Hangi yeni gelen yamadan tam verim alabildik ki ? Bu yüzden ben yeni gelen hiçbir eklentiyi denemiyorum. Tecrübeyle sabit çünkü kesin bir hatası oluyor.Biz burayıda göremedik testereleri geçtik yan odada ki mobları kestik hiçbirşey olmadı kaldık öyle 10 dk bekledim çıktım
Hangi yeni gelen yamadan tam verim alabildik ki ? Bu yüzden ben yeni gelen hiçbir eklentiyi denemiyorum. Tecrübeyle sabit çünkü kesin bir hatası oluyor.
Bir süre beklemek akıl sağlığı açısından daha uygun.
Test edene kolay gelsin. Bol bol test ediniz. En küçük detayına kadar test edin.Zaten amacın o olduğu güncelleme notunda yazıldı, drop olmayacak isteyen girer hatalarıyla test eder
teşekkür ederizTest edene kolay gelsin. Bol bol test ediniz. En küçük detayına kadar test edin.![]()
şunu eklemeyi unutmussunuz mage arkadaslar ne yazıkki bu zindanlara alınmayacak ve artık yeter zindanların zorluk seviyesini bossların HP ve DEF değerlerini arttırmak olarak çözüm bulmayınMerhaba,
Gereken notlar alınarak düzenlemeler yapılacak. Katılım sağlayan ve bildirimde bulunan tüm oyunculara teşekkür ederiz. Kaleb's Dungeon bu aşamada oyunun end-game zindanı, yani hatırı sayılır derecede kolaylaştırılmasını beklemek çok doğru olmayacaktır. Henüz oyuncuların rünleri bulunmuyor, yine klan binasından yaratıklara karşı saldırı ve savunma bonuslarını da kullanmıyorsunuz. Biraz daha hazırlık katılmanız gerekebilir. Asıl önemli olan harcanan emeğin karşılığını verecek bir zindan olması, onu da oyun yönetimi eminim sağlayacaktır.
Şu an için alınan önemli notlar:
- Kristali koruma alanında yaratıkların daha sık çıkması, her bir dalga arasında daha az süre bulunması ve toplam sürenin de buna oranla düşürülmesi.
- Yaratıkların her bir dalgada daha da güçlenmesi ve yaratık gruplarının çeşitlendirilmesi. Bir grup savaşçı iken bir grup arka saflarda uzaktan saldırabilir.
- Son dalgalarda elder gibi yaratıkların da bu gruplara eklenmesi veya tamamen bunlardan oluşan dalgaların bulunması.
- Kaleb başta olmak üzere boss'ların değerlerinin düzenlenmesi.
- Ek stratejiler eklenmesi.
Bu aşamada çok büyük değişiklikler beklemeyin. Bu zindandan güzel droplar elde edebileceksiniz. Yine sadece haftanın belirli günleri de aktif edilebilir. Örneğin; eski grup zindanı hafta içi 5 gün, KD hafta sonu 2 gün açılabilir. Diğer solo zindanlarda da benzer durumlar zindanların sayıları arttıkça olabilir. Ayrıca ileride dungeon coin'lerle belki solo zindanları hızlı bitirmek için Dungeon Pass gibi bilet alıp tek tıkla zindanı bitirebilirsiniz.
Yapılacak ve yapılabilecek şey çok, sadece ekibin biraz zamana ihtiyacı var. Şu an eksiklikleri gidermeye odaklanmış bir ekip var, iyileştirmelere daha çok ağırlık verildiğinde oyun çok daha iyi hale gelecektir.
Sevgiler
Bizde de öyle bir bugf olduBiz burayıda göremedik testereleri geçtik yan odada ki mobları kestik hiçbirşey olmadı kaldık öyle 10 dk bekledim çıktım
Zaten mageyi düşünerek hareket etmiyorlar burada. Mage de neymiş. Sorsana bakalım mage diye bir sınıfın varlığından haberdarlar mı?şunu eklemeyi unutmussunuz mage arkadaslar ne yazıkki bu zindanlara alınmayacak ve artık yeter zindanların zorluk seviyesini bossların HP ve DEF değerlerini arttırmak olarak çözüm bulmayın
oyuna mage diye bir krakter ekledınızya hiç ondan haberınız varmı..he 7 kişi toplanınca nova mova atıyoruz rakip dusuyor partılerdede sıkıntı yok birileri alıyor..sorun nemi? sorun şuki oyunu zindan onlayn yaptınız ama hıcbır zındana bizi almıyolar yahu siz bu krakteri neye gore kıme gore yaptınız bu krakteri neden yaptınız?Merhaba,
Gereken notlar alınarak düzenlemeler yapılacak. Katılım sağlayan ve bildirimde bulunan tüm oyunculara teşekkür ederiz. Kaleb's Dungeon bu aşamada oyunun end-game zindanı, yani hatırı sayılır derecede kolaylaştırılmasını beklemek çok doğru olmayacaktır. Henüz oyuncuların rünleri bulunmuyor, yine klan binasından yaratıklara karşı saldırı ve savunma bonuslarını da kullanmıyorsunuz. Biraz daha hazırlık katılmanız gerekebilir. Asıl önemli olan harcanan emeğin karşılığını verecek bir zindan olması, onu da oyun yönetimi eminim sağlayacaktır.
Şu an için alınan önemli notlar:
- Kristali koruma alanında yaratıkların daha sık çıkması, her bir dalga arasında daha az süre bulunması ve toplam sürenin de buna oranla düşürülmesi.
- Yaratıkların her bir dalgada daha da güçlenmesi ve yaratık gruplarının çeşitlendirilmesi. Bir grup savaşçı iken bir grup arka saflarda uzaktan saldırabilir.
- Son dalgalarda elder gibi yaratıkların da bu gruplara eklenmesi veya tamamen bunlardan oluşan dalgaların bulunması.
- Kaleb başta olmak üzere boss'ların değerlerinin düzenlenmesi.
- Ek stratejiler eklenmesi.
Bu aşamada çok büyük değişiklikler beklemeyin. Bu zindandan güzel droplar elde edebileceksiniz. Yine sadece haftanın belirli günleri de aktif edilebilir. Örneğin; eski grup zindanı hafta içi 5 gün, KD hafta sonu 2 gün açılabilir. Diğer solo zindanlarda da benzer durumlar zindanların sayıları arttıkça olabilir. Ayrıca ileride dungeon coin'lerle belki solo zindanları hızlı bitirmek için Dungeon Pass gibi bilet alıp tek tıkla zindanı bitirebilirsiniz.
Yapılacak ve yapılabilecek şey çok, sadece ekibin biraz zamana ihtiyacı var. Şu an eksiklikleri gidermeye odaklanmış bir ekip var, iyileştirmelere daha çok ağırlık verildiğinde oyun çok daha iyi hale gelecektir.
Sevgiler
Eğer mage sınıfının skill becerilerinde bir sorun olduğunu düşünüyorsanız, ticket sistemi üzerinden öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.oyuna mage diye bir krakter ekledınızya hiç ondan haberınız varmı..he 7 kişi toplanınca nova mova atıyoruz rakip dusuyor partılerdede sıkıntı yok birileri alıyor..sorun nemi? sorun şuki oyunu zindan onlayn yaptınız ama hıcbır zındana bizi almıyolar yahu siz bu krakteri neye gore kıme gore yaptınız bu krakteri neden yaptınız?
Bu cevaba da hayranım yalnız. Bizler sanki buraya bunları yazmadan önce hiiiçççç ticket atmadık değil mi? Hiç aklımıza gelmiyor ticket atmak. Yüzlerce ticket attıktan sonra bir aksiyon alınmadığı için isyanımızı buradan yapıyoruz. İdrak edebilseniz keşke bunları. Bu kadar basit bir cevap vermeniz ne kadar ilgisiz ve umursamaz olduğunuzu gösteriyor. Ve bu da bizleri oyundan fazlasıyla soğutuyor.Eğer mage sınıfının skill becerilerinde bir sorun olduğunu düşünüyorsanız, ticket sistemi üzerinden öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
Bu arada sadece zindan değil. Exp kasmak da eziyet şuan. Adam genel sohbet yazıyor 70+ oyuncu lazım (mage hariç) diye. Bu zaten son durumu gayet açıklar vaziyette işte...oyuna mage diye bir krakter ekledınızya hiç ondan haberınız varmı..he 7 kişi toplanınca nova mova atıyoruz rakip dusuyor partılerdede sıkıntı yok birileri alıyor..sorun nemi? sorun şuki oyunu zindan onlayn yaptınız ama hıcbır zındana bizi almıyolar yahu siz bu krakteri neye gore kıme gore yaptınız bu krakteri neden yaptınız?
row kanallarında dropları kapatın,haddar bosslarını sabit bir saate çekin gerçek oyuncuları bu şekilde mutlu edebilirsiniz zindana falan vallahi gerek yokMerhaba,
Gereken notlar alınarak düzenlemeler yapılacak. Katılım sağlayan ve bildirimde bulunan tüm oyunculara teşekkür ederiz. Kaleb's Dungeon bu aşamada oyunun end-game zindanı, yani hatırı sayılır derecede kolaylaştırılmasını beklemek çok doğru olmayacaktır. Henüz oyuncuların rünleri bulunmuyor, yine klan binasından yaratıklara karşı saldırı ve savunma bonuslarını da kullanmıyorsunuz. Biraz daha hazırlık katılmanız gerekebilir. Asıl önemli olan harcanan emeğin karşılığını verecek bir zindan olması, onu da oyun yönetimi eminim sağlayacaktır.
Şu an için alınan önemli notlar:
- Kristali koruma alanında yaratıkların daha sık çıkması, her bir dalga arasında daha az süre bulunması ve toplam sürenin de buna oranla düşürülmesi.
- Yaratıkların her bir dalgada daha da güçlenmesi ve yaratık gruplarının çeşitlendirilmesi. Bir grup savaşçı iken bir grup arka saflarda uzaktan saldırabilir.
- Son dalgalarda elder gibi yaratıkların da bu gruplara eklenmesi veya tamamen bunlardan oluşan dalgaların bulunması.
- Kaleb başta olmak üzere boss'ların değerlerinin düzenlenmesi.
- Ek stratejiler eklenmesi.
Bu aşamada çok büyük değişiklikler beklemeyin. Bu zindandan güzel droplar elde edebileceksiniz. Yine sadece haftanın belirli günleri de aktif edilebilir. Örneğin; eski grup zindanı hafta içi 5 gün, KD hafta sonu 2 gün açılabilir. Diğer solo zindanlarda da benzer durumlar zindanların sayıları arttıkça olabilir. Ayrıca ileride dungeon coin'lerle belki solo zindanları hızlı bitirmek için Dungeon Pass gibi bilet alıp tek tıkla zindanı bitirebilirsiniz.
Yapılacak ve yapılabilecek şey çok, sadece ekibin biraz zamana ihtiyacı var. Şu an eksiklikleri gidermeye odaklanmış bir ekip var, iyileştirmelere daha çok ağırlık verildiğinde oyun çok daha iyi hale gelecektir.
Sevgiler