1- 3 stat mevzusu,
bu kısım biraz battle priestleride ilgilendiriyor. Rogue ve Warrior hp verip mana kazanabiliyorsa bu iki sınıfta int vererek hp kazanabilmeli. gerekirse intten gelen resistler kaldırılsın veya azaltılsın ama normal şekilde diğer sınıflar gibi 2 stat oynanabilir hale getirilmesi lazım. (warrior hp verdiğinde canı daha fazla manası daha az artar rogue dengeli gider mage ve priesttede tam tersi manası fazla canı az artacak şekilde ayarlanabilir)
2- 85 cap'e göre hasar güncellemesi (Acil)
şuan mage alan yetenekleri hariç çokça bahsedildiği gibi komik damageler vurmakta. 68 teklisi meteorun yarısı kadar vuruyor resmen. görev bowlu adam 255mp'li crafted setli benle aynı vuruyorsa bu sınıf özellikle zayıf bırakılmıştır. acilen hasarları 65 capten 85'e uygun olacak şekilde düzenlenmesi gerekiyor.
3- zindanlar
(acil)
Darkness Cavern diyor ve susuyorum. ya hadi soloyu alanla döndük son bosstada 348263574 tane hp potu yakarak bitirdik eyvallah ama bu darkness caverni mageler dönemesin diye mi dizayn ettiniz ranged yaratıklar bari yakıncı olsun yine razıyım. resmen işkence çekiyoruz acilen düzenleme gelmesi lazım.
4- Elit itemlerin chara etkisini hissedememek.
bana chaos setler lunaslar daha nasip olmadı yeni sayılırım ama şöyle bir durum var görev itemleri ve 7 mp takılarla şuan crafted elder +7 set magus set warlock ring warlock earring ve belt of wistomlu hysterial +6'lı halim arasında anlamlı bir fark yok. aynısını benimki gibi gariban paket charla lunaslı chaouslu charlar arasındaki hasar farkı içinde söylendiğine çok şahit oldum.
üst segment eşya aldıkça diğer sınıflar gibi güçlendiğimizi hissedemiyoruz. Elemental damage ve staff Ap'sinin etkisiyle parantez içindeki Magic Power'ın etkisinin yükseltilmesi gerekiyor.
5- Master yetenekleri,
master 15 direk master 2 gibi olmalıydı. kasarken bile row harici çok kullanışlı değil PKda basıp içinde bekleyebilen olduğunu sanmıyorum.
Kaleb's Silance yeteneği,
bu yetenekle susturulan adamın kendi cure'ünü alamaması gerekiyor. partisindekiler yine alsın ama yetenek bitene kadar kendi kendine cdsiz cure yeteneğiyle master iptal etmek bu yeteneğide biraz gereksiz sınıfına sokuyor.
6- Yaratıkların uzaktan vurana 500 metreden nükleer saldırı düzenlemesi (acil),
Mage ile mantıken önden dayanıklı sınıflar saldırırken arkadan sürekli hasar vermemiz gerekiyor (hoş okçu z2 yapsa daha başarılı olur şu hasar oranlarıyla ama olsun) yahu yaratık neden 1-2 seyirip normalde 1k vuracakken 2-2.5k vuruyor? Zindanda bosslara zehir stacklemek yerine sırtlarını sıvazlar gibi damage atan staffımla vurunca 1 kere yatma tehlikesi geçirmiyorum iki zehir atıp uzaktan teklileri vurunca bossların içinden critik basılı full itemli asas çıkıyor hemde menzilli savage vuruyor
Normal oynanış olarak şimdilik aklıma gelenler bunlar. elbette daha çok sorun var ama hasarla ve zindanla ilgili kısım gerçekten mide bulandırır vaziyette. pk ile ilgili sorunları
https://forum.riseonlineworld.com/k...unda-kalan-magelerin-baslica-sorunlari.17640/ bu konuda detaylıca ele aldılar. en yakın zamanda gerekli düzenlemelerin yapılmasını umuyorum.
