Hebele Hübele Pk Atanlar

MmoRpg

Üye
Katılım
24 Şub 2024
Mesajlar
153
Puanları
28
Merhaba arkadaşlar bir çoğunuz için gereksiz bir konu. neden gereksiz bir konu açıyorsun derseniz de bazı konulara kafası basmayan ve çok fazla zırlayan bir güruh var onlar faydalansın diye bu konuyu açıyorum.

Şuan ki meta da ve oyunun en başından beri oyunun pk sistemi bir veya birden fazla class ın spawn skill i ile olmaktadır .
Bir mage bir okçu bir wari tek başına çıkıp pk atamıyor asas oynayan '' bon ososom çokocom tokloyocom '' diyen arkadaşlar üzgünüm şuan ki sistemde '' GOD '' gibi olabilirsiniz ama kimse sizlere secde etmek zorunda değil ayrıca hiç bir mmorpg'de de asasım herkesi teklerim girerim çıkarım cart curt yok bu oyunda olmayan bir şey var oda ne '' BALANCE '' .

Oyun tamamen skill spawnına bağlı ama asas klassını oyun biraz ayırıyor çünkü araya hız ve sürdürülebilir hasar yetenek seti giriyor araya.

Nedir bu skill spawn ? bi parti mage bi parti warrior bi parti okçu ... buna mecburlar bu olmadan olmuyor .

İstisnai durumlar var ama tercih meselesine bağlıdır . Nedir bunlar ; okçu varilerin arasına girer geri takla atar warilerde ona tp atar.

mageler aralarına asas alabilir çok görüldük bir şey değil.

tp mage okçu ve warrior partilere genelde tercih edilir ve edilmeli

Gelelim asaslara. Bu normal bir mmorpg oyunu değil olsaydı bir çoğunuz egonuzu tatmin edemezdiniz kendisini çok yetenekli gören çoğu oyuncu daha az macro kullanabileceği ve güncel daha iyi daha popüler mmorpg ler var oralarda değil sadece burada boy göstermelerinin sebebi %90 çoğunda oyun kültürü olmaması ve burada parayı basıp üzerinde kıyafeti olmayan ve savaş esnasında karşısındakinde ;

  • Görünmezlik ve görünmez olanı görme skill i olmayan veya işe yaramayan olduğu için ( 10 15 metre ne yazık ki sizden daha hızlı bir klass a karşı işe yaramıyor )
  • Savaş başlatabilme yeteneği . Asas görünmez olduğu için zaten herhangi bir job görünmez bir joba savaş başlatamıyor
  • En hızlı olabilme yeteneği. Ne yazık ki diğer tüm joblar yavaş kaldığı için sadece asas isterse o savaş başlar ve istemezse sonlanır .
  • Diğer joblarda ki kitleme kırma kitleme skilleri %100 şeklinde çalışmaması ama asas o başka :)
  • Hayatta kalma yetenek setleri çok hasar vurup kırılgan olması gerekirken yüksek defans ve sürekli defans. yüksek ve sürekli heal antibuff gibi skillerden %100 kurtulma yetenekleri dash ve kamuflaj gibi yetenekleri olmayan.

Yukarıda saydığım özellikleri olmadığı için ne yazık ki asaslar diğer joblara nazaran sadece toplu oynamaları engellenmiş oda kısmen.

Arvaadda çok nadir 1 parti asas pk sı görüyordum . Priest onlara ayak uyduramadığı için 1 parti asas yapmıyorlardı .

Ayrıca tüm bu donanımlara rağmen ve genellikle de kafa yapıları buna uygun olmadığı için skillspawn 1 parti tek adam şeklinde oyun çeviremiyorlar. Hiç kimse yapmadı yapılamıyor değil bazı etkenler var sadece .


Eklemek istediğiniz bir şey varsa eksik olduğunu düşündüğünüz bir durum varsa söyleyin ekleyelim ama lütfen artık ağlayıp zırlamayın
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
951
Puanları
93
Aarvardta assas partyler hala bulunuyor. Bayagida iş yapıyorlar. Tam party olmalarına bile gerek yok. 1 tp mage, 1 DB, 3 assas yeterli.

DB atilani tekleyip kaçıyorlar. Sırayla confuse atıyorlar. Sırayla kör etme...
 

bitter

Üye
Katılım
3 Haz 2022
Mesajlar
50
Puanları
33
Yazılan tüm özellik ve mekaniklerin asas dışındaki job'larda muadili ya da anti-play skilli mevcut.
Her job'un avantajları farklıdır bu yüzden job kavramı vardır yoksa herkes aynı sınıfı oynardı. (Aksine oyundaki bp ve archer sınıfı asas sınıfından kat kat fazladır)
"Ben asas ile neden nova atamıyorum" gibi bir konu ile eşdeğer bir konu maalesef.
Oyunu oynadıkça fark edeceksinizdir.
 

MmoRpg

Üye
Katılım
24 Şub 2024
Mesajlar
153
Puanları
28
Yazılan tüm özellik ve mekaniklerin asas dışındaki job'larda muadili ya da anti-play skilli mevcut.
Her job'un avantajları farklıdır bu yüzden job kavramı vardır yoksa herkes aynı sınıfı oynardı. (Aksine oyundaki bp ve archer sınıfı asas sınıfından kat kat fazladır)
"Ben asas ile neden nova atamıyorum" gibi bir konu ile eşdeğer bir konu maalesef.
Oyunu oynadıkça fark edeceksinizdir.
Muadili değil diğer joblarda olması gereken özellikler diyelim veya mmorpg kültüründe alışkın olduğumuz ruhban priest veya artık her ne ad koyuyorlarsa support bazlı skill setine sahip karakterin kendisine ve takım arkadaşlarına hp ve mp sağlayabilmesi özelliği muadil olmuyor o sınıfı yaşatan en önemli sınıf avantajı skilleri oluyor.

Daha düzgün izah etmeye çalışacağım . Warrior görünmez olsa hantal olmasa critik vursa can yüzdesine göre vursa kendisine heal atabilse :) heh işte rogue yapıyor aynı saçmalık düzeyinde .
Ve tek sebebi oyunda asas oynayanların kendisini tatmin edebilmesi için bu şekilde dizayn ediliyor. Lütfen bir mmorpg seçin ve örnekler gösterin warrior mage support ( priest ) ve shooter ( musket olur bow olur ) skill setlerini birlikte inceleyelim armor tercihlerini avantaj ve dez avantajlarına bakalım.

Bu nokta da ama onlar farklı oyun bu farklı oyun diyebilirsiniz. Bizlerde sizlere mmorpg nin o olduğunu kültürün o olduğunu ve bu oyunun tam manası ile bir mmorpg olmadığını bir çok örneği ile kanıtlar ve gösteririz. ve yine başladığımız noktaya döneriz bu oyun asas sınıfı üzerine kurulu ama skill spawn olayı yüzünden ( aynı sınıf karakterlerin bir parti içerisinde hep birlikte aynı hedefe aynı skilleri vurması olayı ) oyun pk da ikiye ayrılıyor solo pk group pk .

bakın olabildiğince tane tane ve düzgün yazmaya çalıştım oyun oynayan birisi olarak tabirleri ve cümleleri anlamamanız imkansız.
bu oyunda solo pk da asas istemezse pk da dönmez veya pk da sonlanmaz. diğer tüm klasslar solo pk da asasın yanında birer çöp konumundadır.

Bu oyunda asas oyuncuları asla ölmeyip hep öldürmek istiyorlar ve bunu yapabiliyorlar. çok saçma öyle değil mi . ( 1v1 den bahsettiğimi ve çoğu zaman daha az oyun bilgisine sahip oyuncular yüzünden de 1 den fazla oyuncuyu aynı anda çok kısa sürelerde kesebiliyor . )

Lütfen birbirimizi kandırmayalım diğer hiç bir mmorpg de asas olarak karşımda bir şansın yok doğru düzgün yapılandırılmış dengeleme içeren bir oyundan bahsediyorum.
İstediğin mmorpg seç ve bana meydan oku birlikte yayın açıp hangimizin ne kadar oyun bilgisi ve yeteneği var test etme imkanı olmuş olsun . iyi forumlar iyi oyunlar
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Yazılan tüm özellik ve mekaniklerin asas dışındaki job'larda muadili ya da anti-play skilli mevcut.
Her job'un avantajları farklıdır bu yüzden job kavramı vardır yoksa herkes aynı sınıfı oynardı. (Aksine oyundaki bp ve archer sınıfı asas sınıfından kat kat fazladır)
"Ben asas ile neden nova atamıyorum" gibi bir konu ile eşdeğer bir konu maalesef.
Oyunu oynadıkça fark edeceksinizdir.
Oyunun content creatoru bile muhakemeden empatiden yoksun Ben asas ile neden nova atamiyorum cumlesini bu konuyla nasil bagdastirdiniz anlamiyorum. Sizin bu cumledeki mantiginiza gore diger joblar da neden minor basamiyorum neden gorunmez olup kritik vuramiyorum diyebilmeli. Asas disi joblarda anti play skili mevcut demissiniz. Gorunmez gezen yine asastan baskasi goremiyor. Bu mu anti play? Gorunmezlik acma skili en azindan neden buffer priestte ya da defansif warriorda yok? Seri seri skill ve r vururken priest size karsi belki de tek antisi olan heal skillerini atarken animasyon kesilip can basmiyor yani eli dusuyor. Bu mu anti play? Her jobun avantaji vardir dogru ama bu oyunda butun avantajlar asasin lehine.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt