Raho8181
Üye
- Katılım
- 11 May 2021
- Mesajlar
- 6
- Puanları
- 3

1-Öneri:
Oyunda bence kesinlikle animasyon iptalleri kaldırılmalı. Evet çoğumuzun da alışık olduğu animasyon iptali yaparak combo yapma mantığı eskimiş ve çağ dışı buluyorum. Bunun yerine Unreal Engine 4 motorunun da etkisiyle çok daha gelişmiş skill animasyonları ve combolar ileri seviyede biz oyunculara sağlanabilir. Ek olarak x oyununu bilmeyen oyuncuların çoğunda şu düşünce var; "ben hiç oynamadım combo yapamam beni ezerler." diyor ve Rise online şu aşamada x oyununa benzediği için x oyunu oynamayan kitle Rise Online'a başlamaktan çekiniyor. Animasyon iptali de bu unsurlar içinde yer almakta ve macroyu destekler niteliktedir.
2-Öneri:
Mob'lardan düşen kutular kişiye özel olmalı ve tradelere kapalı olmalıdır(değişiklik gösterebilir.) İleride oyun çıkınca yapılması planlanan ruh bağı sistemine ek olarak güzel bir durum olacaktır. Mesela bir Warrior sınıfına Mage itemi düşmemiş olacak. Hem dungeonlarda hem de normal moblarda karakterlere yönelik kutu içerikleri olmalıdır. Hem parti içinde yaşanan kavgaları vs önler hem de toplama görevleri bu kadar uzun sürmez(8 kişilik bir parti 20 tane x toplaması için ortalama 300 ü aşan mob kesmek zorunda).
Oyunda bence kesinlikle animasyon iptalleri kaldırılmalı. Evet çoğumuzun da alışık olduğu animasyon iptali yaparak combo yapma mantığı eskimiş ve çağ dışı buluyorum. Bunun yerine Unreal Engine 4 motorunun da etkisiyle çok daha gelişmiş skill animasyonları ve combolar ileri seviyede biz oyunculara sağlanabilir. Ek olarak x oyununu bilmeyen oyuncuların çoğunda şu düşünce var; "ben hiç oynamadım combo yapamam beni ezerler." diyor ve Rise online şu aşamada x oyununa benzediği için x oyunu oynamayan kitle Rise Online'a başlamaktan çekiniyor. Animasyon iptali de bu unsurlar içinde yer almakta ve macroyu destekler niteliktedir.
2-Öneri:
Mob'lardan düşen kutular kişiye özel olmalı ve tradelere kapalı olmalıdır(değişiklik gösterebilir.) İleride oyun çıkınca yapılması planlanan ruh bağı sistemine ek olarak güzel bir durum olacaktır. Mesela bir Warrior sınıfına Mage itemi düşmemiş olacak. Hem dungeonlarda hem de normal moblarda karakterlere yönelik kutu içerikleri olmalıdır. Hem parti içinde yaşanan kavgaları vs önler hem de toplama görevleri bu kadar uzun sürmez(8 kişilik bir parti 20 tane x toplaması için ortalama 300 ü aşan mob kesmek zorunda).