LustWhissKy
Üye
- Katılım
- 22 Ocak 2022
- Mesajlar
- 22
- Puanları
- 3

Merhabalar herkese,
Oyunu skiller anlamında ve oynanış anlamında zenginleşmesini öneriyorum,
1- Her jobun pasif masteri neredeyse aynı. %5 ve %10 hasar azaltma çok gereksiz değil mi ? Madem herkeste aynı olacak bu neden var ki
Eninde sonunda herkes zaten 70 olacak ve Master açacak. Doğal olarak bu skillerin hiçbir anlamı kalmayacak. Bence sadece %10 olmalı ve diğerlerinin yerine her joba özel farklı skiller getirilmeli.
2- Bana göre çoğunlukla 60+ dan sonra MASTER ağacından ilerlenmeli ki 60+ olmanın daha önemli bir esprisi olsun. Bence master skilleri full pasiflerden oluşmalı. Ve bu skiller LVL sınırı istemeksizin özgürce dağıtılabilmeli.
3- Her jobun Master skili kendine özgü pasifler içerirse ve dağıtılabilecek 10 skil puanına karşılık master bölümünde 15-20 skill olursa insanlar bu skiller arasından seçim yapıp stratejisini belirleyebilir ve kendi özel guildlerini oluşturabilir.
3- Malum skillerin hepsi malum oyun ile aynı, hem de animasyonlarına akdar. ( 1-2 skill hariç), Çok daha farklılaştırılabilir, Skil ağacı genişletilebilir.
4- Malum oyunla aynı olan skillere de ekstra özellikler eklenebilir örnekler vermek gerekirse;
-Assasin görünmezken %100 şansla %X kadar critik hasar vermesi
-Assasinin bazı Master pasifleri %X kadar critik şansı ve critik hasarını arttırması.
-Assasinin, Rakibin canı %100 iken, rakibe Hasar verme oranı %X kadar artabilir (Empower)
-Warriorun, kendi canı %30 altına indiğinde savunması %X akdar artabilir.
-Warriorun bazı master skillerinin Blok oranını arttırması (Defans Dagger, Defans Armor, Defans Spear, Fire Resis...)
-Warriorun arkadaşın yanına Descent olması (ışınlanması) skili MASTER skili olarak değerlendirilebilir.
-Warriorun ATACK ağacı olanı ''Ağır Hasar'' verme olurken DEFANCE ağacı ''Crowd Control'' olabilir, bazı skillerinin Stunlama (sabitleme) Slow atma (Yavaşlat), Arkadaşını veya kendisini koruma (belli bir süre Hasar almamasını sağlama ölümsüzleştirme) gibi skilleri olabilir.
-Warriorun bir alana attığı skill, rakipleri susturabilir, (rakiplerin skil'lerini ''0.8sn'' kapatabilir.)
-Mage'nin Blind (zıplama) skili Master bölümüne konulması ve tekrar kullanım süresinin çok daha düşürülmesi (90sn'den 60sn'ye düşürülmesi gibi)(kaçabilme ve kombat'ı zenginleştirir)
-Mage'nin kendi manası 30'un altındayken Magic Hasarı %X kadar artabilir.
-Magenin tekli skilleri malum oyundan farklı özelliklerde olabilir.
-Priest, Dostunun canı %30 altında iken Heal atarsa, Dostuna verecek olan HP, %X kadar artabilir.
-Priest BUF skilleri SC gibi olabilir. 30dk süreli kalıcı BUF atabilir ve rakip DB'sine cure atsa bile tekrar BUF atmasına gerek kalmaz.
Daha birçok şey aklıma geliyor.
İşin özeti skiller çok daha zenginleştirilmeli, Bu oyun malum oyuna çok fazla bağlı kalıyor ve belli malum kitle dışında kimse oynamayacak olması beni düşündürüyor.
Lütfen siiznde aklınıza gelen farklı skiller olmuştur, yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.
Oyunu skiller anlamında ve oynanış anlamında zenginleşmesini öneriyorum,
1- Her jobun pasif masteri neredeyse aynı. %5 ve %10 hasar azaltma çok gereksiz değil mi ? Madem herkeste aynı olacak bu neden var ki
2- Bana göre çoğunlukla 60+ dan sonra MASTER ağacından ilerlenmeli ki 60+ olmanın daha önemli bir esprisi olsun. Bence master skilleri full pasiflerden oluşmalı. Ve bu skiller LVL sınırı istemeksizin özgürce dağıtılabilmeli.
3- Her jobun Master skili kendine özgü pasifler içerirse ve dağıtılabilecek 10 skil puanına karşılık master bölümünde 15-20 skill olursa insanlar bu skiller arasından seçim yapıp stratejisini belirleyebilir ve kendi özel guildlerini oluşturabilir.
3- Malum skillerin hepsi malum oyun ile aynı, hem de animasyonlarına akdar. ( 1-2 skill hariç), Çok daha farklılaştırılabilir, Skil ağacı genişletilebilir.
4- Malum oyunla aynı olan skillere de ekstra özellikler eklenebilir örnekler vermek gerekirse;
-Assasin görünmezken %100 şansla %X kadar critik hasar vermesi
-Assasinin bazı Master pasifleri %X kadar critik şansı ve critik hasarını arttırması.
-Assasinin, Rakibin canı %100 iken, rakibe Hasar verme oranı %X kadar artabilir (Empower)
-Warriorun, kendi canı %30 altına indiğinde savunması %X akdar artabilir.
-Warriorun bazı master skillerinin Blok oranını arttırması (Defans Dagger, Defans Armor, Defans Spear, Fire Resis...)
-Warriorun arkadaşın yanına Descent olması (ışınlanması) skili MASTER skili olarak değerlendirilebilir.
-Warriorun ATACK ağacı olanı ''Ağır Hasar'' verme olurken DEFANCE ağacı ''Crowd Control'' olabilir, bazı skillerinin Stunlama (sabitleme) Slow atma (Yavaşlat), Arkadaşını veya kendisini koruma (belli bir süre Hasar almamasını sağlama ölümsüzleştirme) gibi skilleri olabilir.
-Warriorun bir alana attığı skill, rakipleri susturabilir, (rakiplerin skil'lerini ''0.8sn'' kapatabilir.)
-Mage'nin Blind (zıplama) skili Master bölümüne konulması ve tekrar kullanım süresinin çok daha düşürülmesi (90sn'den 60sn'ye düşürülmesi gibi)(kaçabilme ve kombat'ı zenginleştirir)
-Mage'nin kendi manası 30'un altındayken Magic Hasarı %X kadar artabilir.
-Magenin tekli skilleri malum oyundan farklı özelliklerde olabilir.
-Priest, Dostunun canı %30 altında iken Heal atarsa, Dostuna verecek olan HP, %X kadar artabilir.
-Priest BUF skilleri SC gibi olabilir. 30dk süreli kalıcı BUF atabilir ve rakip DB'sine cure atsa bile tekrar BUF atmasına gerek kalmaz.
Daha birçok şey aklıma geliyor.
İşin özeti skiller çok daha zenginleştirilmeli, Bu oyun malum oyuna çok fazla bağlı kalıyor ve belli malum kitle dışında kimse oynamayacak olması beni düşündürüyor.
Lütfen siiznde aklınıza gelen farklı skiller olmuştur, yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.
Son düzenleme: