GorrTheGodButcher
Üye
- Katılım
- 31 Ocak 2024
- Mesajlar
- 202
- Puanları
- 28

Merhabalar,
Umarım herkes iyidir,
Oyuna yeni başladım, karakter animasyonlarının (koşma, zıplama, skill vurma) ve skill vuruş hissiyatının özellikle zayıf olduğunu düşünüyorum. Koşma kısmında epey iyi adımlar atılmış öncesine göre oldukça iyi ancak skill vururken hala karakterlerin ne yaptığı pek anlaşılmıyor, bu da vuruş hissiyatını zayıflatıyor. Bana göre hissiyatla ilgili en temel sorun skill casting sürelerinin çok hızlı olması, öyle ki kim hangi skilli vuruyor bunu yaparken karakter nasıl bir konuma geliyor bunların hiçbirisi belli olmuyor. Oyunun şu anki en temel sorunu sanırım optimizasyon, benim söylediğim ikincil mesele ama bu konuda çalışmaların olup olmadığını da merak ediyorum.
Özetle, şu an vuruş hissiyatını artırmak, karakter animasyonlarını geliştirmek üzerine çalışmalar mevcut mu? Eğer mevcutsa yazılımcılar, dev.lar, grafik tasarımcılar şu anki durumda ne gibi sorunlar görüyor? Bunları geliştirmek kısa, orta ve uzun vade planlarında nerede yer alıyor?
Şimdiden teşekkür ediyorum cevaplar için.
Kolaylıklar.
edit: tabii ki ekibin sürekli oyunu geliştirmek için çalıştığını biliyoruz, bu konuyu açma sebebim aslında şuydu: Kısa, orta ve uzun vadede bu oyunun karakter animasyonlarının ve skill vuruş hissiyatının ne ölçüde gelişeceği hakkında kısa da olsa bilgilenmek istiyorum. Geliştirme ekibinin mevcut durumda ne gibi sorunlar gördüğünü merak ediyorum (benzer düşünüp düşünmediğimizi anlamak için), akıllarında bir imge var mı mesela? (bizim amacımız şöyle yapmak ama buraya zamanla geleceğiz gibi). Bunları bilmek oyunu daha rahat ve güvenle oynamamı sağlayacak benim açıkçası.
Yeniden teşekkürler.
Umarım herkes iyidir,
Oyuna yeni başladım, karakter animasyonlarının (koşma, zıplama, skill vurma) ve skill vuruş hissiyatının özellikle zayıf olduğunu düşünüyorum. Koşma kısmında epey iyi adımlar atılmış öncesine göre oldukça iyi ancak skill vururken hala karakterlerin ne yaptığı pek anlaşılmıyor, bu da vuruş hissiyatını zayıflatıyor. Bana göre hissiyatla ilgili en temel sorun skill casting sürelerinin çok hızlı olması, öyle ki kim hangi skilli vuruyor bunu yaparken karakter nasıl bir konuma geliyor bunların hiçbirisi belli olmuyor. Oyunun şu anki en temel sorunu sanırım optimizasyon, benim söylediğim ikincil mesele ama bu konuda çalışmaların olup olmadığını da merak ediyorum.
Özetle, şu an vuruş hissiyatını artırmak, karakter animasyonlarını geliştirmek üzerine çalışmalar mevcut mu? Eğer mevcutsa yazılımcılar, dev.lar, grafik tasarımcılar şu anki durumda ne gibi sorunlar görüyor? Bunları geliştirmek kısa, orta ve uzun vade planlarında nerede yer alıyor?
Şimdiden teşekkür ediyorum cevaplar için.
Kolaylıklar.
edit: tabii ki ekibin sürekli oyunu geliştirmek için çalıştığını biliyoruz, bu konuyu açma sebebim aslında şuydu: Kısa, orta ve uzun vadede bu oyunun karakter animasyonlarının ve skill vuruş hissiyatının ne ölçüde gelişeceği hakkında kısa da olsa bilgilenmek istiyorum. Geliştirme ekibinin mevcut durumda ne gibi sorunlar gördüğünü merak ediyorum (benzer düşünüp düşünmediğimizi anlamak için), akıllarında bir imge var mı mesela? (bizim amacımız şöyle yapmak ama buraya zamanla geleceğiz gibi). Bunları bilmek oyunu daha rahat ve güvenle oynamamı sağlayacak benim açıkçası.
Yeniden teşekkürler.
Son düzenleme: