shady19071907
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 350
- Puanları
- 63
Rise Online'ın belli bir kitle için bu kadar ses getirmesinin bir nedeni özellikle KO'ya benzeyen bazı yönlerinin olmasındandı. Fakat Burhan bey'in Discord canlı yayınlarıyla oyunun aslında ona benzemeyeceği belli oldu. Şimdi tıpkı KO'da ki gibi CZ haritası, işte Magelerin skill benzerliği, Asasların bazı özelliklerinin benzerliği diyebilirsiniz.. Anladığım kadarı ile Burhan bey'in dediklerine göre tüm bunlar oyunun 4 yıl önce ilk defa geliştirilmeye başlanmasıyla ortaya çıkmış ve o zaman ki ekip 5-6 kişiymiş. Hatta Burhan bey, Protean ırkına alt ırk
olarak ELF ırkı düşünüyorduk ve şuanda bile Elf NPC görmeniz mümkün Protean'da diyerek ileri de Protean için güncelleme geleceğinden bahsetmişti. Yani daha da basite indirgersek ve anladığım kadarı ile ilk 5 - 6 kişilik ekip esinlenmesini KO'dan yapmış ve şuan bu ekip çok kalabalık ve
daha donanımlı olunca o esinlenmeyi tamamen olmasa da bir şekilde bırakmışlar hatta oyunun Death Valley haritasına da ileri de değişiklikler gelebileceğinin altını çizmişti Burhan bey.
2002 yılında çıkmış, görüntü anlamında hiçbir şey sunmayan ve o yıllar da patlamış fakat günümüzde ticarethane olduğu için ayakta kalan bir oyuna benzer bir oyun açıkcası istemiyorum. Yıl 2020.. Ortalama 20 GB olacak bir oyunun kendine has özellikleri olmalı ve her zaman yenilikler hoş olur. Bunları da oyun yönetiminin açıklamalarıyla görüyoruz ve kendimce hoşuma gidiyor. Yani artık 300 - 400 TL DC Premium'a verip JR Vakti servera giriş için sıra beklemek gibi saçma ve izah edilemez bir oyunla benzerlik istemiyorum açıkcası. Elbette benzerlikler olacaktır ve bu da çok normaldir. Benzer oyun türleri birbirlerine hep ilham vermiştir. COD - Battlefield, Dota - LOL .. Mage skili benzedi, asas şöyle diye kesinlikle eleştirecek değilim ama genel anlamda oyunun dinamikleri orijinalliğe giderse oyun sadece "KO kitlesine" değil tüm kitleye hitap eder. Oyunun orijinalliği için desteğim sonsuz, "KO Kitlesi" yerine tüm mmorpg kitlesini hedeflemesini isterim, öyle de yapıyorlar zaten
olarak ELF ırkı düşünüyorduk ve şuanda bile Elf NPC görmeniz mümkün Protean'da diyerek ileri de Protean için güncelleme geleceğinden bahsetmişti. Yani daha da basite indirgersek ve anladığım kadarı ile ilk 5 - 6 kişilik ekip esinlenmesini KO'dan yapmış ve şuan bu ekip çok kalabalık ve
daha donanımlı olunca o esinlenmeyi tamamen olmasa da bir şekilde bırakmışlar hatta oyunun Death Valley haritasına da ileri de değişiklikler gelebileceğinin altını çizmişti Burhan bey.
2002 yılında çıkmış, görüntü anlamında hiçbir şey sunmayan ve o yıllar da patlamış fakat günümüzde ticarethane olduğu için ayakta kalan bir oyuna benzer bir oyun açıkcası istemiyorum. Yıl 2020.. Ortalama 20 GB olacak bir oyunun kendine has özellikleri olmalı ve her zaman yenilikler hoş olur. Bunları da oyun yönetiminin açıklamalarıyla görüyoruz ve kendimce hoşuma gidiyor. Yani artık 300 - 400 TL DC Premium'a verip JR Vakti servera giriş için sıra beklemek gibi saçma ve izah edilemez bir oyunla benzerlik istemiyorum açıkcası. Elbette benzerlikler olacaktır ve bu da çok normaldir. Benzer oyun türleri birbirlerine hep ilham vermiştir. COD - Battlefield, Dota - LOL .. Mage skili benzedi, asas şöyle diye kesinlikle eleştirecek değilim ama genel anlamda oyunun dinamikleri orijinalliğe giderse oyun sadece "KO kitlesine" değil tüm kitleye hitap eder. Oyunun orijinalliği için desteğim sonsuz, "KO Kitlesi" yerine tüm mmorpg kitlesini hedeflemesini isterim, öyle de yapıyorlar zaten
Son düzenleme: