Güncel Şikayet, Öneri ve İstekler

Brunkrow

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
20
Puanları
3
Bu başlıkta, oynayıp keşfettikçe oyundaki tüm güncel sorunları ve eksiklikleri toplayacağım.

Gözlemlediğim bazı sorun, öneriler ve oyuncu istekleri:


İstek:
Otomatik koşma özelliği gelmeli, istediğimiz bir tuşa otomatik koşma atanabilmeli.


İstek:
Rogue sınıfındaki "Minor Sacrifice" skillinin harcadığı mana değeri sebebiyle, gerek PVP, gerek 1v1'lerde rogue karakterlerin manaları sıfırlanıp, bir süreliğine yetersiz kaldığından akıcı bir oyun deneyimi olmuyor. İleride Death Valley gibi ama daha düşük seviye PVP haritaları eklendiğinde düşük seviye "Rogue" sınıfı karakterlerin bu skill ile ve sahip olacakları mana değerleriyle ilgili çok büyük sorunları olacak ve akıcı bir oyun deneyimi yaşamakta zorlanacaklar. Bu skillin mana değerinin düşürülmesi veya rogue sınıfı için taban mana, ve seviye başına artan mana değerinin yükseltilmesi kanatindeyim.


İstek:
Karakterlere Debuff tarzı zayıflatma, yakma, sersemletme skilleri kullanıldığında efektler çok yetersiz kalıyor, bir oyuncu kendisini debufflayacak bir skill yediğinde bunun açıkça farkında olabilmeli ve bu durumda alınabilecek aksiyonları düşünüp en hızlı şekilde uygulayabilmek için hangi skilli yediğiyle, veya skill yiyip yemediğiyle kafa yorarak zaman kaybetmemeli. Debuff, sersemletme, yavaşlatma tarzı skillerin efektleri daha belirgin bir şekilde oyuncuya gösterilmeli, bu efektler güçlendirilmeli.


İstek:
Death Valley'de Puan tablosuna baktığımızda ilk 10 içerisinde değilsek bile kendi kastığımız Rise Point'i görebilmeliyiz.


İstek:
Kendi ırkımızdan herhangi bir oyuncuya tıklayıp W+R yaptığımızda düşmana yöneldiğimiz gibi aynı şekilde kendi ırkımızdan seçtiğimiz oyuncuya doğru da yönelebilmemiz gerekli. Kendi parti üyeme Dispel, Minor Sacrifice gibi skiller kullanabilmek için tüm kalabalığın arasından onu bulup üstüne doğru faremi sürüklememe gerek olmamalı. Savaş haritalarında bu şekilde bir takip sistemi takım oyununu, parti içindeki dayanışmayı çok daha üst seviyelere taşıyacaktır.


**Şikayet:
Sanıyorum ki herkes bu sorundan yakınıyor, olmazsa olmazımız ve bence üstesinden çok zor gelinebilecek bir durum, oyunun grafikleri en düşükteyken bile, şu an alfada oynadığımız haliyle bu oyun Türkiye standartlarındaki ortalama bir bilgisayara hitap etmiyor.
Ortalama bir bilgisayarım var ve i7-9750H işlemci, NVIDIA GTX 1060 ekran kartı ile SSD'ye kurup oynadığım oyundan "düşük-orta" ayarda aldığım ortalama fps 45-50.
Öneri: Orta bütçeli sistemlerin oyunu oynaması eziyet haline dönüşmemesi için büyük bir optimizasyon düzenlemesi gerek.


*Şikayet:
Skilleri kullanırken skill sektiğinde bunu bize belirtecek herhangi bir animasyon, skill bardaki seken skillin ikonu üstünde herhangi bir iptal olma belirtisi vs. gözükmüyor, skill barda skiller dümdüz durduğu ve vs ortasında skill kullanamadığım için bir ara tüm klavyem kilitlendi sandım, meğerse skill sektirmişim diğer skilleri kullanamıyormuşum. Vs sırasınca zaten "W" ile animasyonumuzu iptal ettiğimiz için skillin sektiğini dümdüz duran ikonlara bakarak anlayamıyoruz.
Öneri:
Skill sektiğinde bekleme süresine giriyormuş gibi görünüp bekleme süresi tekrar geri dolabilir ve böylelikle skillin sektiğini ve tekrar skill kullanmak için bir süre daha beklememiz gerektiğini anlayabiliriz.


*Şikayet:
Özellikle "Rogue" sınıfı için, rakip oyuncuları peşinize taktığınız anlarda skillerinizin bekleme süresi dolduğunda hızlıca içlerine girip suikast gerçekleştirmek istiyorsanız ve bir hedefi fareniz ile seçip kaçmaya başladığınızda, kendi üstümüzde kullandığımız ve rakibin üstünde kullanmaya kapalı, animasyonlu skilleri rakibe dönerek atıyor(bkz: Sharp Eye, Camouflage, Elemental Shield, Dispel vs.). Bazen hızlı bir suikast gerçekleştirip tekrar uzaklaşabilmek için Kritik vurabilmek adına "Camouflage" skillini kullanıp rakibin içindeki zayıp hedefe yönelip öldürmeniz gerekebiliyor ve bunu yaparken tüm o çevikliği, suikastçi özelliği yok sayarmış gibi "Camouflage" skilli kullanırken bile rakibe atıyormuşcasına durup rakibe dönüp kullanıyor.


*Şikayet:
Ölen karakterler yerdeyken hareketi kısıtlıyor, sağından, solundan geçerken karakterler takıldığı için zor hareket ediyor.


*Şikayet:
"Minor Sacrifice" skilli hem kendiniz, hem başka oyuncular üstünde kullanılabilen bir skill. Fakat kendi üstünde kullanılmasıyla başkası üzerinde kullanılması arasında herhangi bir görsel efekt farkı yok. Bu durum PVP haritalarında kıyıda köşede yaşanabilecek bazı 1v1 durumlarında oyunculara dezavantaj oluşturabiliyor. Dışarıdan gelen "Minor Sacrifice" ile kendi üzerinde kullanılanın efektleri de aynı olunca hem adil bir 1v1 ortamı sağlanamamış oluyor, hem de dezavantajlı karakter 1v1 yapmayacaksa bile savaştığı rakibinin çevresinde ona "Minor Sacrifice" skillini kullanan en az 1 kişi daha olabileceğinin farkında olamıyor, tehlikeyi sezemiyor. Rakip kamera açısında değilse onu göremiyor, dolayısıyla o bölgeden uzaklaşması gerekse bile tehlike altında olup olmadığını bilmediğinden bunu yapmıyor ve 2 kat dezavantajlı konuma düşüyor.
Öneri:
Başka oyuncular üstünde kullanılan "Minor Sacrifice" ve benzeri skillere, başka oyuncudan gelen bir skill olduğunu belirtecek farklı bir efekt eklenmesi.


*Şikayet:
Karakter oturduğunda kalkması çok uzun sürüyor. Tuşa yanlışlıkla basıldığında savaşın ortasında oturmuş kalıyorsunuz. Tekrar ayağa kalkana kadar rahmetli olma ihtimaliniz yüksek.


Şikayet:
Karakterlerin bazıları ışınlanarak(takılarak) hareket ediyor.


Şikayet:
Bazı karakterlerde görüntü bugu oluyor, itemleri ve zırhları birbirinden ayrılıyor, hareket ederken sanki 2 kişiymiş gibi gözüküyorlar. Silahları veya her neyiyse klonlanmış gibi bir kaç parça önden, zırhı arkadan, ikisi birliklte eş zamanlı şekilde iki parça birden hareket ediyor.


Şikayet:
Ekranın sağ üstünde bulunan "Minimap" dinamik bir şekilde güncellenmiyor ve sürekli kayıp düzeliyor.


Şikayet:
Karakterlerin ismini ve Clanlarını gizleyip gösterebilmek için varsayılan olarak ayarlı "O" tuşuna bastığımızda isimler geç beliriyor, aynı şekilde gizlerken de geç gizleniyor.


Şikayet:
Mage sınıfı için alan skillerinin yarıçapı çok düşük, mage oynamamama rağmen mage sınıfı oyuncuların kilit yeteneklerinden olan alan skillerinin yarıpçapının büyütülmesi taraftarıyım.




**: En yüksek öncelikli sorunlar.
*: Yüksek öncelikli sorunlar.


Şimdilik gözlemleyebildiklerim bunlar, oyunu daha iyiye taşıyabilmek için oynadıkça diğer joblarda gözlemlediğim sorunları da ekleyeceğim.
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt