Oynayışı Etkileyen Düzenlenmesi Gereken Durumlar

BECOMEaGOD

Üye
Katılım
4 Haz 2022
Mesajlar
42
Puanları
18

Kısa bir video örneği yukarıda bıraktım arkadaşlar
Video da gördüğünüz secans ta Rogue karakterinin master yetenek agacındaki ELEMENTAL SHİELD yeteneğini kullanmış durumdayken aşağıdaki değerlere ulaşmış halde oluyor
elemental durum.png


Resimde gördüğünüz gibi oldukça yüksek bir elemental atacklara karşı direnç durumu olduğunu düşünüyorum .Buna ragmen 20 saniyelik kısa bir sürede karakterim 3 farklı rakip oyuncular 4 adet stun,yavaşlatma etkisi yemiş bulunuyor.
Son dönemlerde düzenli olarak oyunun battle kısmıyla ilgilenen oyuncuların bu duruma çokça karşılaştığını düşünüyorum.
Tamamda bunda ne var diyebilirsiniz !
Dediğinizi varsayarak birkaç görsel daha paylaşmak istiyorum .


OKCU.png



Paylaşmış olduğum rakip oyuncular kafilesinin %90 okcu %10 priest şimdi buradaki durumu ilk videoya uyarlamak gerekirse karakterinizin oradan gelen damageyi tanklamasını ummak, uygulanan kitle kontroller yüzünden yerinizden oynayamıyacağınıza kesin gözüyle bakabilirsiniz.


okcu2.png


Genellikle Karşıdaki Rogue sınıfının Okçu Kısmını oynayan oyuncular sürü piskolojisi ile hareket ederek kalabalik gruplar halinde avlanıyorlar. Deneyimlerime bakarak
Orta sınıf bir Okçu örnek vermek gerekirse +7 Fp Set Epic Takı Set Silah olarakta Swift bow veya Vixen kullanan bir oyuncu ortalama rakibe yansıttıgı damage 400-500 Arasında oynuyor
BURASI ÖNEMLİ
Oyunculara neden 3 party 4 party geziyorsun diyemiyeceğimiz için gruplar istediği sayıda oynamakta özğür olduğunu düşünüyorum.
Bu durumun belli başlı karakterler veya solo oyuncuların pk alanlarının daralmasını sağlıyor.
Bunun en büyük sebeplerinden biri oynadığımız haritanın darbogaz sistemlerinin çok fazla olması , pk nın açık alanlara taşınabilirlik durumunun minimumda olması bu durum party vs leri veya 1vs1 bile karşılaştığın bölgede atılamamasını sağlamakta ufak bir daire içerisinde dönen hamsterlar gibi herkesin birbirinin çember dönüşünü izlemekte.

NOT :Mage karakterlerinin Tekleme skillerinin rangenin aşırı fazla olduğunu , Mele karakterlerin hareketli takipte combo sırasında R ile oto atack takibinin sorunlu olduğunu düşünüyorum.


Bu konular hakkında düşüncelerini seviyeli bir şekilde yazıp tartısabilirsek mutluluk duyarım oynayan kişilerin deneyimleri yetkili arkdaşlar incelediğinde olmasını istediğimiz oynanabilirlik seviyesinin daha iyi sonuçlara ulaşacağını düşünüyorum

 

DamonSalvatoRe

Üye
Katılım
1 Ağu 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Son zamanlarda özellikle okçuların ice ve lr skilleri aşırı derecede tutuyor.Bununla ilgili bir buflama geldğini düşünüyorum bende.
 

Zasa

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
59
Puanları
18
başından sonuna tarafsız aktarılmış bir konu, okçu sınıfı veya mage nerflensın gibi bir talep deil, sadece akşam death valleyi izleyin 4 warrioru 4 assası bowlda yanyana göremezsiniz, melesiz bir serverın sonucuda; sürekli bir ırk diğerinin kapısında kimse keyif almıyor
 

Archantos

Üye
Katılım
2 Ağu 2022
Mesajlar
318
Puanları
43
Ne ilginçtir ki Lr ve İce skilleri karuslarda bir tık fazla tutuyor diye hissediyorum.

Bir duyumda burası harici ekstra bir daha büyük savaş haritası geleceği yönünde. Doğruluğu nedir bilemiyorum tabi bu konudada.
 

Zbam

Üye
Katılım
15 Nis 2022
Mesajlar
609
Puanları
63
Bence de okçular topluyken bu kadar güçlü tekkense bu kadar güçsüz olmamalı(hasar bakımından okçunun skill seti bence oyundaki en güzel skill set).Ama bu nasıl yapılabilir bilmiyorum senin de dediğin gibi Beraber oynak istedikleri zaman yapabilecek bir şey yok.Mage kendim oynamadığım için pek yorum yapamıyorum fakat mage parti beni görünce ölüyorum çok üzücü bu.
Oyundaki melee charların (Warrior,Rogue,Priest (Belki mageye bile)) kesinlikle en az bir adet mesafe kapatıcı yeteneğe ihtiyacı var çünkü bakıldığında bir okçuyu yakalamak TEORİDE İMKANSIZ.
Oyun genel olarak bol warriorlu 2 priestli melee partiler için tasarlanmış ve dengelenmiş gibi geliyor bana.Bunun dışına çıkıldığında okçu parti mage parti gibi meta inanılmaz değişiyor ve ciddi dengesizleşiyor oyun.1v1 de zaten eşitlik yok konuşmaya değecek bir konu bile değil.
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Okçu ne tutması yaw hep 55 66 damage vuruyo düzeltilmesi lazım kritik ok atıyom 66 damage nedir Allah aşkına elektirik ice skil atıyorum adam yavaşlamıyo bile
bir mage vurunca direk çalışıyo okçu nerf iyiyo zaten zor kesiyoz 5li 3li zaten adam akıllı çalışmıyo hep ıskalıyo onu nerflediler hep oklar kaçıyo sağdan soldan.

Bide okçu nerf diyonuz okçu mahfettiniz şikayet ede ede....
 

Archantos

Üye
Katılım
2 Ağu 2022
Mesajlar
318
Puanları
43
başından sonuna tarafsız aktarılmış bir konu, okçu sınıfı veya mage nerflensın gibi bir talep deil, sadece akşam death valleyi izleyin 4 warrioru 4 assası bowlda yanyana göremezsiniz, melesiz bir serverın sonucuda; sürekli bir ırk diğerinin kapısında kimse keyif almıyor
Bir okçu clan olarak aslında vurduğumuz damage kişisel olarak çok değil. Fakat 1 ekip olarak cıktığımızda ekstra faydası oluyor tabi. Karşımıza gelen melee pt ise bizi çok rahat kesebiliyor. Curse skilini yiyen kişinin tek yediği bir ortam da okçulara laf etmek o kadar mantıklı gelmiyor bana. 70 Cap'te bu durum düzelecek okçuları hatırlayan bile olmayacak ki 3-4 pt birlikte gezmediği sürece. 70 Cap'te açılacak konular da ise Warriorlar ölmüyor , çok fazla vuruyor gibi bir şeye dönecek diye hissediyorum. Ama her classın farklı özellikleri olduğunun farkında olarak ona göre önlemler, planlar , taktikler geliştirilmeli.
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Okçular Kritik vuruş elektirik ice düzeltilsin hiç biri tutmuyo boşa skil atıyoz.
 

BECOMEaGOD

Üye
Katılım
4 Haz 2022
Mesajlar
42
Puanları
18
Bir okçu clan olarak aslında vurduğumuz damage kişisel olarak çok değil. Fakat 1 ekip olarak cıktığımızda ekstra faydası oluyor tabi.
Devamlı hasar veren şampyonların genel olarak zaten damage düzeyi 400-500 arasın sorun damagede oldugunu düşünmüyorum , yukarıda attığım videoda 20 saniye içinde 4 kere kit yiyorum master 2 elemental shield basılıyken 130 rezist halindeyken , rezistin kite bir etkisi yok diyebilrsin belkide ama bu seferde kit sansına göre olsa bile 20 saniyede 4 kere kitlenmek çok apsürt bir olay bana kalirsa ve ice lr lerin 50-60 vurduguna kesinlikle sana katiliyor ama kitleme tutma oranına senle aynı fikirde değilim bence cok fazla tutuyor ve okcular grup her zaman 1 partyden fazla oldukları için karşina bir kafile cıktıgında hareket etme şansın yok malesef
 

BECOMEaGOD

Üye
Katılım
4 Haz 2022
Mesajlar
42
Puanları
18
Bu konu altında Magelerin tekleme skilleride çok sorunlu en yüksek range sahip skiller olduguna eminim okçunun dan bile daha uzaga vuruyor bu tamamiyle bir saçmalık bana kalirsa .
Ben assasin olarak oynuyorum olduda bir party mageden karakterimin gerektirdiği gibi suikastimi yapıp birini öldürdüm kaçmaya başlyorm ama o kadar uzak mesafeden damage yemeye devam ediyorumki artık karakter dayanmıyor . Güzel bir play yaparak girip çıkacagım pozisyonlarda o playi yapmana ragmen range yüzünden 3 kere yiyeceğin skili 6 kere yiyorsun ve tanklanmıyor malesef .
 

OkanMercan

Üye
Katılım
26 Tem 2022
Mesajlar
30
Puanları
18
Bu konu altında Magelerin tekleme skilleride çok sorunlu en yüksek range sahip skiller olduguna eminim okçunun dan bile daha uzaga vuruyor bu tamamiyle bir saçmalık bana kalirsa .
Ben assasin olarak oynuyorum olduda bir party mageden karakterimin gerektirdiği gibi suikastimi yapıp birini öldürdüm kaçmaya başlyorm ama o kadar uzak mesafeden damage yemeye devam ediyorumki artık karakter dayanmıyor . Güzel bir play yaparak girip çıkacagım pozisyonlarda o playi yapmana ragmen range yüzünden 3 kere yiyeceğin skili 6 kere yiyorsun ve tanklanmıyor malesef .
Dostun bir mage olarak söylüyorum range yüksek değil . Magenin skill atma yani el düşürmesi okadar yavaski 35 metreden sana bastigim skili sen yiyene kadar 70 m ye kaciyorsun olay aslinda uzaklikta degil skile bastıktan sonra skilin sana yavas gitmesi o yuzden skill tamamlanana kadar sen uzuyorsun zaten uzakta ölüyorsun
 

BECOMEaGOD

Üye
Katılım
4 Haz 2022
Mesajlar
42
Puanları
18
Dostun bir mage olarak söylüyorum range yüksek değil . Magenin skill atma yani el düşürmesi okadar yavaski 35 metreden sana bastigim skili sen yiyene kadar 70 m ye kaciyorsun olay aslinda uzaklikta degil skile bastıktan sonra skilin sana yavas gitmesi o yuzden skill tamamlanana kadar sen uzuyorsun zaten uzakta ölüyorsun
olabilirliği var kendim mage oynamadım tekleme skilinin animasyon süresi ne kadar bilmiyorum fakat söylediğim gibi ekranımdan nerdeyse gözükmüyecek kadar uzaklaşmama ragmen damage tamamlanıyor bunu düzeltmeleri lazım animasyon süresinimi kısaltırlar ne yaparlar orası yönetime kalmış artık
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt