Oyun Keyfi̇

Mello1993

Üye
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
194
Puanları
43
aylar önce uzun bir süre oynadım ve bırakmıştım. Yeniğ açılacak serverlarda başlamayı düşünüyorum fakat oyun oynamak keyif vermesi gerekirken strese sokuyor, yoruyordu. bunların sebeplerinden bahsetmek istiyorum.

Başlangıçta 10-12 olduktan sonra oyun zorlamşmaya, görevler zorlaşmaya başlıyor. Edler Trollerle vs atıyoruz pot harcıyoruz.
Bu böyle son levellere kadar gidiyor. Tek başımıza asla kesemeyecegimiz mobların görevlerini yapmamızı istiyor oyun.
Parti kursak bazı moblar cok tehlikeli tekliyor, ölüyoruz exp gidiyor. Başkalarından yardım dileniyoruz. görev itemlerini geçtim elit itemle bile zor yapılıyor. düşünsenize diğer oyunu bile hiç oynamamış biri bu oyuna nasıl entegre oalcak?

Bazı mobların Exp - giant gibi versiyonlu slotu olmalı Hasarı aynı, Defansı aynı, Canı cok fazla olmalı ve Drop oranları 1 veya 1.2 olsa farmerlar için ilgi çekici olmazken exp kasmak isteynler için alternatif olur.

skillri aşırı mana yiyen karakterler de işkence. sürekli pot- mana basarak oynamak insanı yoruyor. buna alışmış insanlar ama diğer mmolarda böyle değil. itemlere basılan rünlere %1-5 arası neyse mana çalma- can çalma gibi seçenekler eklenip potlardan kazanılan para politikası değişmeli. Fark ettim ki Rün eklemek aşırı masraflı, onlarca opsiyon varken sadece 1-2 opsiyon değer görüyor ve onları çıkarmak için aşırı masraf yapılıyor.
Çıkan statların geneli işe yarar olmalı fakat kendi içlerinde oranları olmalı. str 1-10 arası cıksın mesela, hp 40-400 arası, atak 1-5 arası gibi çokca çeşitli olmalı. bunun aşırı masraflı olması sadece çok para verene yarar. diğer oyuncular uğraşmaz bile.

Ben mmorpg oyunlarda mage severim ama burada mage açıp 60 lv olduğumda her mob beni tekliyordu. Full mp verip ciddi bir hasar çıakrtıp mob da kesilmiyor. Magenin staff skili 2 opsiyonlu olup int den veya hp den beslenmeli, en az str priest kadar moblara hasar verebilmeli ki, solo mage sevenler farm yapabilsin. melee skilini güçlendirirken ranged skiller güçlenmez ve pvp de solo iş yapar sadece. zırhlar da buna göre çeşitlendirilebilir.

itemlerin alt özellikleri rastgele çıksa tüm item çeşitlerinin değerli versiyonları olabilir.
Örneğin; Spike +1 düştü alt özelliği Dex-10 veya mob damage %3... bu item değerlidir
Golden Snake düştü, alt özellik magic power 10... bu değersiz bir item olur kırdırılır.

bu söylediklerime ko oynayanlar "olur mu öyle şey" diyebilirler fakat oluyor, gelmiş gemiş onlarca mmorpg oyun var piyasada. böyle çeşitlendirmek her zaman oyunun canlılığı açısından iyi olur
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
257
Puanları
43
Bu dediklerini keske oyunu yaparken ekleselerdi. Ayrica seviye basina stat sistemi olmasaydi daha iyi olacakti ozellikle mage ve priestler icin.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt