Kabul edelim ki RISE ONLINE içerisinde bir ekonomi dönüyor ve bu ekonomi de gerçek hayattan çok da bağımsız değil.
Yani ekonomik durumu çok iyi olan birisi tamamen legal olarak çok gelişmiş bir karakteri satın alabiliyor.
Ve bu da aslında her oyuncuya "karakterini yeterince geliştirirsen buradan bir fayda elde edebilirsin" fikrini benimsetiyor.
Bu fırsat algısı oyuncuyu "boşuna oyun oynuyorum" düşüncesinden kurtararak oyuna daha da çok bağlıyor.
Bu bağlılık da karakterine daha çok ilgi duymasına neden olarak oyundaki rekabeti kızıştırıyor.
Sonuç olarak; karşı ırktan birini öldürmeniz durumunda aldığınız BP ile birlikte 100k gibi cüzi bir miktar düşerse.
1) Bu 100k eşit olarak parti üyelerine dağıtılmalıdır, piyasadaki toplam para arzını değiştirmemelidir.
2) Karşı ırkı öldürünce kazanç elde edilmesi düşüncesi oyuncuları karakterleri ile daha yüksek arzuda ilgilenmelerini sağlayacaktır.
3) Ancak karakterini yeterince geliştirememekle birlikte DV haritasında bir miktar keyif almaya çalışan insanlar için de üzücü bir durum olabilir.
Karakteri yeterince gelişmemiş insanların da sisteme entegre edilmesi adına günlük ilk 20 ölümde bu sistemin çalışmaması sağlanabilir.
Dolayısıyla karşı tarafın da bir kazancı olmayacaktır ancak bu gerçekten güçlü karakterlere ve takım olarak oynayabilen iyi partileri çok da rahatsız etmeyecektir,
20. Ölümden sonra üzerinde 100k olmayan oyuncu otomatik olarak doriona ışınlanacaktır.
Hepimizin çok da iyi bildiği gibi en heyecanlı PK'lar, kaybeden tarafın "baklava" ısmarladığı CLAN VS'leridir.
Oyuncunun biraz şerbetlenmesi ve oyuna tat gelmesi adına bu önerinin değerlendirilmesini talep ediyorum.
Bir önceki konumda da bahsettiğim gibi oyuna GOBLIN TECHIES karakterinin entegre edilmesi ile, akşam evine gelmiş yorgun çalışan kesimi,
Bowl girişindeki dar bölgelere mayın döşeyerek çayıyla kahvesiyle 2-3 partiyi tuzaklamak suretiyle 2-3m gelir elde ederse işte o zaman bahçelerimiz çiçeklenir...
Oyuna dehşet verici bir ilgi doğar ve haritaya sığmayan oyuncu kitlesi harita sonundaki karanlık sınırdan aşağı düşmeye başlar.
Yani ekonomik durumu çok iyi olan birisi tamamen legal olarak çok gelişmiş bir karakteri satın alabiliyor.
Ve bu da aslında her oyuncuya "karakterini yeterince geliştirirsen buradan bir fayda elde edebilirsin" fikrini benimsetiyor.
Bu fırsat algısı oyuncuyu "boşuna oyun oynuyorum" düşüncesinden kurtararak oyuna daha da çok bağlıyor.
Bu bağlılık da karakterine daha çok ilgi duymasına neden olarak oyundaki rekabeti kızıştırıyor.
Sonuç olarak; karşı ırktan birini öldürmeniz durumunda aldığınız BP ile birlikte 100k gibi cüzi bir miktar düşerse.
1) Bu 100k eşit olarak parti üyelerine dağıtılmalıdır, piyasadaki toplam para arzını değiştirmemelidir.
2) Karşı ırkı öldürünce kazanç elde edilmesi düşüncesi oyuncuları karakterleri ile daha yüksek arzuda ilgilenmelerini sağlayacaktır.
3) Ancak karakterini yeterince geliştirememekle birlikte DV haritasında bir miktar keyif almaya çalışan insanlar için de üzücü bir durum olabilir.
Karakteri yeterince gelişmemiş insanların da sisteme entegre edilmesi adına günlük ilk 20 ölümde bu sistemin çalışmaması sağlanabilir.
Dolayısıyla karşı tarafın da bir kazancı olmayacaktır ancak bu gerçekten güçlü karakterlere ve takım olarak oynayabilen iyi partileri çok da rahatsız etmeyecektir,
20. Ölümden sonra üzerinde 100k olmayan oyuncu otomatik olarak doriona ışınlanacaktır.
Hepimizin çok da iyi bildiği gibi en heyecanlı PK'lar, kaybeden tarafın "baklava" ısmarladığı CLAN VS'leridir.
Oyuncunun biraz şerbetlenmesi ve oyuna tat gelmesi adına bu önerinin değerlendirilmesini talep ediyorum.
Bir önceki konumda da bahsettiğim gibi oyuna GOBLIN TECHIES karakterinin entegre edilmesi ile, akşam evine gelmiş yorgun çalışan kesimi,
Bowl girişindeki dar bölgelere mayın döşeyerek çayıyla kahvesiyle 2-3 partiyi tuzaklamak suretiyle 2-3m gelir elde ederse işte o zaman bahçelerimiz çiçeklenir...
Oyuna dehşet verici bir ilgi doğar ve haritaya sığmayan oyuncu kitlesi harita sonundaki karanlık sınırdan aşağı düşmeye başlar.