Başka bir konuda mage teklileri için 65 capteki gibi vuruyor hiç hasar güncellemesi gelmedi demişlerdi bu gün tekrar kontrol ettim bütün teklemeker novanın yarısından biraz fazla hasar veriyor ve birbirlerine çok yakın hasarlar veriyorlar.
Muhtemelen slot mafyalarınından çekinerek hasar arttırılmadı ama şuan aynı adamlar okçu olarak aynı şeyi yapabiliyor. Bir buff gelmesi lazım ama dengeyi tutturmak adına bir önerim var hasar farm için biraz arttırılsın en azından 60 novasına yakın hasar seviyesine getirilsin 68 teklisi de 60-70 novalarının ortalaması hasara getirilsin pk tarafını dengelemek adına warrior ve priestteki vuruş skillleri gibi inflicts 100-200-300 damage (doesn't work on monsters) ibaresiyle bir true damage getirilirse hem slottaki hasarı uçuk seviyelere çıkmaz hemde pk alanında komik hasarlar çıkarmak yerine oyuncuyu bir tık daha tatmin eder. Hatta o true damage kısmı sabit olmak yerine 2x 3x elemental damage şeklinde ayarlanırsa full chaos setli lunas 7li adamla wood 9 lu adam arasında hasar farkı olur. Aynı elemental damage x2-3x muhabbeti staff yeteneklerine gelirse görev silahıyla düzgün bir unique staff arasında da dişe dokunur bir hasar farkı ortaya çıkar.
Bu konudan bağımsız olarak warrior ve rogue sınıfı hp verdiği zaman mana kazanıyor mage ve priest aynı şekilde int verince azda olsa can artışı getirilirse diğer joblar gibi isteyen 2 stat oynayabilir yada bpler ve mageler candan tamamen feragat etmek zorunda kalmadan epik setleri kullanabilir.
Oyun hala erken erişimde görünüyor tamamen çıktıktan sonra stat sisteminde radikal değişiklikler yapılamayacağı için 3 stat işine bir çözüm bulunmalı 20 senelik sistemin çok kusuru var.
Muhtemelen slot mafyalarınından çekinerek hasar arttırılmadı ama şuan aynı adamlar okçu olarak aynı şeyi yapabiliyor. Bir buff gelmesi lazım ama dengeyi tutturmak adına bir önerim var hasar farm için biraz arttırılsın en azından 60 novasına yakın hasar seviyesine getirilsin 68 teklisi de 60-70 novalarının ortalaması hasara getirilsin pk tarafını dengelemek adına warrior ve priestteki vuruş skillleri gibi inflicts 100-200-300 damage (doesn't work on monsters) ibaresiyle bir true damage getirilirse hem slottaki hasarı uçuk seviyelere çıkmaz hemde pk alanında komik hasarlar çıkarmak yerine oyuncuyu bir tık daha tatmin eder. Hatta o true damage kısmı sabit olmak yerine 2x 3x elemental damage şeklinde ayarlanırsa full chaos setli lunas 7li adamla wood 9 lu adam arasında hasar farkı olur. Aynı elemental damage x2-3x muhabbeti staff yeteneklerine gelirse görev silahıyla düzgün bir unique staff arasında da dişe dokunur bir hasar farkı ortaya çıkar.
Bu konudan bağımsız olarak warrior ve rogue sınıfı hp verdiği zaman mana kazanıyor mage ve priest aynı şekilde int verince azda olsa can artışı getirilirse diğer joblar gibi isteyen 2 stat oynayabilir yada bpler ve mageler candan tamamen feragat etmek zorunda kalmadan epik setleri kullanabilir.
Oyun hala erken erişimde görünüyor tamamen çıktıktan sonra stat sisteminde radikal değişiklikler yapılamayacağı için 3 stat işine bir çözüm bulunmalı 20 senelik sistemin çok kusuru var.