Karakter Animasyonları Ve Skill Vuruş Hissiyatı

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
Merhabalar,

Umarım herkes iyidir,

Oyuna yeni başladım, karakter animasyonlarının (koşma, zıplama, skill vurma) ve skill vuruş hissiyatının özellikle zayıf olduğunu düşünüyorum. Koşma kısmında epey iyi adımlar atılmış öncesine göre oldukça iyi ancak skill vururken hala karakterlerin ne yaptığı pek anlaşılmıyor, bu da vuruş hissiyatını zayıflatıyor. Bana göre hissiyatla ilgili en temel sorun skill casting sürelerinin çok hızlı olması, öyle ki kim hangi skilli vuruyor bunu yaparken karakter nasıl bir konuma geliyor bunların hiçbirisi belli olmuyor. Oyunun şu anki en temel sorunu sanırım optimizasyon, benim söylediğim ikincil mesele ama bu konuda çalışmaların olup olmadığını da merak ediyorum.

Özetle, şu an vuruş hissiyatını artırmak, karakter animasyonlarını geliştirmek üzerine çalışmalar mevcut mu? Eğer mevcutsa yazılımcılar, dev.lar, grafik tasarımcılar şu anki durumda ne gibi sorunlar görüyor? Bunları geliştirmek kısa, orta ve uzun vade planlarında nerede yer alıyor?

Şimdiden teşekkür ediyorum cevaplar için.

Kolaylıklar.

edit: tabii ki ekibin sürekli oyunu geliştirmek için çalıştığını biliyoruz, bu konuyu açma sebebim aslında şuydu: Kısa, orta ve uzun vadede bu oyunun karakter animasyonlarının ve skill vuruş hissiyatının ne ölçüde gelişeceği hakkında kısa da olsa bilgilenmek istiyorum. Geliştirme ekibinin mevcut durumda ne gibi sorunlar gördüğünü merak ediyorum (benzer düşünüp düşünmediğimizi anlamak için), akıllarında bir imge var mı mesela? (bizim amacımız şöyle yapmak ama buraya zamanla geleceğiz gibi). Bunları bilmek oyunu daha rahat ve güvenle oynamamı sağlayacak benim açıkçası.

Yeniden teşekkürler.
 
Son düzenleme:

Kzika

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
23
Puanları
3
Merhaba, yukarıda yer alan görüşlerinizin üstüne şunları eklemek isterim oyunda en fantastik ve görsel seyir zevki sunan mage classı oyun içerisinde ki skill efekleri ve kiyafet çizimlerinin classın bütünlüğü ile uyuşmadığı şahsi fikrim arasında olup skill efeklerinde çalışma olduğunu güncellemelerde görmeteyiz mage classı içinde bu söz konusu mu ?

İyi çalışmalar.
 

Anthelior

Üye
Katılım
1 Nis 2022
Mesajlar
348
Puanları
43
Oyunun başından beri söylediğimiz şeylerden biriydi bu vuruş hissiyatı. Official official denip durdu, official geldi geçti değişen bir şey olmadı maalesef. Yakın zamanda da bu konuda bir gelişme olmasını beklemiyorum şahsen.
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Bence vurus hissiyatindan daha onemli bir sorun var o da klaslar arasindaki denge. Mage sinifi su an cok gucsuz. Malum oyunda senelerce mage oynamis kisiler bile gucsuz buluyor. Sirf pkda 1 parti gezip full alanla kill aliyorlar diye mage klasini maalesef cok gucsuz duruma dusurduler. Ayrica mage ve priestlerdeki stat adaletsizligine de bir cozum getirmeliler. Bu sorunlar cozuldukten sonra vurus hassasiyeti konusuna odaklanabilirler.
 

Anubis

Yeni Üye
Katılım
6 Ocak 2024
Mesajlar
21
Puanları
3
Bence vurus hissiyatindan daha onemli bir sorun var o da klaslar arasindaki denge. Mage sinifi su an cok gucsuz. Malum oyunda senelerce mage oynamis kisiler bile gucsuz buluyor. Sirf pkda 1 parti gezip full alanla kill aliyorlar diye mage klasini maalesef cok gucsuz duruma dusurduler. Ayrica mage ve priestlerdeki stat adaletsizligine de bir cozum getirmeliler. Bu sorunlar cozuldukten sonra vurus hassasiyeti konusuna odaklanabilirler.
Mage çok güçlü.
 

