İstek Mage karakteri hakkında düşündüklerim

KurTLeader

Üye
Katılım
2 Kas 2021
Mesajlar
1
Puanları
1
Hoş geldiniz arkadaşlar öncelikle şunu söylemek isterim ekran kartım yetersiz olduğu için video cekemedigim için mecbur forumda yazılı olarak anlatmak istiyorum.

yayın açacak kadar internetimde iyi değil küçük yerde yaşıyorum.



mage karakterini konuşmak istiyorum ice ve fire denedim karakter silme çalışmadığı için lightning deneyemedim.




ice Mage

skill sesleri: Bazı skiller gerçekten içe attığımı hissettiriyor (ice blast,Freezing Meteor,İce surge ve frozen wave) ama diğerlerinin sesi buz sesi gibi gelmedi bana

skill effectleri: GM yayınlarını izledigime göre skill effect satacaginizi duyduğum endiselenmiyorum ama genede eleştirmem gerektiğini düşündüm sonuçta eleştirmek için alfa var.

skill effecler çok kısa sürüyor kendimi warrior oynuyormuş gibi hissediyorum biraz uzun sürse mage olduğumu hissedeceğim. ve bazı skill effectleri çok sade ve yetersiz(Frozen,Wand of ice,Glacier blow,ice surge,Glacier wave,ice bolt,ice ball,glacier shock ve frozen kiss)



skill açılma seviyeleri: ben bazı kategorilerin bu konuda avantajlı olması gerektiğini düşünüyorum eğer ice mage oynuyorsak yani saldırı gücü düşük pvp/pve de böyle olacaksa skillerin erken açılması gerektiğini düşünüyorum fire,ice ve lightning hepsinin neredeyse skilleri aynı seviyede açılıyor. haksızlık olduğunu düşünüyorum. mesela ( wand of ice ,ice blast ve frost wave ) daha erken açılmalı ki seçilme konusunda + puanda olsun.



skill uzaklığı ve debuff: ice mage olduğuna göre amacı yavaşlatmak olduğuna göre diğer elementlere göre daha uzağa atabilmeli ve tek özelliği bu olmamalı yani eğer mage karateri debuff skilleri olmayacaksa bu karakterin ismi mage yerine elementalist olmalıdır, örnek olarak (bir yetenek kullandığında % 30 ihtimalle rakibin saldırı gücünü %40 azaltır,%50 ihtimalleri can puanlarını %20 düşürür, %10 ihtimalle rakibi geri iter ) gibi ve bazı skillerde böyle 3 ihtimalden biri % olarak aktif olabilir debuff olarak sayabiliriz.



İce wall: marketten aldığımız def yeteneği ile beraber çalışmıyor bu yüzden kullanmanın çok avantajı yok beraber basilabilmeli buda haksızlık olmuş fire de böyle bir skill görmedim ice da var ama def yeteneği ile kullanılmıyor ise bir anlamı yok.
Fire mage

skill sesleri(sun blast)

sun blast: ses olarak rüzgar sesi geliyor ama ateş sesi gelmiyor ve effect olarak sanki rüzgar elementi varmış da onun skill i gibi geldi.

skill effecleri: sun blast,hell fire,flameburst,fire wave,fire bolt ve fire ball hariç gerisi güzel olmuş.

fire mage yetenek olarak zehir konusunda yetersiz ve dediğim gibi debuff tarzı hem saldırı ve debuff özelliği olmalı bazı skiller. fire hakkında fazla birşey konusmam gerekmiyor çünkü amacı zaten saldığı gücü ve zehir slow ya da stun olayı yok.

lightning deneyemedim tek söylemem gereken şey pve konusunda sıkıntı çekmesin yeterli olayı pvp zaten

Mage

element konusunda yetersiz olduğunu dusunuyorum. her mmorpg de olduğu gibi burdada fire ice ve lightning var birde arcane gelecekmiş.seçenek çok olmalı rüzgar,su,,doğa... priest de bile böyle element olayı olabilir.
ve skill kategorisi olmai örneğin 10,20,25,30,35... lvl da 3,4... tane skill den birini seçmeliyiz daha ayrıntılı olur ve nerf ve buff sistemide olursa her güncellemede seçimler degisir. her karakter için harika olur bu sayede oyunculuk tecrübesi ayrılmış olur.

başlangıç 4 karakter yeterli ama yinede en az 10 karakter ve 5 skill kategorisi zamanla geleceğini tahmin edebiliyorum.

2 den fazla ırk oyunun hikayesine göre gelebilir tahminlerim arasında.

solo oynamak ve alan ya da tek rakibe yogunlasmak: solo oynamak isteyebiliriz bu yuzden element icinde 2 ya da 3 kategori olmali ornek( alan etkili hasar ve tek rakibe yogunlasmak) gibi ya da destek secenegi priest gibi


Genel olarak

oyunun ortam sesleri harika olmuş su,yağmur,şelale ve hayvan sesleri,müzik çok yorucu bunaltıyor ama ortam sesleri harika.

pet binek sistemi harika zindanlarda pet ve binek cagiramiyorsunuz bunun yerine mesela zindanlarda ganimet toplamak için kanatlara özellik gelebilir örnek( zindanlarda ganimetleri elde etmede yardımcı olur) gibi özellik gelebilir kanat zindanda ganimet toplamak için ise yarayabilir. mage olarak death zindan denedim. esyalarim tamir olması gerektiğinde yürüyerek başlangıç noktasına dönmem çok koydu oda duzeltilebiir ya da bazı binekler zindanlarda cagirilabilir.

kosmetik olarak harika olmus begenmedigimiz kosmtikleri konusmaya gerek yok zaten devamli yeni kozmetik gelecektir

meslek sistemi: çok kafa karistiyor maden kazmak için 3 kazma aldım sırayla deniyorum bazı madenleri kazmiyor 3 yerine 1 tane olsa kafamız karışmayacak + basarak ismi ve yeteneği değişebilir ( belkide ben anlamamış olablirim :) )

koleksiyon kategorisi gelebilir ve koleksiyonlar buff ya da skill verebilir soyle dusunmek gerek hem karakterilerin skilleri olmali hemde elde edilebilen skiller olmali.

petlere skill çıkarmak gibi bir olay olmalı boos,yaratık,event ya da durduk yere haritada wildstar da olduğu gibi küçük zindan olabilir sırayla yaratikleri keseriz en son boos çıkar keseriz ve ödülümüzü alırız. bu seçenekler ile petlerimize skill cikarabliriz örnek ( pvp haritasında % olarak 200,500,1000 ve 2000 can korunması verir.) böyle skiller ekleyebiliriz sonuçta mmorpg oynayacağız herkes eşit olsun sadece yetenekler konuşsun istersek moba oynayalım.

eşyalarda bile eşyaya özel skill olmalı diye düşünüyorum bazı eşyalar özellikleri düşük ama skill i harika olabilir tercih edebiliriz.

şimdilik düşündüklerim, öneri ve isteklerim bu kadar yazım yanlısı yaptıysam özür dilerim korece klavye kullanıyorum türkçe karakter yok program ile düzeltiyorum herkes e saygılar ve esenlikler dilerim.
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt