Nisshe
Üye
- Katılım
- 24 Nis 2021
- Mesajlar
- 297
- Puanları
- 43

Öncelikle Merhaba oyunu Alpha 1.0 ' dan beri oynamaktayım. Zamanında forumda yaptığım Rehberlerden az çok tanıyanınız vardır genel olarak biriktirdiğim farkettiğim hatalar , istekler ve şikayetleri tek bir konu altına toplamak istedim.
1 - Mage Stafflarındaki Elemantel Damage hiç bir işe yaramıyor . Oyun mitolojisinde dahi mystic güçlerden güç olan job sınıfının asalarında Attack Power'ın daha önemli olması birazcık garibime gitti. Aynı bir mob üzerinde yaptığım hasar testinde ( Ravenous Harpy ) attack damage'si daha yüksek olan Staff'ın daha fazla hasar çıkardığını gördüm.
Yaptığım Testte Ravenous Harpy mobuna 70 Level Flame Meteor Skill'ini Blaze +7 ( 54 AP - 40 Fire Damage ) ve Lunas Flash Rod +6 ( 100 Ap - 46 LR Damage ) hasar çıkardığımda Fire Damageden beslenen Flame Meteor Skillinin LR Elemantel damage olan bir Staffın Ap'si daha yüksek diye 200 - 300 Damage daha fazla hasar verdiğini gördüm.
2 - Oyundaki Crossbow'ların daha işlevsiz olduğu aşikar ortada Animasyonunda dolayı moblara karşı serilik açısından kendisinden 5 - 6 Ap bile daha düşük normal Bowlardan daha geri kaldığı gün yüzü gibi ortada bunu Okçu sınıfındaki tüm arkadaşlara , klanlara sorabilirsiniz.
3 - Oyundaki bazı itemlerin olmasının veyahutta bazı itemlerin dış görünüşlerinin kökten değiştirilmesi taraftarındayım fakat Janta benzetilmiş Axe Of Destruction gibi değil. Örnek vermek gerekirse Mage Stafflarının görüntüleri tamamen kafası ucu yanan bir çubuktan ibaret ve oyunda Uniq Crossbow eksikliği var ve bazı itemlerin görüntülerinin rare itemlerden bile daha kötü olduğu aşikar bkz: Skullhorn iteminin Bluewingten daha iyi görüntüsü var.
4- Deathvalley haritasındaki Satyr slotunun gözden geçirilmesi gerekiyor 3 ay öncede aynıydı hala aynı değil suratına bakmak yanından geçen dahi yok herhangi bir item koyulabilir farazi konuşuyor Satyr Head gibi bir item ve NPC'ye 60 - 70 k civarına satılıyor. Veyahutta imperial drop oranı arttırılabilir ve bu oyundaki rekabeti arttırır.
5- NFT Bastığımız karakterler oyun içi ticarete - takas'a açık olmalıdır yoksa E-Pin sitelerinin karnını doyurmaktan başka hiç bir işe yaramıyor. 6250 RC NFT itemi 55 TL NFT Aktarım ücreti ödediğimiz yetmiyormuş gibi ayriyetten 300 - 400 TL gibi miktarlarda E-Pin sitelerine komisyon ödemesi yapıyoruz. Bu komisyon ücretinin ödenmemesi için oyun içi aktarıma açık şekilde bir NFT sistemi getirilse ve Rise Cash fiyatı bir miktar daha fazla olsa ve bu oyun Direk oyunumuzun daha iyi gelişmesi için oyun içinde kalsa daha sağlıklı olur.
6- Sözüm meclisten dışarı Content Creatörlerin gözden geçirilmesi gerekiyor. Bu adamlar sizin Reklam yüzünüz olarak bannerlarında logolarını kullanarak oyunun reklamını yapmaktan ziyade oyuncu kaybetmenize neden oluyor ? Örnek vermek gerekirse X oyununun Resmi Content Creator ' lüğüne sahip bir kişi oyun içinden başka bir oyuncuya hahaha nasıl kestim senin hahaha gibi bir kelime kullandığını hiç gördünüzmü ? Göremezsiniz çünkü değil Content Creator olmak oyunda dahi barındırılmaz bu tarz oyuncular. Makro vs. kullanmalarıda cabası.
7- 75 Kill Görevi olduğu saatler 19:00 ile 02:00 arasında yapılabiliyor. 19:00'da Death Valley açılıyor fakat 24:00'da kapanıyor bu saat Kill görevinin bitiş saati ile aynı olması gerekmektedir. Çünkü bu saat aralığı oyuncu yoğunluğunun en yoğun olduğu saatler. Sistemi kötü olan hiç kimse Death Valley 1 Haritasında PK atmak istemiyor çünkü cidden çok kötü bir oyun deneyimi gerçekleşiyor Death Valley 2 haritasında oyuncu sayısı biraz daha az olduğu için düşük sistemi olan oyuncular Death Valley 2 Haritasında oynamayı tercih ediyor fakat 24:00' da Death Valley 2 kapandığı için kötü bir oyun deneyimi bizi bekliyor ve kalabalık arasında PK atmak hiç cezbedici değil ( Bu FPS ile )
8- Mitolojik bir oyunda ( Sinematiklerdeki silahların parlamamasından dahi anlaşılabilir ) cyberpunk tarzı kanatların olması sizcede çok garip değil mi ? Tamam çeşit fazlalığı olsun herkes istediği kombini yapsın bunada okey fakat oyunun mitolojisinde pek fazla dışarıya çıkılmamasını tercih ederim hiç değilse hikaye ile biraz daha uyumlu olmalı.
9- Oyundaki pazar sisteminin çok dengesiz olduğu yönetim tarafından da bilinmekte bunun önüne geçilmesi için bir Alt ve üst sınır belirlenmeli tabi bu işlem birazcık zafiyetli iş olduğu için ( Arz - Talep ilişkisini oyun yönetimi sürekli takip edemez çünkü tamamen canlı piyasa) Buying Merchant sisteminin altyapısına bir an önce başlanılmalıdır. Buying Merchant sistemi sayesinde Arz talep ilişkisi sürekli karşılanacaktır. Çok güzel mantıkla ve amaçlarla kurulmuş AH sistemi malesef oyunun pazar sistemine tamamen zarar vermektedir. Her oyuncu pazar kurmadan önce satacağın itemin en düşük fiyatına bakıp daha hızlı satılsın diye biraz daha aşşağısına pazar kurarak klavye başında ayrılıyor bunu her oyuncu yaptığı için itemler sürekli değer kaybediyor. Pazar çok dengesiz AH Sistemine Premium şartı getirilmeli yada tamamen kaldırılmalı.
Şuanlık diyeceklerim bu kadar daha fazla şey fark ettikçe düzenleyerek ekleyeceğim sizinde varsa belirtmek istekleriniz lütfen belirtiniz. Teşekkürler okuduğunuz için.
1 - Mage Stafflarındaki Elemantel Damage hiç bir işe yaramıyor . Oyun mitolojisinde dahi mystic güçlerden güç olan job sınıfının asalarında Attack Power'ın daha önemli olması birazcık garibime gitti. Aynı bir mob üzerinde yaptığım hasar testinde ( Ravenous Harpy ) attack damage'si daha yüksek olan Staff'ın daha fazla hasar çıkardığını gördüm.
Yaptığım Testte Ravenous Harpy mobuna 70 Level Flame Meteor Skill'ini Blaze +7 ( 54 AP - 40 Fire Damage ) ve Lunas Flash Rod +6 ( 100 Ap - 46 LR Damage ) hasar çıkardığımda Fire Damageden beslenen Flame Meteor Skillinin LR Elemantel damage olan bir Staffın Ap'si daha yüksek diye 200 - 300 Damage daha fazla hasar verdiğini gördüm.
2 - Oyundaki Crossbow'ların daha işlevsiz olduğu aşikar ortada Animasyonunda dolayı moblara karşı serilik açısından kendisinden 5 - 6 Ap bile daha düşük normal Bowlardan daha geri kaldığı gün yüzü gibi ortada bunu Okçu sınıfındaki tüm arkadaşlara , klanlara sorabilirsiniz.
3 - Oyundaki bazı itemlerin olmasının veyahutta bazı itemlerin dış görünüşlerinin kökten değiştirilmesi taraftarındayım fakat Janta benzetilmiş Axe Of Destruction gibi değil. Örnek vermek gerekirse Mage Stafflarının görüntüleri tamamen kafası ucu yanan bir çubuktan ibaret ve oyunda Uniq Crossbow eksikliği var ve bazı itemlerin görüntülerinin rare itemlerden bile daha kötü olduğu aşikar bkz: Skullhorn iteminin Bluewingten daha iyi görüntüsü var.
4- Deathvalley haritasındaki Satyr slotunun gözden geçirilmesi gerekiyor 3 ay öncede aynıydı hala aynı değil suratına bakmak yanından geçen dahi yok herhangi bir item koyulabilir farazi konuşuyor Satyr Head gibi bir item ve NPC'ye 60 - 70 k civarına satılıyor. Veyahutta imperial drop oranı arttırılabilir ve bu oyundaki rekabeti arttırır.
5- NFT Bastığımız karakterler oyun içi ticarete - takas'a açık olmalıdır yoksa E-Pin sitelerinin karnını doyurmaktan başka hiç bir işe yaramıyor. 6250 RC NFT itemi 55 TL NFT Aktarım ücreti ödediğimiz yetmiyormuş gibi ayriyetten 300 - 400 TL gibi miktarlarda E-Pin sitelerine komisyon ödemesi yapıyoruz. Bu komisyon ücretinin ödenmemesi için oyun içi aktarıma açık şekilde bir NFT sistemi getirilse ve Rise Cash fiyatı bir miktar daha fazla olsa ve bu oyun Direk oyunumuzun daha iyi gelişmesi için oyun içinde kalsa daha sağlıklı olur.
6- Sözüm meclisten dışarı Content Creatörlerin gözden geçirilmesi gerekiyor. Bu adamlar sizin Reklam yüzünüz olarak bannerlarında logolarını kullanarak oyunun reklamını yapmaktan ziyade oyuncu kaybetmenize neden oluyor ? Örnek vermek gerekirse X oyununun Resmi Content Creator ' lüğüne sahip bir kişi oyun içinden başka bir oyuncuya hahaha nasıl kestim senin hahaha gibi bir kelime kullandığını hiç gördünüzmü ? Göremezsiniz çünkü değil Content Creator olmak oyunda dahi barındırılmaz bu tarz oyuncular. Makro vs. kullanmalarıda cabası.
7- 75 Kill Görevi olduğu saatler 19:00 ile 02:00 arasında yapılabiliyor. 19:00'da Death Valley açılıyor fakat 24:00'da kapanıyor bu saat Kill görevinin bitiş saati ile aynı olması gerekmektedir. Çünkü bu saat aralığı oyuncu yoğunluğunun en yoğun olduğu saatler. Sistemi kötü olan hiç kimse Death Valley 1 Haritasında PK atmak istemiyor çünkü cidden çok kötü bir oyun deneyimi gerçekleşiyor Death Valley 2 haritasında oyuncu sayısı biraz daha az olduğu için düşük sistemi olan oyuncular Death Valley 2 Haritasında oynamayı tercih ediyor fakat 24:00' da Death Valley 2 kapandığı için kötü bir oyun deneyimi bizi bekliyor ve kalabalık arasında PK atmak hiç cezbedici değil ( Bu FPS ile )
8- Mitolojik bir oyunda ( Sinematiklerdeki silahların parlamamasından dahi anlaşılabilir ) cyberpunk tarzı kanatların olması sizcede çok garip değil mi ? Tamam çeşit fazlalığı olsun herkes istediği kombini yapsın bunada okey fakat oyunun mitolojisinde pek fazla dışarıya çıkılmamasını tercih ederim hiç değilse hikaye ile biraz daha uyumlu olmalı.
9- Oyundaki pazar sisteminin çok dengesiz olduğu yönetim tarafından da bilinmekte bunun önüne geçilmesi için bir Alt ve üst sınır belirlenmeli tabi bu işlem birazcık zafiyetli iş olduğu için ( Arz - Talep ilişkisini oyun yönetimi sürekli takip edemez çünkü tamamen canlı piyasa) Buying Merchant sisteminin altyapısına bir an önce başlanılmalıdır. Buying Merchant sistemi sayesinde Arz talep ilişkisi sürekli karşılanacaktır. Çok güzel mantıkla ve amaçlarla kurulmuş AH sistemi malesef oyunun pazar sistemine tamamen zarar vermektedir. Her oyuncu pazar kurmadan önce satacağın itemin en düşük fiyatına bakıp daha hızlı satılsın diye biraz daha aşşağısına pazar kurarak klavye başında ayrılıyor bunu her oyuncu yaptığı için itemler sürekli değer kaybediyor. Pazar çok dengesiz AH Sistemine Premium şartı getirilmeli yada tamamen kaldırılmalı.
Şuanlık diyeceklerim bu kadar daha fazla şey fark ettikçe düzenleyerek ekleyeceğim sizinde varsa belirtmek istekleriniz lütfen belirtiniz. Teşekkürler okuduğunuz için.