Anubis

Yeni Üye
Katılım
6 Ocak 2024
Mesajlar
21
Puanları
3
Tek mage oynamiyorum ki oynanmiyor zaten. Partiyle her job cok guclu. Ayrica oyunda neden asas solo oynayabiliyor bir dusun.
Çünkü asassian jobu solo oynamak için tasarlanmış olup tüm oyunlarda bu şekildedir sadece rise online özel değil bu durum
 

Anubis

Yeni Üye
Katılım
6 Ocak 2024
Mesajlar
21
Puanları
3
Tek mage oynamiyorum ki oynanmiyor zaten. Partiyle her job cok guclu. Ayrica oyunda neden asas solo oynayabiliyor bir dusun.
Karakterin skilleri bile tek atıp çıkmak için tasarlnmış ki bktığımız zaman asas dediğimiz jobun yaratılış amacı ve loru suikasttır
 

Anubis

Yeni Üye
Katılım
6 Ocak 2024
Mesajlar
21
Puanları
3
Bu oyun bir de malum oyun disinda baska hicbir oyunda asas karakteri kendine hem can hem def hem de resist basamaz ama sen bilirsin.
Karakterler o kadar dengeli ki anlatamam sana bir çok oyun oynadım tüm karakterler eşit derecede güçlü giydiği zırhları ve silahları göz önünde bulundurarak senden üstün silah ve zırh giyiyorsa ölmen normaldir
 

TatakDumTiss

Üye
Katılım
8 Nis 2023
Mesajlar
13
Puanları
3
Vuruş hissiyatı konusunda düzeltmeler yapılaibilir lakin kim ne vurduyu ogrenmek adına skill casting suresını yavaslatmak cok kötü olur. Bilakis oyunun daha hızlı hale gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Hersey 2 3 tık daha seri olmalı
 

sawasqq

Üye
Katılım
26 Ocak 2024
Mesajlar
10
Puanları
3
mage skilleri hiç akıcı değil keyif vermiyor çok yavaş vuruyor. efekleri de çok kötü nova efekti çizgi fillm efekti gibi iğrenç..
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
Vuruş hissiyatı konusunda düzeltmeler yapılaibilir lakin kim ne vurduyu ogrenmek adına skill casting suresını yavaslatmak cok kötü olur. Bilakis oyunun daha hızlı hale gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Hersey 2 3 tık daha seri olmalı
ya bence sorun karakterin elinin çok hızlı kalkıp inmesi, böyle olunca karakterin ne yaptığı belli olmuyor ve gerçeklik hissini düşürüyor bu durum. Vuruş hissiyatını en temelde karakterlerin verdiği tepkimeler sağlıyor: Karakter skill vurduğunda vücut şekli nasıl oluyor, bu hareketlere skillin vurulduğu karakter ne tepki veriyor. Bunların tamamı bizim karakterimizle vurduğumuzu bize hissetiren detaylar. Bunlar çok hızlı olup bitince bir şey anlamıyoruz. Seri olduğunda daha da anlamayacağız.

Skill casting süresinin kısaltılması damage'in karşıya daha geç işlemesi anlamına gelmiyor bu arada. Zaten bizim "combo" dediğimiz şey de "animation cancel"dan ibaret. Örneğin, şu an tamamen uyduruyorum meramımı anlatmak için, bir skillin casting süresi 3 saniye ise ama dmg 1.5 saniyede karşıya işliyorsa biz doğru zamanda animasyon iptali yapıp 1.5 saniye kazanıyoruz. Bu oyunda casting süresi (karakter vuruş yaparken vuruş yaptığı skillin animasyonu) çok hızlı damage 1.5 saniyede işliyorsa 2 saniye animasyon davranışı var. Böyle olunca çok hızlı olup bitiyor her şey hiçbir şey anlamıyoruz. Bu animasyonları karakterlerin vücutlarına göre düzenlemek bize vuruş hissiyatını verecektir, örneğin warriorlar skill vururken elindeki silah daha geriye gitsin, karakterin silahını kaldırıp indirme hızı daha yavaşlasın ki biz o hissiyatı alalım, baltayla odun keserken nasıl davranıyorsa vücudumuz buna yaklaşsın yani :D. Umarım anlatabilmişimdir derdimi.
 

EveryTimeSeeX

Yeni Üye
Katılım
9 Şub 2024
Mesajlar
1
Puanları
1
merhabalar uzun süreler benzeri olan knight online oynamış bir oyuncu olarak yeni serverların açılması ile rise online ye başladım. rogue sınıfından asas karakteri aksmaya başladım yalnız gördüğüm kadarı ile skillerin vuruşları çok yavaş kalıyo buda karakterden zevk almamızda engel teşkil ediyor. kombo yaparken skıl+r yada r+skıll yapınca skıller sanıyelık vuruluyo sanıyenın altında vurmak ıstedıgımızde bır sonrakı skılı vurmuyo bunu düzeltmenız dılegımle. yoksa bu jobu oynayan oynamaya baslayan gecmıste aldıgı zevkı yakalayamayıp bır surelıgıne kendını kandırıp ardından gıne eskı oyununa dönecektır dıye dusunuyorum.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt