1- Moblar neden doğar doğmaz alelacele biyerlere koşmak zorunda hissediyorlar abi kendilerini. Ben hareketsiz dursunlar demiyorumda koşarak spawn olacaklarsa A noktasından B noktasına koşarak doğmak yerine direkt B de doğsunlar. Peşlerinden koşup duruyoruz ve gerçekten komik duruyor. Harekete 1-2 saniye sonra başlasalar daha güzel olur bence.
2- Agresif Mobların takip mesafesi fazla uzun ve hızlılar. Bazen slotun ortasından biri geçiyor ve hurra 2 mob slottan takılıyor peşine hagardın diğer ucuna kadar kovalıyor adamı. Bu bir nebze düşürülebilir
3- Saldırı hızları. 1. Channellarda saldırı hızları oldukça normal görünen mobların diğer channellarda inanılmaz bir hızla vurmaları. Hele ki CZ de ki Divinerlar. O kadar iğrenç görünüyolar ki o mage benzeri çizimi olan Mobun elinde ki zımbırtıyla haşır huşur R combo atması. Aynı şeyler Dread Cyclops vs için de geçerli. Diğer moblarda da sorun aynı ama ağır yapılı mobların bu kadar yüksek saldırı hızına çıkmaları komik görünüyor ve yorucu oluyor. Ayrıca gerçekten Solo oyuncular için inanılmaz bir kasma engeli. Saldırı hızları düzenlenebilir.
4- Bazı mobların hiç bir değeri yok. Özellikle Hagard ve Cz gibi bölgelerde insanları farklı slotlara yaymanız bence daha güzel olur. Örneğin Hagardda Bir çok işlevsiz mob var. Görevleri için 1k saatlik oyun zamanımızda 30-40 tane kestik bir daha yüzlerine bakmadık. Ne exp veriyorlar ne bir dropları var. O kadar tasarlamışsınız bari kullanalım. Sadece yanlarından geçip gidiyoruz.
5- Critical değerleri biraz aşırı gibi. Normal vuruşları peş peşe 200-300 olan bir mob bir anda 900 critical dmg atabiliyor sanki bu biraz fazla gibi geldi bana ama tartışılabilir. Sanki normal vuruşunun 2 katı ile sınırlı kalsa oha neye öldüm soruları bir nebze azalabilir.
Şimdilik aklımdakiler bunlar.
Yönetim ekibine ilgisi için şimdiden teşekkürler.
Oyuncu arkadaşlarım için ise hatalı olduğum veya eklemek istedikleri konuları eklerlerse sevinirm.
İyi oyunlar...
2- Agresif Mobların takip mesafesi fazla uzun ve hızlılar. Bazen slotun ortasından biri geçiyor ve hurra 2 mob slottan takılıyor peşine hagardın diğer ucuna kadar kovalıyor adamı. Bu bir nebze düşürülebilir
3- Saldırı hızları. 1. Channellarda saldırı hızları oldukça normal görünen mobların diğer channellarda inanılmaz bir hızla vurmaları. Hele ki CZ de ki Divinerlar. O kadar iğrenç görünüyolar ki o mage benzeri çizimi olan Mobun elinde ki zımbırtıyla haşır huşur R combo atması. Aynı şeyler Dread Cyclops vs için de geçerli. Diğer moblarda da sorun aynı ama ağır yapılı mobların bu kadar yüksek saldırı hızına çıkmaları komik görünüyor ve yorucu oluyor. Ayrıca gerçekten Solo oyuncular için inanılmaz bir kasma engeli. Saldırı hızları düzenlenebilir.
4- Bazı mobların hiç bir değeri yok. Özellikle Hagard ve Cz gibi bölgelerde insanları farklı slotlara yaymanız bence daha güzel olur. Örneğin Hagardda Bir çok işlevsiz mob var. Görevleri için 1k saatlik oyun zamanımızda 30-40 tane kestik bir daha yüzlerine bakmadık. Ne exp veriyorlar ne bir dropları var. O kadar tasarlamışsınız bari kullanalım. Sadece yanlarından geçip gidiyoruz.
5- Critical değerleri biraz aşırı gibi. Normal vuruşları peş peşe 200-300 olan bir mob bir anda 900 critical dmg atabiliyor sanki bu biraz fazla gibi geldi bana ama tartışılabilir. Sanki normal vuruşunun 2 katı ile sınırlı kalsa oha neye öldüm soruları bir nebze azalabilir.
Şimdilik aklımdakiler bunlar.
Yönetim ekibine ilgisi için şimdiden teşekkürler.
Oyuncu arkadaşlarım için ise hatalı olduğum veya eklemek istedikleri konuları eklerlerse sevinirm.
İyi oyunlar...