Muti
Üye
- Katılım
- 12 Kas 2020
- Mesajlar
- 223
- Puanları
- 43

Merhaba.
Oyunda level kasmak kolay, item kasmak zor olursa bence yeni başlayan oyuncular için cazip bir durum olur. Yeni başlayan bir oyuncu oyuna başlayıp hızlıca 70 lvl'e ulaşabilir ve ortalama sayılacak itemlerle PK'ya katılabilir.
Bu öneriyi şundan dolayı sunuyorum: Oyun yönetimi "trade kapalı olursa yeni başlayan oyuncu nasıl gelişecek" demişti. Level kolay, item zor sistemde başkasından TL veya dostluk karşılığı item almadan da yeni oyuncular gelişebilir. Ayrıca ne kadar çok oyuncu PK'ya dahil olursa o kadar fazla kostüm ve görsel satarsınız.
İtem neden zor olmalı?
Oyun açıldıktan 15 gün sonra yeni bir oyuncu twitch'ten oyunu izleyip "oha herkeste +7 reaper var, ben çok geç kalmışım" deyip oyuna başlamaktan vazgeçecektir. Ama item zor olur da ilk +7 reaper'i sunucunun 3. ayı görürsek böyle bir sorun olmaz ve oyuncu trene atlar, oyuna başlar. Bu arada upgrade de aşırı zor olmalı tabii.
Level'in kolay, itemin zor olduğu, trade'in kapalı olduğu bir oyunda kimse "eşitsizlikten" söz edemez.
Üstüne basarak söylüyorum: Bir oyuncuya oyunu bıraktıran veya oyuna yeni başlamaktan alıkoyan en önemli neden eşitsizlik.
Sırf alfa-2'de belki 100.000 TL'lik item ve gold bar satıldığını düşünüyorum. Eğer böyle bir pazar oluşturup bundan pay almak istiyorsanız lütfen baştan belli edin çünkü bize bu yolun başında sadece görsel ve kostüm satacağınızı, TL ile bir şey alınıp satılamayacağını söylemiştiniz. Bu vaatlerinizde esneme görülüyor. Ayrıca emin olun böyle bir sistemde 1 ay para kazanırsınız 2. ay 0 çekersiniz. Rise Online global bir mmorpg mi olacak yoksa mevcutta başka bir oyunun sahibi olduğu pazara ortak mı olmaya çalışacak? Hayırlısı olsun.
Oyunda level kasmak kolay, item kasmak zor olursa bence yeni başlayan oyuncular için cazip bir durum olur. Yeni başlayan bir oyuncu oyuna başlayıp hızlıca 70 lvl'e ulaşabilir ve ortalama sayılacak itemlerle PK'ya katılabilir.
Bu öneriyi şundan dolayı sunuyorum: Oyun yönetimi "trade kapalı olursa yeni başlayan oyuncu nasıl gelişecek" demişti. Level kolay, item zor sistemde başkasından TL veya dostluk karşılığı item almadan da yeni oyuncular gelişebilir. Ayrıca ne kadar çok oyuncu PK'ya dahil olursa o kadar fazla kostüm ve görsel satarsınız.
İtem neden zor olmalı?
Oyun açıldıktan 15 gün sonra yeni bir oyuncu twitch'ten oyunu izleyip "oha herkeste +7 reaper var, ben çok geç kalmışım" deyip oyuna başlamaktan vazgeçecektir. Ama item zor olur da ilk +7 reaper'i sunucunun 3. ayı görürsek böyle bir sorun olmaz ve oyuncu trene atlar, oyuna başlar. Bu arada upgrade de aşırı zor olmalı tabii.
Level'in kolay, itemin zor olduğu, trade'in kapalı olduğu bir oyunda kimse "eşitsizlikten" söz edemez.
Üstüne basarak söylüyorum: Bir oyuncuya oyunu bıraktıran veya oyuna yeni başlamaktan alıkoyan en önemli neden eşitsizlik.
Sırf alfa-2'de belki 100.000 TL'lik item ve gold bar satıldığını düşünüyorum. Eğer böyle bir pazar oluşturup bundan pay almak istiyorsanız lütfen baştan belli edin çünkü bize bu yolun başında sadece görsel ve kostüm satacağınızı, TL ile bir şey alınıp satılamayacağını söylemiştiniz. Bu vaatlerinizde esneme görülüyor. Ayrıca emin olun böyle bir sistemde 1 ay para kazanırsınız 2. ay 0 çekersiniz. Rise Online global bir mmorpg mi olacak yoksa mevcutta başka bir oyunun sahibi olduğu pazara ortak mı olmaya çalışacak? Hayırlısı olsun.