makrokontrol
Yeni Üye
- Katılım
- 10 Şub 2024
- Mesajlar
- 1
- Puanları
- 1

Selamlar. Levo'nun yayınında gördüm sanırım makrolardan şikayet ediliyor, birileri kullanmayı sürdürüyormuş.
Öneri sunmak için bu hesabı açtım, oyunu oynamıyorum sadece izleyiciyim.
Yazılım sistemleri kuran biri olduğum için her problemin nasıl çözüleceğine, oluşan çözümlere dair nasıl karşı argümanlar oluşturulabileceğine dair az çok fikir yürütebiliyorum. Bu yüzden makro gibi yaygın bir probleme karşı, daha farklı bir yaklaşım gerektiğini aktarmak istedim.
Makro'yu önlemek istiyorsanız, bunu visual olarak yapmalısınız. Nedir bu?
Belirsiz aralıklarla, kullanıcıya zorluklar çıkarmak.
Ancak bu akla ilk gelen Captcha türü çözümler değil.
Oyun içi efektif zorluklar.
Örneğin, adam makro ile farma başladı. Charı bıraktı kendi kendine kasıyor.
Bir mobu kesmeyi bitirdikten sonra(bu detay önemli aksi halde oyuncu zorluk yaşar. Mob atağı yokken bu süreç oluşturulmalı) aniden adamın etrafında bir çember oluşur. Çemberin bir çıkış kapısı vardır(gerekirse çember döndürülür ve kapı da beraberinde döner.). Gerçek, elle oynayan oyuncu bu kapıdan 2 saniye içinde çıkmayı becerir. Ancak makroya bırakan eleman hemen bu çemberin ne zaman çıkacağını bilemez hem çemberin görseli sonsuz rgb'ye kodlanır, çıkış kapısının en-boy oranları her çember çıkışında farklı değerlerde verilirse oto-çıkış gerçekleştiremez.
Çember içinden 8 saniye içinde çıkmayan kullanıcı, makro olarak ilk işaretini alır ve çember kaybolur(kapıya değil de çembere çarparsa ceza alır. oto çıkış denemelerini önlemek adına).
Bir süre sonra tekrar bu çember oluşur. Totalde 3 kez(ya da kaç belirlemek istiyorsanız) art arda çıkış yapmayan kullanıcı makrodan ceza alır.
Gerçek kullanıcı ise her seferinde hızla o çemberden çıkacaktır.
Makroya gerçekçi çözümler için farklı düşünceler üretin. Bu sizi kesin çözüme götürür.
Öneri sunmak için bu hesabı açtım, oyunu oynamıyorum sadece izleyiciyim.
Yazılım sistemleri kuran biri olduğum için her problemin nasıl çözüleceğine, oluşan çözümlere dair nasıl karşı argümanlar oluşturulabileceğine dair az çok fikir yürütebiliyorum. Bu yüzden makro gibi yaygın bir probleme karşı, daha farklı bir yaklaşım gerektiğini aktarmak istedim.
Makro'yu önlemek istiyorsanız, bunu visual olarak yapmalısınız. Nedir bu?
Belirsiz aralıklarla, kullanıcıya zorluklar çıkarmak.
Ancak bu akla ilk gelen Captcha türü çözümler değil.
Oyun içi efektif zorluklar.
Örneğin, adam makro ile farma başladı. Charı bıraktı kendi kendine kasıyor.
Bir mobu kesmeyi bitirdikten sonra(bu detay önemli aksi halde oyuncu zorluk yaşar. Mob atağı yokken bu süreç oluşturulmalı) aniden adamın etrafında bir çember oluşur. Çemberin bir çıkış kapısı vardır(gerekirse çember döndürülür ve kapı da beraberinde döner.). Gerçek, elle oynayan oyuncu bu kapıdan 2 saniye içinde çıkmayı becerir. Ancak makroya bırakan eleman hemen bu çemberin ne zaman çıkacağını bilemez hem çemberin görseli sonsuz rgb'ye kodlanır, çıkış kapısının en-boy oranları her çember çıkışında farklı değerlerde verilirse oto-çıkış gerçekleştiremez.
Çember içinden 8 saniye içinde çıkmayan kullanıcı, makro olarak ilk işaretini alır ve çember kaybolur(kapıya değil de çembere çarparsa ceza alır. oto çıkış denemelerini önlemek adına).
Bir süre sonra tekrar bu çember oluşur. Totalde 3 kez(ya da kaç belirlemek istiyorsanız) art arda çıkış yapmayan kullanıcı makrodan ceza alır.
Gerçek kullanıcı ise her seferinde hızla o çemberden çıkacaktır.
Makroya gerçekçi çözümler için farklı düşünceler üretin. Bu sizi kesin çözüme götürür.
Son düzenleme: