Oyun hakkında geliştirme önerileri

UnreaL

Üye
Katılım
29 Ara 2022
Mesajlar
73
Puanları
18
Öncelikle merhabalar;


Şunu belirterek başlayayım. Farmerim ve drop oranlarından memnunum.

Okuyan arkadaşların bu şekilde yorumlamasını rica ederim.

Ayrıca belirttiğim konular tarafımcadır, görüştür.


1) BP ile item alma döneminde çıkabilecek dengesizlikler.

i) Oyunu gündüzleri tek slota düşürdüğünüz için; asaslar bundan faydalanıyorlar ve 2'li 3'lü grup halinde gezip DV farmını engelliyorlar.
Bu tamamen asasların işine gelen bir durumdur. Bu noktada asas itemlerini BP olarak pahalı yapmazsanız dengesizlik olacaktır.

ii) Bunu öngördüyseniz; herkes benim kadar sabırlı bir şekilde ölüp ölüp slota gitmiyor. Öncelikle kullanıcıyı soğutuyorlar.
Malesef drop oranları düzelmiş olsa da; BP ile alınacak itemler daha güçlü olacağı için bu slot farmlarının gücünü engelleyecektir.

iii) Bunu engellemek için ''Boss alanı dışında, yani PK merkezi dışında'' BP kazanımına çözüm bulmanız lazım çünkü;
*Bowl'da PK atan insanlara karşı ayrı bir adaletsizlik oluyor; etkinliklerle kazanılacak ödülleri bowl dışındaki asaslar kazanacaktır.
Burada ''Bowl'' dışında BP kazanımına ''1e3'' gibi bir oran getirebilirsiniz. ( Ya da gündüz farmını 2 server'a çıkarabilirsiniz.)
Şuan bu tek kamp sistemi; gündüz farmı atan oyuncuyu cezalandırıyor.

iv) tuJ3itvN ve Doomsday adlı oyuncular ilk maddelerde belirttiğim açığı ''haklarıyla'' sonuna kadar kullanıyorlar.
Bunu engelleyebilecek kişiler ''siz değerli yönetimdir''. Şuan bu arkadaşlar farmer slotlarını domine ediyor.
Bunlar olmasa başka arkadaşlar domine edecektir.

2)) Action House coin rekabeti hakkında;

i) Buradaki vergi yöntemi gerçekten çok güzel ama sistemin açığı var;
Pahalı itemleri pazardan çekmek el yakıyor fakat ucuz itemlerde bu durum yok;

ii) Bunu engellemek için ucuz itemlerin örneğin; 10k'ya koyulan bir itemin pazardan çekildeğindeki vergisi %2 değil %20 civarı olmalıdır.
Yani item fiyatı azaldıkça vergisinin artması bu pazar dengesizliğini çözecektir.

3)) Sosyal platformlarda oyunun sorunlarını dile getirenlerin reklam politikası hakkında;

i) Bu durumu genelde twitch ortamında farketmekteyim.
Burada genellikle sorun söyleyen yayıncılar görüyorum; fakat öncelikle her soruna bir çözüm önerisi getirilmesi gerektiği taraftarıyım.
''Yani bu benim çıkarlarımı gözetmiyor..'' Bu olmamış yerine; isteklerinin ileride nelere etki edeceğini belirtmeyen insanların görüşlerini çok fazla önemsememenizi tavsiye ediyorum.
Sonuçta bu oyuna emek verip geliştirmeye çalışan sizlersiniz.
Yani formatı şu şekilde olmayan yayıncıları uyarmanız gerekmektedir. ''Sorun'' - ''Çözüm'' - ''Sorunun ileride yaşatacağı durum'' -''Çözümün ileride yaşatacağı durum''
Bu noktadan sonra sorun değil, çözümler üzerine yapacağınız toplantıların sayısını arttırırsanız; oyun daha güzel bir hale gelecektir.
Toplantılarınız bu şekilde spontene geçmiş oluyor ve sizde sürekli aynı soruları okuyor oluyorsunuz.
Özetle: Sorunları dinleyin fakat; çözüm önerisi ve bunun etkisini sormadan sorun dinlemeyi azaltınız.

4)) Toplama bug'u hakkında;

Boş bir kutu üzerinizde peri varken haliyle açılmıyor; sonrasında dolu bir kutuyu da peri toplamayıp bug'a giriyor.
Sürekli yaşanan bir problem değildir.


İyi oyunlar.
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
763
Puanları
63
@UnreaL söylediklerin eksik ama gayet güzel eline sağlık; konuyu dağıtmadan senin başlıklardan devam edelim

BP ile item alınabilme olayı şu an Rise Online için çok erken ve yanlış bir sistem olacaktır, zira karakterler arası bulunan dengesizlik ve karakterlerin sürekli nerflenmesi sadece bir kesimin önde olmasına sebep oldu, ayrıca ne kadarda yönetimce kabul görmese de assasian klası diğer klasslar ile arasında uçurum var, bir priest x bp ile alacağı itemi assas için 50x oranı olursa ancak dengeler. Yada Magelerin alan skilleri sebebi ile BP kasmasıda yine puansal dengesizlik doğuruyor.

Battle Point sahibi kişinin belli bir rütbe ile ödüllendirilmesi gerekiyor ve rütbeler arası kill bu duruma göre belirlenmelidir. Yani 1 Milyon BP si olan diyelim General olsun, 10 Bin BP si olan'da asker olsun. General bir Askeri kill yaptığında 1 BP, ama bir asker generali kill yaptığında 200 BP alsın, 10k,100k,1m,5m gibi seviyelere farklı rütbeler verilir ve bu farklılıklara göre kill durumunda gelen BP değişirse, milyon BP si olan bir şahıs tutup farmer kovalamaz Bowl'a geçecektir, yoksa şuan Rise Online dada olduğu gibi güçlü her zaman zayıfı ezecektir ve güçlü ve zayıf arasındaki makas günden güne büyüyecektir.

AH konusunda konuya mantıksız bakmışsın % ile kesilen bir komisyon var tabiki azdan az çoktan çok gidecektir ama % olarak değişmez.

Yayıncılar arası ayrım yapılmalı, oyunu tanıtan, eksikleri yanlışları bulan, konuları çok yönlü değerlendirebilen, yapılan her değişikliğin + ve - yönlerini görüp bilgi verebilen, üslubu düzgün saygılı arkadaşları register yayıncı, sadece oyun oynarken yayın yapan arkadaşlarada yayıncı olarak isimlendirmek lazım.
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
Battle Point sahibi kişinin belli bir rütbe ile ödüllendirilmesi gerekiyor ve rütbeler arası kill bu duruma göre belirlenmelidir. Yani 1 Milyon BP si olan diyelim General olsun, 10 Bin BP si olan'da asker olsun. General bir Askeri kill yaptığında 1 BP, ama bir asker generali kill yaptığında 200 BP alsın, 10k,100k,1m,5m gibi seviyelere farklı rütbeler verilir ve bu farklılıklara göre kill durumunda gelen BP değişirse, milyon BP si olan bir şahıs tutup farmer kovalamaz Bowl'a geçecektir, yoksa şuan Rise Online dada olduğu gibi güçlü her zaman zayıfı ezecektir ve güçlü ve zayıf arasındaki makas günden güne büyüyecektir.

bu çok güzel bi öneri, benim aklıma yattı
 

levbom

Üye
Katılım
2 Eki 2022
Mesajlar
257
Puanları
43
bolwdaki farmın daha iyi olmasının sebebi sizin daha iyi farm yapmanız değil oyundaki pk'nın daha aktif olmasıdır.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt