İstek Mage Staf Skili ve LR kitleme problemi.

LustWhissKy

Üye
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
22
Puanları
3
Merhaba, mage karakteri için fark ettiğim ve oynanışı ciddi oranda etkileyen bazı eksikleri belirtmek istiyorum.

STAF SKILI:
Mage karakteri için, Staf Skili kullanırken rakip karakterin dibine girmemiz gerekiyor. Etrafında belli alanda dolanarak vuruş yapılamıyor. Staf skilinin rangesi biraz arttırılmalı. Sonuçta mage staf skili bu. Bir bıçak rangesi kadar kısa olmamalı.

LR KİTLEME:
Mage karakteri için, Rakip karakter kitlendiği zaman pot basabiliyor ve skil vurabiliyor. Hiçbir şekilde bunu yapamıyor olması gerekiyor. Aksi taktirde kitlenmiş olmanın bir anlamı olmuyor.

ICE Glacier YAVAŞLATMA:
Mage karakteri için, Rakip karakterin çok düşük glacier savunması olmasına rağmen ICE yemiyor, yani yavaşlamıyor.

158 INT - Stat Problemi:
Mage oynayan arkadaşlar malum oyundan da bildiği üzere, mage karakterin yüksek seviyeli zırhları çok fazla INT puanı istiyor ve bu sebepten mageler bu zırhları giyemiyor ve hiçbir değerleri olmuyor. Mage, 158 INT verdiği zaman çok ciddi hasar kaybı yaşıyor, Bu seferde düşük zırh giymek zorunda kalıyor ve canı ve savunması çok düşük kalıyor. Zaten Mage canı ve savunması düşük olan bir karakter, ayrıca zırhlarını giyemiyor olması çok kötü bir sorun yaratıyor ve mage zırhların oyunda hiçbir değeri kalmıyor.

Bu konuda daha tecrübeli arkadaşlarımız yorum olarak görüşlerini belirtirse eklemeler veya başka öneriler yaparlarsa çok sevinirim.

Not: Düzeltilen problemler var ise kusura bakmayın ve lütfen bildirin.
 

BelaOkuyan

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
133
Puanları
28
magenin hem int hemde mp vermesi kadar saçma birşey yok. zaten hp si az, zırhınıda asas kadar defans yapcak değilsin. hp abanan adama hp verdiğinden dolayı fiziksel defans eklersin, vermezse zırhın defansı kadar kalır. atağını mageye yakışacak güçte yaparsın al sana mmo ya yakışır mage. sadece inte vermek bence yeterli. mp bonus başlı başına saçmalık.

ayrıca alan skilli ile tekli skill in aynı vurmasıda doğru değil. tekli skiller her zaman daha fazla vurmalı.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Yeni gelen patchle birlikte staff 3 metreye çıkarıldı bu sorun çözüldü. Mage Lr ve ice - Warrior "Maim" ayakkırma ve master 2 "skeawer" yetenekleri tutmuyor. Bunların iyileşmesi lazım buna katılıyorum.
 

okanozcan

Üye
Katılım
16 Nis 2021
Mesajlar
186
Puanları
43
Lr magenim kilitmesi gerekiyor kesinlikle. Böylelikle solo mage sayısı artar oyunda diye düşünüyorum.
 

LustWhissKy

Üye
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
22
Puanları
3
magenin hem int hemde mp vermesi kadar saçma birşey yok. zaten hp si az, zırhınıda asas kadar defans yapcak değilsin. hp abanan adama hp verdiğinden dolayı fiziksel defans eklersin, vermezse zırhın defansı kadar kalır. atağını mageye yakışacak güçte yaparsın al sana mmo ya yakışır mage. sadece inte vermek bence yeterli. mp bonus başlı başına saçmalık.

ayrıca alan skilli ile tekli skill in aynı vurmasıda doğru değil. tekli skiller her zaman daha fazla vurmalı.
Kesinlikle, Belki Malum oyunda bu böyledir ama zaten eski bir MMO, biz Rise Online'de daha yenilikçi daha ince düşünülmüş bir oyun bekliyoruz. Bu yüzden mage ve priest için INT satında ciddi düzenlemeye gidilmeli. Belli bir mana havuzu için zaten INT vermemiz gerekiyor ama bu kadar fazla verince Mage çok güçsüz kalıyor. Bu oyunda sadece Alan atarak parti halinde gezen mageler yok.
 

LustWhissKy

Üye
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
22
Puanları
3
Yeni gelen patchle birlikte staff 3 metreye çıkarıldı bu sorun çözüldü. Mage Lr ve ice - Warrior "Maim" ayakkırma ve master 2 "skeawer" yetenekleri tutmuyor. Bunların iyileşmesi lazım buna katılıyorum.
Evet kesinlikle oyunun genelinde ''Crowd control'' skilleri çalışmıyor. Bunlar düzeltilmeli. Yapımcıların bizim görüşlerimizi gerekten dikkate aldığını görüyoruz gelen düzeltmelerde. Çok başarılı gerçekten tebrik ederim.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt