İstek Mage oynanış sorunları hakkında (DÜZELTİLDİ)

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
852
Puanları
93
Merhaba ;
Bir çok kişinin Mage hakkında şikayetlerine şahit oldum bunun hakkında bir konu açmak istedim.
Oyuncular alan çemberinin yeşil noktasına odaklanmış durumda çemberin arkasında ekstra alan mesafesi var aslında oyuncular bunun farkında bile değil.
Magenin alan hasarları baştan sona test edilip dengelenmeli. Tek meteorla Warrior partye tek atmaması lazım.

DÜZELTİLDİ "60 Sun Blast(nova)" bu yetenek uzak menzilli sınıflara karşı(okçu) ve mele priestlerinin healini baitlemek için kullanılabilen bir yetenek ve bunun mesafesi 25 metre çok kısa kalır okçularada uzatmak isteyeceksiniz bunu yeterli değil. 25 metreden 28-29 metre arası çıkarılması lazım.



DÜZELTİLDİ "70 Meteor(25metre)" en yüksek seviyeli ani hasar çıkaran alan yeteneği ve Melelere karşı etkili olması beklenen bir yetenek aşağıda belirttiğim gibi mesafesi gayet yeterli. 25 metre olması neden iyi ? Çünkü 30 metre olduğunda mele içeri giremeden ölüyordu şimdi en azından içeri girebiliyor artık. Priest debuff yetenekleride 25 metre olduğu için ikiside eşit çalışabilecektir.

DÜZELTİLDİ Mage staff aşağıdaki videodada belirttiğim gibi aşırı kısa mesafeye vuruyor. Bir meleye staff atması çok zor. Tam dibine girmesi lazım. Dibine girersede tek yiyecek 1metre yeterli değil Reaper mesafesi 2 metreye çıkarılmalı büyücü olduğu için biraz mesafesinin arttırılması sorun olmayacaktır.

DÜZELTİLDİ En çok rahatsız olduğum konu Mage ve Priest neden en düşük seviye eşyaları takıyor. Diğer oyunda olan şeylerin aynısı buradada olacak diye bir kaide yok. Bence Warrior ve Rogue gibi olsun Setleri yükseldikçe güçleri artsın. Stat puanlarından mp kaldırılsın. İnte verdikçe mp bonusu artsın. Magelerde yüksek seviye zırhlar takınca daha güçlü olsunlar.

DÜZELTİLDİ Ben Priest oyuncusuyum imperial +8 set var ben bunu takmak istemiyorum daha kötü çünkü 5.5k canım oluyor. En düşük seviye setleri takıyorum full hp veriyorum immortality ile 10250k canım oluyor. Defansımda fazla oynamıyor. Bu kafadan kurtulmamız lazım bende yüksek seviye zırh takmak istiyorum ama oyun bizi düşük seviye eşya takmaya itiyor. Stat sisteminden dolayı.


 
Son düzenleme:

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
760
Puanları
93
Eşya sisteminde sana katılıyorum. Şu an yeni eşya sistemi yapılıyor. Umarım bu olay değişir. Mage de güzel zırhlar, silahlar takabilmeli. Buna bağlı olarak hasar & defans dengesi yapılabilir. Mage karakterler kırılgan bir karakterdir her oyunda olduğu gibi anlık olarak yüksek dps çıkarırlar ama defansları düşüktür. Zırhlarda buna göre ayarlanıp dpsleri bu oranda artırılabilir. Yakın bir zamanda zaten bu stat sisteminin de değişeceğine inanıyorum. Bakalım bekleyip göreceğiz.
 

AzametAbi

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
49
Puanları
18
Mesafe konusuna katılıyorum warrior sınıfında denemedim ama asas ve mage çok yakından saldırı yapabiliyor özellikle mage için çok kötü
 

Nart

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
369
Puanları
63
Şunu da ekleyelim;

Magenin nova atıp escape atmasının, asasların karşı ırk basede savage town atmasından hiç farkı yok. İkisi de PK ruhuna zarar veriyor. Gate skilleri yeniden düzenlenmeli.

Çıkın artık şu malum oyun sarmalından.
 

BelaOkuyan

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
134
Puanları
28
bir kaç konuya yazmıştım, eski oyundaki tp mage gibi karakterlerin oluşumunu isteme ve oyunun mage oyununa dönememesi gibi düşüncede olabilirler. bunun çözümü basit:
her karakterde hp abanana fiziksel defans, int abanana resist verilsin.
mage zırhları düşük defansa sahipler bu zırhları giyip full mp abanmak mageyi tanrı yapmaz. düşük defans düşük hp max atak oluyor. nova hasarlarını tekli skillere göre düşük tutarsınız, örneğin şuan paper giyinip full mp abananların vurduğu güç tekli skillerde geçerli olup, int mp vermiş kişilerin vurduğu güçle eşit nova hasarı belirlenmelidir. yani novalar tekli skill kadar vurmamalıdır.

bu denge ile mp kaldırılıp sadece inte verilerek oluşturulan mage sadece party charı olmaktanda çıkar. kitleme yavaşlatma yeteneği ile bir mage karşısındakini teke tekde yanına yaklaştırmadan kafa tutabilir. novalarda sadece grupça işe yaramış olur.

tp mage olmak isteyen zırh istediği kadar int verip geri kalanını hp ye vererek hp nin eklediği defans ile tp mageliğini sürdürebilir.
 

morganlefay

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
274
Puanları
63
Şunu da ekleyelim;

Magenin nova atıp escape atmasının, asasların karşı ırk basede savage town atmasından hiç farkı yok. İkisi de PK ruhuna zarar veriyor. Gate skilleri yeniden düzenlenmeli.

Çıkın artık şu malum oyun sarmalından.
Malum oyunda damage yersen Town atamazsın diye bir mevzu yok. Canın %50 nin altındaysa Town atamıyorsun sadece onun dışında her Job tek tuşla anında Town atabiliyor damage yese bile. Burada sadece priest ve mageler Town atabiliyor ki escape animasyonu neredeyse 1.5 sn, ayrıca atarken el düşme ihtimali de var. İstiyorsunuz ki her şey warriorun lehine olsun, kukla gibi duralım Z den warrior kessin.
 

Nart

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
369
Puanları
63
Malum oyunda damage yersen Town atamazsın diye bir mevzu yok. Canın %50 nin altındaysa Town atamıyorsun sadece onun dışında her Job tek tuşla anında Town atabiliyor damage yese bile. Burada sadece priest ve mageler Town atabiliyor ki escape animasyonu neredeyse 1.5 sn, ayrıca atarken el düşme ihtimali de var. İstiyorsunuz ki her şey warriorun lehine olsun, kukla gibi duralım Z den warrior kessin.
Siz de istiyorsunuz ki uzaydan vuralım sonra gate atalım kimse bize dokunmasın BPmize bakalım. Yok öyle yağma. Ko kafasından çıkın dediğim şey şu, kendinizi düşünmeden malum oyundaki PK zevkini kaçıran şeyleri törpüleyin, birlikte törpüleyelim. Warrior berserker mesela ben hiç bir zaman istemeyeceğim v.b

Sen de okçular novadan kaçıyor diye şikayet ediyorsun aynı şey?
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt