünde rez basıldıgında bir süre saymalı kalkman için çok ölü karakter beklıyor.
Aklınıza gelen sorunları aşağıdan yorum kısmına yazabılırsınız.