İyileştirme Önerileri

HBxGamerTR

Yeni Üye
Katılım
26 Kas 2025
Mesajlar
5
Puanları
1
Race
Protean
Job
Warrior
Merhaba
Oyunun gelişimi için bana göre doğru olduğunu düşündüğüm önerileri paylaşacağım.

Etkinlikler

1. Cf ve inferno gibi etkinliklerde yeni bir puan türü gelmeli. Etkinlik sonu afk kalan multi oynayan vb hareketler için olan oyuncular için takımın en az 6 ve üzeri oyuncusu report(dislike vb adı ne olursa) seçenek kullanmalı. Eğer yeterli sayı tamamlanırsa oyuncunun bu puanı düşürülmeli. Eşik değerin altında kaldığında etkinliklere alınmamalı.Oyundan cash ile bir item alarak bu puanı artırabilmeli. Multi olmaktan vaz geçti düzgünce oynamak istiyor veya hesap başkasına geçti gibi durumlarda bu item ile puanı ortalama seviyeye çekebilmeli.

2. Yine etkinliklerde like sistemi gerilmeli. Oyun sonu her oyuncu kendisinden başka 1 oyuncuya like vermeli. En çok like ı alan kazanan taraftan örneğin 2 kişi kaybeden tarafdan 1 kişi rasgele öldülünü almalı. Bunun yanında like alan oyuncuların küçük miktarda yeni gelen (1. madde de belirttiğim) puanı artırabilir.

Bu 2 sistem ile hem multi pc ler etkinliklerden uzak tutulmaya çalışılır. Hemde ödüller bir tık daha adil dağıtılır. Şahsi adıma mevzu para değil. Bir sahış 5-10 pc ile cf girip 4-5 tane kazandım ben diyerek ve bunun yanında orta dan ödül alarak bizlerle alay edebiliyor. Etkinlik için pk zevkini alamıyoruz. Birde bu toksit kitle tarafından mobing e maruz kalıyoruz.
Etkinliklerde kaybedeceği düşünen tarafda en az 2-3 kişi pot yakmamak için hemen es deyip kazanmayı denemiyor. 2-3 kişi eksilen parti ile yapılabilecek birşey yok. Kazanmakdan ziyade pk atıp zevk almak istiyoruz ama yapamıyoruz. Bu sistemler geliştirilir ise bunların önüne geçilebilir.

Haddar/Hagard bölgesi

1-Bu bölgede çöp item ve upgrade kağıdı atan slotlarda güç seviyelerine oranla droplarda uyumsuzluk var. 3-4 vurmada öldürülen bir yaratıkda 2-3m çöp değeri olan item atıyor. 10 vurmada öldürülen de. Hatta 80-85 level yaratıklarda. Bunların düzelmesi ve coinslerin de zorluk seviyelerine uygun şekilde artırılması lazım. 80-85 level bir yaratık tek oyuncu ile kesildiğinde 30-35k vermesi gerekiyor. Bunun yanında parti ile kesildiğinde ise oyuncu sayısına aynı miktar eşit pay edilmeli. 5000 coins 5 kişi tarafından kesiliyor ise 1000 düşmeli.
Bu getirilirse ne olur. Tek kişi rahat kesilen slotlarda partiler şuan yaratık başına 18k kazanırken artık 4-5k arası kazanır. Ve o slotlarda durmak istemezler. O slotlar daha çok solo oyunculara kalır.
Yüksek levelli yaratıklar daha düzgün drop ve coins verirse 8 pc farm atanlar yüksek level yaratıklara geçer. Hem bireysel oyuncu korunurken hemde 8 pc farmer kitle kaybedilmez.
Bunun yanında 8 pc farmer kitle sadece 1 karakter ile row kullanırken bu sayısı 4 e çıkar. Buda oyuna extra row kazancı sağlar.

2- Camp sayıları ve işlevleri yetersiz. 1 numaralı camplarda row çalışmıyor. Burada farm atan insanlar aktif bir şekilde atıyor ve düşük sayılabilecek kazançlara sahipler. Buranın amaçı oyuna yeni başlamış düşük itemli oyuncuların emek vererek yavaş yavaş hesap geliştirme yerleri. Bu şekilde row olmayan camp sayıları kısıtlanırsa yeni oyuncu tutunamaz. Row suz camp sayısı 2-3-4 yeni oyuncu gelişine göre artırılmalı. Zaten getirisi düşük slotlar. Bunları kısmak demek yeni oyuncuya kapıyı kapatmak demek.

3- Row olan camplarda düzenleme yapılmalı. Bp istemeyen 1-2 tane bırakılarak bp isteyenlerin sayısı artırılmalı. Ve bp miktarı her gece 00:00 da artırılacak şekilde olmalı. Her camp farklı miktarda bp istemeli. Pk atan oyuncular yorulduklarında hesaplarını buralarda row a bırakabilmeli. Buralarda düşük kazançlar elde edebilmeli.
Bu sayede daha çok oyuncu rahat rahat row atabilmek hatta rahat rahat toplayıcılık yapabilmek için pkya çıkmak zorunda kalacaktır.
Bu durum orta segment oyuncu ve clanlar için geçerli olacaktır. Büyük clanlar dv de row unu atıyor ve çoğu oyuncu onlara bulaşmak istemiyor. Bu sayede orta segment oyuncuları bir miktar mutlu etmiş olacaksınız.Oyuna row getirisi sağlıcak.