bu kısım biraz battle priestleride ilgilendiriyor. Rogue ve Warrior hp verip mana kazanabiliyorsa bu iki sınıfta int vererek hp kazanabilmeli. gerekirse intten gelen resistler kaldırılsın veya azaltılsın ama normal şekilde diğer sınıflar gibi 2 stat oynanabilir hale getirilmesi lazım. (warrior hp verdiğinde canı daha fazla manası daha az artar rogue dengeli gider mage ve priesttede tam tersi manası fazla canı az artacak şekilde ayarlanabilir)
2- 85 cap'e göre hasar güncellemesi (Acil)
şuan mage alan yetenekleri hariç çokça bahsedildiği gibi komik damageler vurmakta. 68 teklisi meteorun yarısı kadar vuruyor resmen. görev bowlu adam 255mp'li crafted setli benle aynı vuruyorsa bu sınıf özellikle zayıf bırakılmıştır. acilen hasarları 65 capten 85'e uygun olacak şekilde düzenlenmesi gerekiyor.
3- zindanlar
Darkness Cavern diyor ve susuyorum. ya hadi soloyu alanla döndük son bosstada 348263574 tane hp potu yakarak bitirdik eyvallah ama bu darkness caverni mageler dönemesin diye mi dizayn ettiniz ranged yaratıklar bari yakıncı olsun yine razıyım. resmen işkence çekiyoruz acilen düzenleme gelmesi lazım.
4- Elit itemlerin chara etkisini hissedememek.
bana chaos setler lunaslar daha nasip olmadı yeni sayılırım ama şöyle bir durum var görev itemleri ve 7 mp takılarla şuan crafted elder +7 set magus set warlock ring warlock earring ve belt of wistomlu hysterial +6'lı halim arasında anlamlı bir fark yok. aynısını benimki gibi gariban paket charla lunaslı chaouslu charlar arasındaki hasar farkı içinde söylendiğine çok şahit oldum.
üst segment eşya aldıkça diğer sınıflar gibi güçlendiğimizi hissedemiyoruz. Elemental damage ve staff Ap'sinin etkisiyle parantez içindeki Magic Power'ın etkisinin yükseltilmesi gerekiyor.
5- Master yetenekleri,
master 15 direk master 2 gibi olmalıydı. kasarken bile row harici çok kullanışlı değil PKda basıp içinde bekleyebilen olduğunu sanmıyorum.
Kaleb's Silance yeteneği,
bu yetenekle susturulan adamın kendi cure'ünü alamaması gerekiyor. partisindekiler yine alsın ama yetenek bitene kadar kendi kendine cdsiz cure yeteneğiyle master iptal etmek bu yeteneğide biraz gereksiz sınıfına sokuyor.
6- Yaratıkların uzaktan vurana 500 metreden nükleer saldırı düzenlemesi (acil),
Mage ile mantıken önden dayanıklı sınıflar saldırırken arkadan sürekli hasar vermemiz gerekiyor (hoş okçu z2 yapsa daha başarılı olur şu hasar oranlarıyla ama olsun) yahu yaratık neden 1-2 seyirip normalde 1k vuracakken 2-2.5k vuruyor? Zindanda bosslara zehir stacklemek yerine sırtlarını sıvazlar gibi damage atan staffımla vurunca 1 kere yatma tehlikesi geçirmiyorum iki zehir atıp uzaktan teklileri vurunca bossların içinden critik basılı full itemli asas çıkıyor hemde menzilli savage vuruyor
Normal oynanış olarak şimdilik aklıma gelenler bunlar. elbette daha çok sorun var ama hasarla ve zindanla ilgili kısım gerçekten mide bulandırır vaziyette. pk ile ilgili sorunları
https://forum.riseonlineworld.com/k...unda-kalan-magelerin-baslica-sorunlari.17640/ bu konuda detaylıca ele aldılar. en yakın zamanda gerekli düzenlemelerin yapılmasını umuyorum.
Son düzenleme: