Öncelikle hiç bir zaman okçu oynamadım. Şuanki 85 5li kombosunun kaldırılmasını da destekliyorum. Fakat oyunda pkyı döndüren joblar okçular ve mageler.
Normalde benzeri oyunlarda archery jobu genelde farm amaçlı kullanılıyor. Kırılgan fakat kaçma mekanikleri ve zekayla kullanılırsa bitiriciliği olan bir karakter.
1)Rise online da kaçma skilli koyulmuş güzel güncel oyun mekaniklerine göre fakat farm konusunda tüm slotlar melenin dönebileceği kadar basit.
sadece 3 5 ile dönülebilecek warrior jobunun gücünün afk farmda yetmeyeceği mob yok malesef.
Moblardan biri zorlaştırılıp melenin row açıp dönemeyeceği bir slot haline getirilirse oyunda okçu ekiplerde oluaşcaktır veya karma ekipler.
Deathvalleye çıkıp baktığınızda asas mele ve mage klanlardan oluşuyor.
Hiç savaşan kapışma halinde olan okçu ekip polemik vs görmüyoruz dahi.
2) Onun dışında tüm joblarda asas zıplama mage teleport blink warrior dönerek atılma skilleri var. Olması gereken gibi okçuya geri kaçma mekaniği eklemişsiniz ama parayla.
Neden diğer joblara yetişme avantajı verip okçudan kaçma yeteneğini alıyorsunuz (Parayla). Okçuyudaha kolay yem yapıp diğer joblara keyifli bir pk ortamı "sayfa atma" avantajı verirken okçuyuyem olarak kullanıp oyuncu sayısında ciddi düşüşe sebep olduğunun farkındasınızdır. O jobu oynayan insanlara yapılmış bir saygısızlıktır. Diğerlerinin keyfini artırırken devamlı towndan koşan okçu grubu haline getirdiniz.
Ya diğer joblarda ücretli olmalı (Gb silersiniz) Ya da okçuya da ücretsiz olmalı. CD gibi nerfler atılabilir veya mekanik eklenerek biraz zorlaştırıcı bir kaçış haline getirilebilir.
3) Sırf kalabalık pkyı bitirmek için insanları memur gibi akşam 4 saat görev yapmaya zorladınız. 150 kille çıkardınız yayınlarda 500klık asasını okcuya çevirip kill alan adamları görüp diğer okçularda görev yapabiliyor sandınız. Adamlar dungeon bile giremeden oyundan çıkar hale g
Normalde benzeri oyunlarda archery jobu genelde farm amaçlı kullanılıyor. Kırılgan fakat kaçma mekanikleri ve zekayla kullanılırsa bitiriciliği olan bir karakter.
1)Rise online da kaçma skilli koyulmuş güzel güncel oyun mekaniklerine göre fakat farm konusunda tüm slotlar melenin dönebileceği kadar basit.
sadece 3 5 ile dönülebilecek warrior jobunun gücünün afk farmda yetmeyeceği mob yok malesef.
Moblardan biri zorlaştırılıp melenin row açıp dönemeyeceği bir slot haline getirilirse oyunda okçu ekiplerde oluaşcaktır veya karma ekipler.
Deathvalleye çıkıp baktığınızda asas mele ve mage klanlardan oluşuyor.
Hiç savaşan kapışma halinde olan okçu ekip polemik vs görmüyoruz dahi.
2) Onun dışında tüm joblarda asas zıplama mage teleport blink warrior dönerek atılma skilleri var. Olması gereken gibi okçuya geri kaçma mekaniği eklemişsiniz ama parayla.
Neden diğer joblara yetişme avantajı verip okçudan kaçma yeteneğini alıyorsunuz (Parayla). Okçuyudaha kolay yem yapıp diğer joblara keyifli bir pk ortamı "sayfa atma" avantajı verirken okçuyuyem olarak kullanıp oyuncu sayısında ciddi düşüşe sebep olduğunun farkındasınızdır. O jobu oynayan insanlara yapılmış bir saygısızlıktır. Diğerlerinin keyfini artırırken devamlı towndan koşan okçu grubu haline getirdiniz.
Ya diğer joblarda ücretli olmalı (Gb silersiniz) Ya da okçuya da ücretsiz olmalı. CD gibi nerfler atılabilir veya mekanik eklenerek biraz zorlaştırıcı bir kaçış haline getirilebilir.
3) Sırf kalabalık pkyı bitirmek için insanları memur gibi akşam 4 saat görev yapmaya zorladınız. 150 kille çıkardınız yayınlarda 500klık asasını okcuya çevirip kill alan adamları görüp diğer okçularda görev yapabiliyor sandınız. Adamlar dungeon bile giremeden oyundan çıkar hale g