Oyuna emek veren insan sayısı artar. İnsanlar row kurar premium alır ve oyuna katkı sağlar. User miktarı artar camp sayıları artar. Oyunun geliri artar. Kaybetmek istemediğiniz 8 pc farmerların premium gelirlerine ihtiyaçınız kalmaz. Gb bir miktar düşer ise düşşün. Çünkü daha çok user daha çok camp da row atmaya başlamış olacak. Artık multi pc çeteleri değil bireysel oyuncular ama tahmininizden çok daha fazlası row premium kazandırıyor olacak.

TR de çok büyük bir kitle var. PK serverlarında hilenin kol gezdiği oyunlardalar. Oyunu kısıtlamayın ve bu kitleyi buraya çekin. Ne yeni sunucu ne yeni birşeyler.

Sadece mevcut oyunu biraz daha iyi yöneterek ve oyuncuların premium pus alıp gelişebiliyoruz demesini sağlarak mutlu ederseniz bir çok farklı platformdan buraya insanlar geleçektir. Kimisi emekle gelişmek için kimisi hazır hesap dizip pk atmak için.

Craft tarafında talep görmeyen meslekleri biraz daha talep görür hale getirirseniz çok daha güzel olacak.

İyi çalışmalar.
 

Reverentia

Yönetici
Game Master
Katılım
5 Ocak 2024
Mesajlar
143
Puanları
28
Selam,

Öneri ve taleplerinizi oyun içi destek bileti üzerinden iletirseniz, geliştirici ekibe aktarımı daha sağlıklı ve hızlı olmaktadır.

İyi forumlar.
 

HBxGamerTR

Yeni Üye
Katılım
26 Kas 2025
Mesajlar
5
Puanları
1
Race
Protean
Job
Warrior
Selam,

Buradan yazıyorum ki diğer oyuncu arkadaşlarda görüşlerini belirtsin. Fikirlerimde belki değişmesi gereken yerler vardır ve onlar katkı sağlayabilir. Ama ne yazık ki forum kültürümüz zayıf. Discord da didişmekten öteye oyuna katkı sağlayamıyoruz. En çok sesini duyurabilenler yayıncılar. Ama onlara baktığınızda oyunun en güçlü hesapları ellerinde oldukları için onlara göre oyun mükemmel. Misal (isimleri sildim problem olmasın diye) e sorarsanız on numara farm atılıyor. Para ile ölçmek doğru değil ama 3-4 asgari ücret kadar hesabı olanlar için durum aynı mı ?
Oyuna para yatıran zenginler ve onlara çalışan tek derdi TL kazanmak olan kitle arasında sıkışan zevk almak için oynayan gerçek oyuncular var bu oyunda. Bütçeleri yettikçe takviye yapan gelişmek ve pk atmak isteyen gerçek oyuncular. Ne yazak ki gelişimlerinin büyük çoğunluğunu ceplerinden çıkıyor ve oyuna değil, tek derdi TL kazanmak olan oyunculara gidiyor. Bu yüzden bu oyun Türkiye de çekebileceği oyuncu sayısının sadece %3-5 oranına sahip olduğunu düşünüyorum.

Evet aktif pk dönsün. Pk atamayacağımız zamanlar da var. Hesabımızı geliştirmek için row kurabilelim. Yada kaldıralım kimse kuramasın. Evet toplayıcılık yapalım. Ama hesabına hiç item koymayan, yada sadece etkinliklere girebilecek minimal itemlilerle aynı camplarda toplama yapmayalım.
Multiyi engellemeyin böyle demiyorum. Pk atanlar ile atmayanları ayırın. Ben atmayı bıraktım mesela. Gelişimim için bana yeteri kadar bi faydası yok. Pk da atsam çıplak karakterle beraber toplama yapıyorum. Multilerden dolayı row açamıyorum. Oyuna yeni başlamış insanları hor görmüyorum. Ama yıl olmuş hala item yükseltmeyen oyun için kazandıklarını TL çevirenlerle ve multi hesaplarla etkinliklere girmek istemiyorum.

Oyunu seviyorum. Daha iyi olacağını umut ediyorum. Kendi adıma oyuna çekebileceğim 3-5 arkadaşım mevcut. Ama gelmek istemiyorlar. 3-4 maaşlarını 2 etkinlik 1 kutu için
yatırmak istemiyorlar. 1-2 saat pk etkinlik sonrası huzur içinde row da az az ilerlemek istiyorlar. Herkes oyundan hazzı pk atarak almıyor. Farm atarak ufak ufak gelişen insanlarda zevk alabiliyor.

*Not: Yazdıklarımın hiç birisi şahsi değildir. Row için de çok vakti olan birisi değilim. Craft hesabım var bir tane. Bir tane de pazar + pk + etkinlik hesabım var. Ürettiğiniz şeyleri rahat satabilmek için de kalabalık lazım :)
İyi çalışmalar.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt