Merhaba arkadaşlar bir çoğunuz için gereksiz bir konu. neden gereksiz bir konu açıyorsun derseniz de bazı konulara kafası basmayan ve çok fazla zırlayan bir güruh var onlar faydalansın diye bu konuyu açıyorum.
Şuan ki meta da ve oyunun en başından beri oyunun pk sistemi bir veya birden fazla class ın spawn skill i ile olmaktadır .
Bir mage bir okçu bir wari tek başına çıkıp pk atamıyor asas oynayan '' bon ososom çokocom tokloyocom '' diyen arkadaşlar üzgünüm şuan ki sistemde '' GOD '' gibi olabilirsiniz ama kimse sizlere secde etmek zorunda değil ayrıca hiç bir mmorpg'de de asasım herkesi teklerim girerim çıkarım cart curt yok bu oyunda olmayan bir şey var oda ne '' BALANCE '' .
Oyun tamamen skill spawnına bağlı ama asas klassını oyun biraz ayırıyor çünkü araya hız ve sürdürülebilir hasar yetenek seti giriyor araya.
Nedir bu skill spawn ? bi parti mage bi parti warrior bi parti okçu ... buna mecburlar bu olmadan olmuyor .
İstisnai durumlar var ama tercih meselesine bağlıdır . Nedir bunlar ; okçu varilerin arasına girer geri takla atar warilerde ona tp atar.
mageler aralarına asas alabilir çok görüldük bir şey değil.
tp mage okçu ve warrior partilere genelde tercih edilir ve edilmeli
Gelelim asaslara. Bu normal bir mmorpg oyunu değil olsaydı bir çoğunuz egonuzu tatmin edemezdiniz kendisini çok yetenekli gören çoğu oyuncu daha az macro kullanabileceği ve güncel daha iyi daha popüler mmorpg ler var oralarda değil sadece burada boy göstermelerinin sebebi %90 çoğunda oyun kültürü olmaması ve burada parayı basıp üzerinde kıyafeti olmayan ve savaş esnasında karşısındakinde ;
Yukarıda saydığım özellikleri olmadığı için ne yazık ki asaslar diğer joblara nazaran sadece toplu oynamaları engellenmiş oda kısmen.
Arvaadda çok nadir 1 parti asas pk sı görüyordum . Priest onlara ayak uyduramadığı için 1 parti asas yapmıyorlardı .
Ayrıca tüm bu donanımlara rağmen ve genellikle de kafa yapıları buna uygun olmadığı için skillspawn 1 parti tek adam şeklinde oyun çeviremiyorlar. Hiç kimse yapmadı yapılamıyor değil bazı etkenler var sadece .
Eklemek istediğiniz bir şey varsa eksik olduğunu düşündüğünüz bir durum varsa söyleyin ekleyelim ama lütfen artık ağlayıp zırlamayın
Şuan ki meta da ve oyunun en başından beri oyunun pk sistemi bir veya birden fazla class ın spawn skill i ile olmaktadır .
Bir mage bir okçu bir wari tek başına çıkıp pk atamıyor asas oynayan '' bon ososom çokocom tokloyocom '' diyen arkadaşlar üzgünüm şuan ki sistemde '' GOD '' gibi olabilirsiniz ama kimse sizlere secde etmek zorunda değil ayrıca hiç bir mmorpg'de de asasım herkesi teklerim girerim çıkarım cart curt yok bu oyunda olmayan bir şey var oda ne '' BALANCE '' .
Oyun tamamen skill spawnına bağlı ama asas klassını oyun biraz ayırıyor çünkü araya hız ve sürdürülebilir hasar yetenek seti giriyor araya.
Nedir bu skill spawn ? bi parti mage bi parti warrior bi parti okçu ... buna mecburlar bu olmadan olmuyor .
İstisnai durumlar var ama tercih meselesine bağlıdır . Nedir bunlar ; okçu varilerin arasına girer geri takla atar warilerde ona tp atar.
mageler aralarına asas alabilir çok görüldük bir şey değil.
tp mage okçu ve warrior partilere genelde tercih edilir ve edilmeli
Gelelim asaslara. Bu normal bir mmorpg oyunu değil olsaydı bir çoğunuz egonuzu tatmin edemezdiniz kendisini çok yetenekli gören çoğu oyuncu daha az macro kullanabileceği ve güncel daha iyi daha popüler mmorpg ler var oralarda değil sadece burada boy göstermelerinin sebebi %90 çoğunda oyun kültürü olmaması ve burada parayı basıp üzerinde kıyafeti olmayan ve savaş esnasında karşısındakinde ;
- Görünmezlik ve görünmez olanı görme skill i olmayan veya işe yaramayan olduğu için ( 10 15 metre ne yazık ki sizden daha hızlı bir klass a karşı işe yaramıyor )
- Savaş başlatabilme yeteneği . Asas görünmez olduğu için zaten herhangi bir job görünmez bir joba savaş başlatamıyor
- En hızlı olabilme yeteneği. Ne yazık ki diğer tüm joblar yavaş kaldığı için sadece asas isterse o savaş başlar ve istemezse sonlanır .
- Diğer joblarda ki kitleme kırma kitleme skilleri %100 şeklinde çalışmaması ama asas o başka
- Hayatta kalma yetenek setleri çok hasar vurup kırılgan olması gerekirken yüksek defans ve sürekli defans. yüksek ve sürekli heal antibuff gibi skillerden %100 kurtulma yetenekleri dash ve kamuflaj gibi yetenekleri olmayan.
Yukarıda saydığım özellikleri olmadığı için ne yazık ki asaslar diğer joblara nazaran sadece toplu oynamaları engellenmiş oda kısmen.
Arvaadda çok nadir 1 parti asas pk sı görüyordum . Priest onlara ayak uyduramadığı için 1 parti asas yapmıyorlardı .
Ayrıca tüm bu donanımlara rağmen ve genellikle de kafa yapıları buna uygun olmadığı için skillspawn 1 parti tek adam şeklinde oyun çeviremiyorlar. Hiç kimse yapmadı yapılamıyor değil bazı etkenler var sadece .
Eklemek istediğiniz bir şey varsa eksik olduğunu düşündüğünüz bir durum varsa söyleyin ekleyelim ama lütfen artık ağlayıp zırlamayın